Én nem akarom eladni a motort. Én érdeklődöm a Honda Deauville után (nyilván hülyé hangzott, mert ez egy ritka motor errefele, és inkább visszalépés lesz).
Biztos vagy benne? Igaz, nekem régen volt Visa (dombor) meg Visa Electron (sima) is, már nem tudom melyik volt a PayPal-hoz rendelve... Talán mindkettő.
De most a magyar számlámhoz kapcsolt PayPal-hoz a sima OTP-s kártyám van rendelve, ami egy MasterCard Securecode, ez sem dombornyomott, ez az alapkártya ami az OTP-s számlákhoz jár.
De Ny-EU-ban meg leginkább a Maestro kártya a standard debit, az sem dombornyomott, és azzal is működik a PayPal.
Ha ezen múlik, én kifizetem neked, van PayPal számlám, aztán utána átutalod a forint vagy euro számlámra a pénzt, ahogy neked kényelmesebb.
Egyébként a PayPal tényleg nem nagy dolog, szinte semmi nem kell hozzá, csak egy már létező bankszámla meg egy létező e-mail cím. Jó az, e-bay-es meg egyéb online vásárlásoknál jól jön.
Amúgy még a Zoli által említett 1 napos átutalásos procedúra sem kötelező, ugyanis hozzá lehet rendelni a számlád bankkártyáját is, és akkor azonnal vonja, nem kell semmit utalgatni, meg várni, nem kell rajta pénzt tartani.
Csak a belga bankrendszer olyan idióta, hogy itt nem lehet, de otthon az OTP-s bankkártáyval nem volt gond, szerintem a némettel sem lenne.
Nem gondoltam volna amúgy, hogy a magyar bankrendszer fejlettebb, mint a belga, de ez van...
Ez az a dolog amit a Bandit fórum egyes tagjainak a torkán nem lehetett lenyomni. Úgy sz..rták az olajzót, hogy nem is láttak még, nemhogy próbálták volna. Fisi legalább eljutott odáig, hogy felrakott egyet. Még ha rosszak is eddig a tapasztalatok, ad neki esélyt. És jól is teszi, mert nem rossz dolog ez.
A paypalhoz 1db meglévő bankszámla és meglévő bankkártya kell meg 10 perc a neten.Úgy hogy nem tudok angolul.
Belépéshez 1db email cím és 1 db kód szükséges.
Pici nehezítés hogy át kell a paypalra utalni a pénzt ami általában 1 nap.Bár az első utalás 3-4 nap alatt ment át a rendszeren.Reggel utalok éjfélkor fenn van a paypal-on.Reggel lehet fizetni.
A 8 mm széles konzolgyűrűnél a legnagyobb kihívás az volt, hogy hol találok olyan kicsi mikrókapcsolót, ami bírja a rezgést, nem ázik be, és elfér a gyűrűben. Végül nem is kapcsoló, hanem gy 7 mm-es REED-et raktam bele. Így ha a neodym mágnest felé helyezed, meghúz és kapcsolja a következő módot.
Viszont nem csalódtam az angolokban (-"hülye angolok, hülye angolok").Kértem ajánlatot csak a pumpa+vezérlö+UK p&P. Megírta az árat, meg hogy paypal vagy csekk! Mondom tudok utalni, vagy kártyás fizetés...erre ö
Nekem nincs paypalom, mert nem vagy hajlandó nyitni még egy sokadik számlát...a puttonyom tele van már nem egyszer órába telik, mire beugrik a kódom, meg összeszedem a belépési paramétereket...
Örülök, hogy végre van egy kör, ahol normálisan lehet ezekről a dolgokról beszélni. Azt hiszem tudom helyén kezelni a vicceket, humort. Nem keresem a céltáblákat amire lövöldözni lehet ócska lejárató posztokkal.
Elismerem én ami jó, van az körülmény ahol az enyém kevés lenne, bár én is tudom állítani csak nem kormányról hanem kevésbé elegáns módon csavarhúzóval
A poénjaim néha kicsit nyersek, ne vedd komolyan István
Símán az ujjam hegyével én se boldogulok. Most van a telefon tokban egy kávé kavaró pálcika, azzal elég jól tudok írogatni. Van fólia a kijelzőn így nem karcolja össze.
Jelen, mert most olyan helyen vagyok ahol improduktív a meló, csak az a baj hogy mindig más betűt ütök mert érzéketlen a kezem a tudóstelefonhoz Lapátnyél való nekem
Amikor én beléptem a "körbe", akkor még nagyobb titokba használták ezeket a rendszereket. Párhuzamosan azzal , ahogy mi kesztük használni a Mccio-t úgy kezdék páran építgetni fillérekböl a garvitációs rendszereket. Nekem mccoi egy szakmai kihívás volt, meg egy rendszer ami nem plug and go, hanem vannak rajta részek amiket tovább lehet fejleszteni. Sok sok órát öltem bele, megépitettem több mint féltucat ilyen rendszert másnak is, készitettem, vagy 4.5 féle variációt a dual fejekre...
De ahogy te is látod, meg én is emlíettem, egy laikus kezében ez bizony elég érzékeny dolog...így a végén többször megfogadtam, hogy csak annak épitek már, akit "szakmailag " megfelelö szintünek találok, mert pont az a rendszer leggyengébb pontja, maga a felhasználó hozzá nem értése.
Közbenmások sikeresen instalálták egymás után a garvitációs cuccokat, pár esetben ezekhez is készitettem dual fejet, a többit maguk csinálták. Ìgy nekem is "kedvem" támadt a fapados verzióm megépitéséhez. Ezeknél azt kell figyelmbe venni, hogy kompromisszumot kell kötni. A mccoi-n nem semmiért van progresszív sebességkövetö intervallum, meg 2 extra funkció. Egy motort elég szélsöségs körülmények között lehet használni, nem biztos hogy egy beállítás jó lesz mindig. Ezért pl vagy lassan használva lesz picit több vagy gyorsan használva kicsit kevesebb a láncon a kenöanyag egy idövezérlésesnél. De minid ott van mögötte, hogy mekkora a felhasználó ingerküszöbe a felhalmozodó extra kenöanyaggal vagy az esetleges hiánnyal szemben...
A lényeg, hogy bármelyik automata rendszer (gravitációs, vagy drága vezérléssel épitett) jobb túrás használat mellett mint a spray-k.
Egy nyári tapasztalatom, a 1100 gixerrel jöttam Mo-ra. Nem müködött a grav. rendszer rendesen, akkor még nem tudtam miért. Indulás elött megkentem a Stihl olajjal a láncot...valszeg egész úton egy csöpp nem ment rá. 630 km-t jöttem vele olaj utánpótlás nélkül autópályán és föúton.
Jól értetted smice! Gyujtásra indul a kütyü, de járó motorornál is csak akkor olajoz ha sebességbe van kapcsolva a gépezet (ez az üresjelzős reteszelés). Tehát amikor halad a gép a mágnesszelep engedi az olajat a tartályból, aminek mennyisége a szabályzó csap helyzetétől függ. A csepp csak egy mérő mennyiség, ami a beállítást segíti mint viszonyítási alap és a leszakadásának ideje nem a tű belső keresztmetszetétől függ hanem a szabályzó csaptól ami addig hízlalja amíg a saját súlyánál fogva le nem szakad. Mégegyszer mondom ez beállításnál segít, mert üzem közben nincs csepegés csak utánpótlás az olajnedves láncvezetőn ami a közvetítő közeg.
Részben igazad van (inkább csak aggódok).
De most a magyar számlámhoz kapcsolt PayPal-hoz a sima OTP-s kártyám van rendelve, ami egy MasterCard Securecode, ez sem dombornyomott, ez az alapkártya ami az OTP-s számlákhoz jár.
De Ny-EU-ban meg leginkább a Maestro kártya a standard debit, az sem dombornyomott, és azzal is működik a PayPal.
Ami nekem ugrott mert csak ehhez volt és szanáltam.
De tartok a paypalon általában egy 30-40e-ret.
Egyébként a PayPal tényleg nem nagy dolog, szinte semmi nem kell hozzá, csak egy már létező bankszámla meg egy létező e-mail cím. Jó az, e-bay-es meg egyéb online vásárlásoknál jól jön.
Amúgy még a Zoli által említett 1 napos átutalásos procedúra sem kötelező, ugyanis hozzá lehet rendelni a számlád bankkártyáját is, és akkor azonnal vonja, nem kell semmit utalgatni, meg várni, nem kell rajta pénzt tartani.
Csak a belga bankrendszer olyan idióta, hogy itt nem lehet, de otthon az OTP-s bankkártáyval nem volt gond, szerintem a némettel sem lenne.
Nem gondoltam volna amúgy, hogy a magyar bankrendszer fejlettebb, mint a belga, de ez van...
Belépéshez 1db email cím és 1 db kód szükséges.
Pici nehezítés hogy át kell a paypalra utalni a pénzt ami általában 1 nap.Bár az első utalás 3-4 nap alatt ment át a rendszeren.Reggel utalok éjfélkor fenn van a paypal-on.Reggel lehet fizetni.
Viszont nem csalódtam az angolokban (-"hülye angolok, hülye angolok").Kértem ajánlatot csak a pumpa+vezérlö+UK p&P. Megírta az árat, meg hogy paypal vagy csekk! Mondom tudok utalni, vagy kártyás fizetés...erre ö
Nekem nincs paypalom, mert nem vagy hajlandó nyitni még egy sokadik számlát...a puttonyom tele van már nem egyszer órába telik, mire beugrik a kódom, meg összeszedem a belépési paramétereket...
A poénjaim néha kicsit nyersek, ne vedd komolyan István
Amikor én beléptem a "körbe", akkor még nagyobb titokba használták ezeket a rendszereket. Párhuzamosan azzal , ahogy mi kesztük használni a Mccio-t úgy kezdék páran építgetni fillérekböl a garvitációs rendszereket. Nekem mccoi egy szakmai kihívás volt, meg egy rendszer ami nem plug and go, hanem vannak rajta részek amiket tovább lehet fejleszteni. Sok sok órát öltem bele, megépitettem több mint féltucat ilyen rendszert másnak is, készitettem, vagy 4.5 féle variációt a dual fejekre...
De ahogy te is látod, meg én is emlíettem, egy laikus kezében ez bizony elég érzékeny dolog...így a végén többször megfogadtam, hogy csak annak épitek már, akit "szakmailag " megfelelö szintünek találok, mert pont az a rendszer leggyengébb pontja, maga a felhasználó hozzá nem értése.
Közbenmások sikeresen instalálták egymás után a garvitációs cuccokat, pár esetben ezekhez is készitettem dual fejet, a többit maguk csinálták. Ìgy nekem is "kedvem" támadt a fapados verzióm megépitéséhez. Ezeknél azt kell figyelmbe venni, hogy kompromisszumot kell kötni. A mccoi-n nem semmiért van progresszív sebességkövetö intervallum, meg 2 extra funkció. Egy motort elég szélsöségs körülmények között lehet használni, nem biztos hogy egy beállítás jó lesz mindig. Ezért pl vagy lassan használva lesz picit több vagy gyorsan használva kicsit kevesebb a láncon a kenöanyag egy idövezérlésesnél. De minid ott van mögötte, hogy mekkora a felhasználó ingerküszöbe a felhalmozodó extra kenöanyaggal vagy az esetleges hiánnyal szemben...
A lényeg, hogy bármelyik automata rendszer (gravitációs, vagy drága vezérléssel épitett) jobb túrás használat mellett mint a spray-k.
Egy nyári tapasztalatom, a 1100 gixerrel jöttam Mo-ra. Nem müködött a grav. rendszer rendesen, akkor még nem tudtam miért. Indulás elött megkentem a Stihl olajjal a láncot...valszeg egész úton egy csöpp nem ment rá. 630 km-t jöttem vele olaj utánpótlás nélkül autópályán és föúton.