Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért nem klasszikus ez?
Szerintem úgy klasszikus, hogy közben modern.
A transformers fejidomos, high-tech szörnyek nem tetszenek, ez igen.
Fú de kár, pont most csörgött a telóm ügyeletes vagyok mennem kell! Este elolvasom és folytatjuk
Az se lenne jó ha összetaknyolna mindent, nem a sok, vagy a kevés a lényeg, hanem az elég, se több se kevesebb
Laci!

Teljesen jogos a kérdés! De nem feledd hogy nekem 2009 óta van meg ez a rendszer! Akkor ott álltam a Louis-ban és fogtam a kezemben a Scottoilert a másik kezemben meg a telefon volt, melyen hallgattam az okosságot, hogy inkább vegyük meg a mccoi-t mert a scott-ot már páran árokba hajították...kisétáltam a boltból visszatéve az akkor talán 99€-os cuccot a polcra. 3 szettet rendeltem meg akkor, de nem voltak kész csomagok, csak elektronika+doboz, pumpát, tartály volt, és 80€ körül volt / szett. A többit otthon szedegettem össze hozzá, magamnak külön spec. rozsdamentes tartály készült ( ez nekem a hátsó motortartó konzolhoz van berakva, semmi plusz helyet nem foglal, és nem is látszik). A forrasztást tapasztalt barátom csinálta, közben elkészültek a kormánykonzolok első verziói is. Ezeket én huzaloztam. A konzolokban 10 ér megy, mely kell a 3 db kontroll LED-nek (pumpa aktív/eső mód/ cross mód) és a két kapcsolható funkciónak (eső / cross). Kell táp a vezérlőnek, kell 2 szál a pumpának, és fel kell hozni a sebesség szenzor jelét.
A csövezést is láthatod egyszerűsített formájában, hogy mennyi funkció, és elágazás van. Szűrt levegő a tartálynak, töltő ág, pumpa, dual fej. A csövezés hosszát , akárcsak a kábelezését nagyban befolyásolja, hogy az egységek hova lesznek elhelyezve a motoron.

Ezt a rendszer a világutazó motoromba van beépítve. Ez egy luxus úri mulatság. Kb olyan mint hogy kenyérrel is jól lehet lakni, meg lazaccal is. A kérdésedre a válasz akkor kapod meg mikor elmondom, hogy azóta csináltam a másik két motoromba is olajozó rendszert, és mindegyik sima gravitációs, mágneskapcsolós ( világítás felkapcsolásra) fojtószelepes duál-fejes cucc. Pedig ezeket is kb 75€ -nyi (/db) mccio csomagból is össze tudtam volna rakni.
Amit elsőnek a Yamahába raktam azzal nem volt eddig semmi problémám. Amit viszont a gsxr-be építettem...na az ahol lehetett mindenhol megszívatott. A legszembetűnőbb az, hogy nyáron 20 sec fölé nem tudtam visszafojtani a rendszert, most szeptemberben hogy otthon voltam azt állítottam amit akartam...
De többször leírtam annak aki belevágott, hogy szinte tök mindegy egy igen tág intervallumon belül hogy mit állítasz be, mert csak az a gond ha eldugul, vagy ha kiömlik igen rövid idő alatt a tartály tartalma. Neked is talán 2-3 perc van beállítva... ha ennyi idö alatt nem mozdul a lánc, még nem lesz tócsa alatta, csak ezért mondtam, hogy hibaforrás az üresre való reteszelés, de attól még tök jó megoldás! A gond mindig az avatatlan kezekkel van...
"mi a lófa..t csinál annyi tyúkbéllel?" tudom, ha a firenzei 40 fokból 4 óra múlva fent vagyok a 2700 -as Stelvió havas-esős sózott útján, akkor is tudok elegendő olajat felhordani a láncra, ha nem szállok le a motorról, csak kapcsolok egy másik módba...
NA jó de Neked egy nyitás egy kövér csepp olaj nem?
Nem tudom milyen a tied Zoli, sőt azt se tudom az enyém milyen lenne ha üresben nem zárna el a mágnesszelep... eleve úgy állította össze hogy beleraktam egy +relét emiatt. Nekem két éve működik úgy hogy igazából el is felejtkeztem róla mert észrevétlenül teszi a dolgát, nagyjából 5ezerFt-ból.
Mondjuk egy-két dolog volt itthon amit nem kellett megvenne hozzá.
* cseppek..
Jó nagy Csepel.. Ez az ami a Pdoilernél egy elérhetetlen álom Csupán :))
No egy boldog ember. És vajon miért nagy kérés?
Szerintem nekem az üres járatban nyom annyit hogy utána jó nagy cseppekben a felnire kerülve csíkozza a gumit.
Te magasságos úristen!
"behúzni úgy 16 eret 3-4 m kábel formájában, meg 1.5- 2 méter csövet, a motor különbözö pontjairól"
Hiszek az olajozóban és tudom, tapasztalom, hogy jó, de ez már tényleg ágyúval a verébre kategória! Az enyémnél az üresjelzős reteszelést is feleslegesnek tartottad, akkor ez mi a lófa..t csinál annyi tyúkbéllel? Őszintén kíváncsi vagyok a véleményedre István, nem túlzás ez egy kicsit?
Igen.
Nekem is az ülés alatt van a vezérlő ott szerintem kibirja idok vegezeteig.
No most őszintén. Miért nem lehetett úgy megcsinálni ezt a retket kedves kergemargakoros ángol mérnyök, hogy egy pumpálás egy csepp olaj!?
Akkora kérés lenne ez!? :)
Hát pont ennél a motornal nem beszelnek klasszikus vonalakrol. Ez már megint egyegyedi vvélemény megoszto extrémebb Kawa formaterv!
De ezért ( is ) szeretem én a Kawat!
A mmcoi-t is tökélyre lehetne fejleszteni, de már annyit foglalkoztam vele, hogy kicsit beleuntam, kezdve azzal, hogy terveztem egy (azaz kettö féle) normális kapcsoló konzolt kormányra, kikisérleteztem egy "univerzális" dual csepegetetö fejet, tartályt filtert hüvelyt... Egy frankó poliamidból mart o zsinor tömítéses spéci csatlakozós elektroniakai doboz kéne még "ablakokkal " a beallítások elérésehez, mint intervallum, és felvillanási idö...A legnagyobb problémám az, hogyha csak gy kicsit is nagyobb doboz a mostaninál, már nem fér el a jelenlegi helyén az aksi mellett...Ezért inkább maradt a szigetelöszalag, meg nylon zsacskó kombó! :))) Mivel ezt nem olyan könnyü lefejteni, így nem "akarom" olyan sürün baszkurálni...

Egy biztos, tudásban, funkcióban, verhetetlen, de kivesen vannak akik nem kötötték be még fordítva az akura, mindjárt felrobbantva két diódát kondit, és azért az IC-t is kellet már újra írni... Ezért is hagytam fel most már a bérben épitéssel, mert nem hülyebiztos a cucc, és pillanatok alatt haza tudja vágni a lelkes instaláló a akár komplett cuccot. Nekem meg már nincs idöm 6-8 órát eltölteni a rendszer beszerelésével is...föleg úgy hogy esetleg a kényes tulaj ott liheg a tarkódon, és ugyan semmi ötlete sincs ismerve a motorját hogy mit hol helyezzünk el, de a bevált helyek egyike sem tetszik neki. Ès azért behúzni úgy 16 eret 3-4 m kábel formájában, meg 1.5- 2 méter csövet, a motor különbözö pontjairól, hogy utána, ha nem tetszik át tudja trakni és még esztétikus us legyen...

Na ezért vagyok kiváncsi a pd-re... Meglátasom, hogy megfelelö alternatíva lenne. Csak mint mindenhol itt is az a gond, hogy az érdeklödöknek jellemzöen csak igényeik vannak, de pénzük nem nagyon!
Nekem nagyon tetszik!

Valahogy a picsáját az ég felé pucsító naked kategória nem tetszik most. Pont, mint az autóknál az emelkedő övvonal.
Múlt héten utaztam Pestre oda-vissza egy Kia C'eed kombiban: mintha bunkerben ülnél.
Visszatérve a mocira: kár, hogy nem kardános, de ennél kivételt tennék, mert ez egyszerűen szép. Klasszikus vonalak==-
Néztem én is McCoi-t, tetszett is nagyon, szeretek is elb.zulni a sok beállítással, de végül pont azért nem választottam, mert szerintem az az elektronika nem motorra való. Pont ettől tartottam, hogy a folytonos rezgéstől, beázástól stb. meghibásodhat.

A PD meg ahogy írod elég buta ahhoz, hogy tartós legyen.

A vízállóságáról kérdeztem az angol fickót aki csinálja, azt mondta kisebb esőzéseket kibír, de ha mondjuk nyitott parkolóban áll a motor és egész nap folyik a vezérlőre a víz, akkor már nem garantálja, hogy nem ázik be... Nekem most be van dobva az ülés alá a vezérlő, nincs vele gond, a párát bőven bírja, de ha kirakom a motor külsejére (tervben van), akkor azért rá fogok húzni valami nylon-t. Vagy valamit kitalálok, hogy nyugodt szívvel hagyhassam kint az egész napos esőben is.
Meg van az alehetöségem, hogy a a már jól müködö garvitációs helyére bepattintom, csak rá kell dugni a dula fejre, aztán csöpöghet is. Ezért nem kell csövezés meg sallangok.

Igazából abban látom az elönyét, hogy pont a vezérlés elég buta, és kicsi a meghibásodás lehetösége, meg nagyon remélem, hogy nem ázik be. Nem kell zacskóba bugyolálni, meg 1-2 évente oxidmentesíteni...amíg a MCCIO-val a fenti hibák elö-elö jönnek, föleg ha a motorjaink annyit mennek vízben mint egy 3 árbócos angol fregatt. A pumpa nem olcsóbb mint a MCCOI.-é.
Amúgy már lenti linken évek óta vannak ezek a mini cuccok, amik teljesítménye, mint a 8-10 éves laptopké, csak a tenyereben elfér, és gondolom a programozása is felhasználó barát. Csak hát az fránya pára, oxidáció, rezgések, azért komoly kihívás az elektronikának.
1
2

A mccoi-t is biztos kiönthetném szilikongéllel, vagy PU-val, meg kereshetnék neki valami últratömör szigetelt dobozt, de egyszerüen csak nincs kedvem vele foglalkozni...
Ez a pd, meg egy buta robosztus cuccnak tünik, de mégis egy szintel feljebb a gravitációs vákuumos cuccoknál, és még az ára is vállható szerintem. De majd pár hónap múlva egyszer erre is visszatérünk.
Na sok sikert akkor a PD-hez! Legyen több szerencséd vele, mint Fisinek! :) Én is kíváncsi vagyok, mire jutsz.

(Egy ideig én is azon gondolkodtam, hogy csak pumpát veszek, a többit megoldom magam. Végül lustaságból inkább kompletten megvettem, úgysincs időm barkácsolásra... :( De tényleg nem egy bonyolult valami, a pumpa az egyetlen, amit nem tudok házilag összedobni, szerintem még a vezérlés sem lehet vészes.)
Így van, 21 literes a tank a nagyon is meg a kicsin is. Nagyon f@sza túrázót csináltak!

Az EU-s honlapon amúgy már rajta van a friss modellek összes adata (kivéve a H2-t). A magyar oldal frissítése úgy látom késik.
Van egy ilyen nevű kalapácsom- majd avval!
Próbáltál már sütivel kedveskedni neki?
No aíig nem látom a vidit amit csinálsz, hogy mennyit nyom a Scottoiler, addig fos marad. HA az is ennyit akkor még lejjebb rakom azt az ecsetet!
Nem hinném hogy fos lenne..............csak neked nem jött be.
"And last but not least, fuel tank capacity grows a half gallon to 5.5 gallons for even more range."
Már 21 liter környékén a tank is? Jól olvasom? És a 650 nél is? Banyek, meg sem kell állni vele a világ végéig- mire kifogy a benya!