Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valszeg mindkettő egy kicsit..
Úgy úgy. Brutálisan pörgős gép. Autópályán enyém 159 et mutatott de az övé 170 et.. és nem bírt elmenni.. Szóval most nemtudjuk melyik óra csal
Balius nem semmi!
250 sor 4 de végre annyit megy mint az Ernő! Piros zóna kezdete 19 ezernél!
Olyan hangjuk van hogy az enyém nem is hallom Balius visít mint egy vadászgép ER6-on meg Mivv dob van
Ejj de szép hátsó felek!
Ez aztán a márkahű csapat! A Balius is nem semmi masina, kicsi Er-5 kinézetű pörögmintazállat gép!
facca
Mai laza kis csapatás 150 km össz vissz
Gépek: Kawa ER5, Kawa ER6N. Kawa Balius 250
Ez már csak a hattyúdala volt.Múltkor próbaképpen töltőre raktam eddig bírta.Most is tölteni próbáltam de nem ért semmit.Viszont kedélyesen sípolgatott az akku miközben töltögettem volna.Tartottam tőle,hogy elpukkan ezért felhagytam vele.Bevallom egy ősi autó töltővel kínoztam amit állítani se lehet.Nem biztos,hogy értékelte.
Egyszer már meghalt úgy emlékszem hátha most is csak átmenetileg halt meg és enged még egy-két őszi kört mielőtt teljesen elrúgja magától az összes földi kínját
Egyébként 10-év tényleg nagyon szép kor egy akksinál!
Többet.2004 nyarán vettem Rosinantét és gondolom nem nekem és arra a napra gyártották. Van itt a Citi Bike-nál raktáron de inkább majd tavasszal veszem meg.Minek fázzon céltalanul a garázsban?Meg még a kuplungkarom se jött meg.Ha letöröm a féket is akkor még jó is lehet kétújjasra.
No jó, de kibírt vagy 10 évet, nem?
Na most halt meg végleg Yuasa.Szobrot neki.Az újat már csak tavaszra alkotom be így ennek a hosszú szezonnak nálunk konyec.
A túlzásokat is kerülni kell.
Jó az is, de még jobb a festék boltokban kapható festék szűrő papír tölcsér..
Valóban hagy maga után némi üledéket, legalábbis a tartály alján látszott valami, amikor viszont az újjammal szétorzsoltam nem éreztem hogy összeállt volna, olyan volt mint a többi. Azt se tudom mivel szűrném... harisnyával?
Még eddig nem okozott dugulást, pedig az ejtős rendszer 3,5perc/cseppes átfolyása is elég szűk keresztmetszeten történik.
Kolléga adott 3 liter jó minőségi motor olajat, ez az ott dolgoztam régebben azt valahogy leesett vagy nem tudom kategória.
De tegnap mértem, sokkal lassabban folyt ki a mérő edenyen mint a Stihl.
Amit viszont érdemes figyelembe venni, az az - amit K. István mondott!
Tessék szurni az olajat megvétel után. Ez a Stihl olaj szerintem össze gyűjtött és ulepitett, tisztított ásványi és szintetikus meg felszintetikus olajok keveréke. Ha kiont az ember egy ilyet a flakon alján masszív üledék massza van!
Ami főleg az ilyen pdoiler szeru vékony csöves szutykokat hamar szét cseszheti....
Marad a Stihl. Mert mint mondtam mosás után Agip Rotra sebvalto olajjal töröltem át a láncot, aztán az se ragaszkodik jobban a helyben maradáshoz...
A Stihl olaj takarítható a legkönnyebben, ezt is vedd figyelembe olajválasztáskor.
Szerintem a kinyomott cucc térfogata nem függ a sűrűségétől/viszkozitásától (max. kicsit lassabban mozog a pumpában a dugattyú). Ha víz lenne benne, vagy higany, akkor is ugyanannyit nyomna ki. Szóval szerintem próbáld ki sűrűbb olajjal, ha azt jobbnak látod.
Tudod mikor szedem le! :)
Örülök hogy végre kezd jó lenni. Ha a fülem is olajos lesz akkor se szedem le. Fröcsögjön csak az olaj!
Az jobban tapad a láncra.............elvileg.
A tipp hogy nincs általános tipp.
Egyéni.
És ki kell kísérletezni.

Tűrőképesség sincs egyforma.Én ettől a gumiképtől agyhugykövet kapok és szedném le.
Ott van az enyém is. Szal attól még lesz dzsuvázott gumi. Amúgy ez nem sok szerintem.
Sűrűbb olajra gondoltam én is de attól fosok hogy ha ezt alig viszi ki akkor azt hogy fogja?
Lehet 8- vagy 9 -es -mindegy