Többféle fojtás van. A suberhenger vagy a gumiharang van megfurkálva,stb. Ezt egész jól kitárgyalták a motorozz.hu-n a Kawasaki GPZ500 forumba. A 23.oldalon meg találod.
Az enyém óraszerint 100-nál 4800-at forog 6.-ba.
Most 7- es állásban van a gumin jóval kevesebb és vékonyabb csík van felnin sem sok pötty rendszámon egy pár. Alsó vazcsovon semmi lanchoz hozzá érsz ollaajos de ha az ujjad hegyevel megsimitod a gorgok felületet azon alig van olajfilm.. Emeloszem olajcsatakos. Hátsó lanckerek fogai oalljosan szurkek. Ennek ilyennek kéne lennie? A gorgo felületen nem kéne érezhető olaj filmnek lennie!?
Ismetlem pénzt ilyen fosert senki ki ne adjon - éljen az Ivzo és cblaci felé Házi. A többi egy szartero vacak. Angoloktol meg semmit sem ezek után!
Amúgy egy nagy rakat szar ez a Pdoiler adj egy linket jól le fikazom a fórumon. Más nehogy megvegye ezt az elbaszott nyersmarhahus zabalo köcsög angol hulladékot
Telefonos gpsre ne adj azok elég hulladékok. Engem is a tegnapi túrán mit össze szoptatott. Késik sokszor. Megyek a Zevel 180- al a Gps meg mutat 165- öt. No persze....
Tudom hogy csal vmennyit átlag ez 6-8 km/h autonal és motornal. Az Ér órája 8- at csalt sima gps szerint... Nem hinném hogy a Zé -é meg 20-at? Ugyan már. Még 240 felett el hinném de nem 160-180- nál... Úgyhogy nem is idegesítettem magam annyival megyek amennyit az óra mutat azt kész. Zé - nél ráadásul elektromos a jelado. Az Ér meg mechanikus ha nincs kikopva annak evvel a7 km/h minusszal jónak kell lennie! Vagy fojtott a géped akkor lehetséges!
Mikikem ne légy amatőr! :)
Szerinted én hogy csináltam? Végig vártam míg teli nyomja! Cső lehuz a fejrol vége egy edényben. Cső a pumparol lehuz a töltő fecskendo épp ramegy. Olaj nyommmíg alul ki nem jön. Ekkor a cső vége befog vagy bedug. Aztán szépen gyorsan az eddig fecskendos vége a pumpara radug. Ha ügyes és gyors vagy alig vagy nem is lesz bubi benne. Ekkor pumpaltathatod míg az ecsetet végig nyomja. Vagy alapból hagyd az ecsetet rajta úgy nyomd végig az olajat.
Ilyenkor természetesen a fej csövet dugd be ha lelegtelenedett! A többi metódus ugyanaz. Meg mondom rakd parkirra ott hadd klattyogjon utána
Akkor tényleg nem stimmel valami.Emlékeim szerint harmadikban de lehet,hogy negyedikben is tiltásig lehet forgatni.(Már régen csináltam ezért nem száz,hogy igazam van.)
Na lemértem ma telefonnal hogy mennyit megy a kicsike.. és hááát... az a 159 az órán igazából csak 150. teszem hozzá full bedőlve.. eddig 2 mesternél volt karbira mind kettő azt mondta h gyári nincs fojtás.. egyik mondta hogy a torok levan szűkítve másik hogy nincs még annyi hogy 6.-ból ilyen 7 et pörög max.. meg üresben is ráhúzom a gázt és 8 ezer a max amig felpörög.. videókon láttam hogy simán bele kell hogy menjen a pirosba. most kicsit tanácstaéln vagyok.
Az ilyen idiótaságokból egy könyvet meg tudnék tölteni... az elcsapásról jut eszembe, egy egészen friss eset, ma megyek egy kanyargós utcán, ahol egymás mellett halad a belső normál sáv, meg a külső buszsáv. Én motorosként a buszsávban, mellettem a belsőben sárga kisautó egy papával. Az út 90 fokot jobbra fordul, a papa meg kitalálja, hogy ezt levágja, és úgy veszi be, hogy közben átvág a buszsávon.
Az egy dolog, hogy nem képes bevenni egy kanyart normálisan 40-nel, egy másik, hogy átkóvályog a buszsávba, ahol semmi keresnivalója - de legalább nézne oldalra előtte, hogy van-e ott valaki.
Persze megint csak az én reflexeimen múlott, hogy ne legyen baj.
Én sem dicsekszem, csak néha már annyira idegesítő, hogy mindig nekem kell kivédeni más hülyeségét... Na mindegy.
Más: Fisi, Te megátkoztad ezt a PDoilert. Azt hittem a múltkor csak kicsit buborékos lett a rendszer, de nem, úgy látszik sikeresen leeresztettem az olajat az egész csőből. Tegnap este nyomattam egy jó ideig, semmi nem jött, ma megint hazaugrottam munka közben, hogy mérjek, megint semmi, már az ecset is kiszáradt. De fentről megy bele az olaj, csak úgy látszik még nem ért a végére. Ma este felveszem 9-esre aztán addig nyomatom, még ki nem jön a végén, aztán tényleg lemérem most már.
Nekem több kedvencem is van...
Pl. Megyek 120 - al és lassan utol érek egy autót, erre mire utol érem elkezdi nyomni ökörül. Mire kielozom és elhuzok vissza áll 90-100- ra akkor már nem akar versenyezni. Ennek Bé verziója hogy nem bírod megelozni mert sokan szembe jönnek vagy közel a lakott terulet tábla, ott satu le 50- re én meg megelőzöm városon belül...
Másik az amikor elkezdesz egy autó után menni erre azt hiszi valami versenyen van és tolja neki okorul , no persze nem muszáj felvenni a kesztyűt, a többit nem meselem el mert volt aki más fórumon megszolt hogy ilyennel dicsekszem.
És még sok sok hülyeség. Tegnap Sopronban pl kétszer basztak el majdnem mert a papi csak jobbra tud nézni balra még véletlenül sem...
Na igen. Ez pont ilyen szakaszon történt., csak már az utolsó lámpánál.
Ha az elsőnél elindulsz, pont 50-nel kell menni, hogy szépen végigmehess változtatás nélkül. Aztán megelőz egy suzuki 70-nel, majd meg kell állnia a következő lámpánál 5 mp-re, ezzel téged is megállítva.
Az örök kedvencem akkor is a régi bordó Opel kadett, 30-cal vánszorog és 1 méteres ADRENALIN felirat van a hátsó ablakán.
Ezekre a dolgokra nem lesz válasz soha, nincs is értelme keresni rá.
Én pl. azt szeretem mikor követ ótóval a lak.terület végét jelző tábláig, majd látom a tükörben má tiszta "Tresszes" most megelőzlek, most megelőzlek most... Azt akkor 60-ról óra szerint ugye húzok egy koppot a gázkaron és Vizslát "ablakos doboz".
Ne tudd meg mennyi frusztrált autós van. Ez is csak arra ösztönöz, hogy ha lehet, soha ne üljek autóba, nehogy ilyenné váljak. :)
Errefelé úgy látszik az autókba gázpedál helyett kétállású kapcsolót szerelnek. Lámpától lámpáig mindenki padlógázzal megy, és csak az utolsó másodpercben fékez. Én meg ha már látom, hogy meg fogok állni, akkor sokszor szépen begurulok, minek gyorsítsak? Hogy a végén ne 30-ról kelljen 0-ra fékeznem, hanem 60-ról? Erre úgy beelőznek az autósok, mintha kötelező lenne, jámbor anyukák 2 gyerekkel a furgon hátsó ülésén életük (meg persze leginkább az enyém :)) kockáztatásával is, de az utolsó 10 méteren elém vág, nehogy már le kelljen vennie a gázról a lábát a piros előtt. 2 mp-cel utána persze elgurulok mellette meg az egész sor mellett, de akkor is előznie kell.
Belvárosban rendszeresen játszuk ezt a játékot, jön a lámpa, 1-2 autó halált megvetve beelőz, hajszál híján túléljük, majd leelőzöm az egész sort, jön a következő lámpa, ugyanez.
Ennek mi értelme?
Ma (is) kicsit motoroztam, mivel 28 fok volt, de még inkább, mert ráértem.
Városszéli 2x2 sávos kivezető, egyenes, utolsó lámpa.
Megálltam a vonalnál, majd hörögve mellém állt egy ezüst 1.3-as régi Swift, elől is hallható hátsó kályhacsővel, úgy, hogy a jobbos tükre szinte koccintotta a balos kormánysúlyomat, nem különben a kereke a lábfejemet. Gondoltam siet és nagyon ki akart szorítani. Piros/sárgára indult, két kerék-nyikkantással. A másodikra én is kiengedtem a kuplungot és 3 mp alatt eltűnt a tükörben.
Utánfutóval megszoktam, hogy mindenképp meg kell, hogy előzzenek, de (relative) nagy motorral szemben mit tolakszik?
Nem kell válaszolni, csak muszáj volt leírnom...
A kép csak illusztráció.
Na nem sikerült megcsinálni a mérést. Majd ma talán... Sorry, az én hibámból levegős lett a rendszer, aztán hol olaj jött ki, hol levegő, nem lehet korrekt mérést csinálni, amíg megint tele nem nyomja olajjal a csöveket a pumpa. Úgyhogy ma megyek egy kisebb kört, hadd pumpáljon. Este meg megpróbálom megint.
Az enyém óraszerint 100-nál 4800-at forog 6.-ba.