Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát még egyenlőre nyugtaval a napot.. Múltkor motort mostam és a végén a láncot attoroltem sebvalto olajos szivaccsal, hogy ne rozsdásodjon meg amit a vízsugár véletlen levert potolva legyen. Igaz az első karika leverhette a nagyját de még maradhatott belőle azt lehet azt frocsogte ki. Nekem még mindig száraznak tűnik a cucc. Megvárom meddig megy evvel el a lánc. Ha ugyanaz a km lesz mint az Ernő a sprevel akkor lanccsere után vágom a kukába azt vissza a sprehez..
Jó oldalra raktad fel az olajzót? :) De viccet félre téve, akkor mégis sokat nyom. A lánc kellően olajos? Ha igen, szerintem még veheted lejjebb, hogy ne szórja a felnire.
Volt kollégám szokta mondani: az olaj nem hazudik.
Igen igen. Van egy ici pici hasonlóság Én azért ER-re is eltudok képzelni pár tipust a választékukból
Hát fene tudja
Ma Bory várat látogattam meg, haza érve a felni lánckerékkel ellentétes oldala is olajpöttyös csíkos volt.. Ez akkor most már elég mennyiség?
Ezeket én is inkább a saját Ninjámra tudnám elképzelni. Csak nekem tűnik úgy, hogy a logó erősen hajaz az Akrapovic-ra? :)
Nekem is van visítós, én szeretem, és kárt még nem okozott, igaz, egyrészt nem sokat használom, másrészt meg nekem másik oldalt van a km spirál.
De amúgy pont azért is akartam visítósat, hogy szóljon, ha fent felejteném. Úgyis indulás előtt az első mozdulattal elfordítom a kormányt, már csak a kormányzár miatt is, és így bejelez, mielőtt még egy mm-t is gurultam volna.

Memóriakábel a visítósra pont ezért szerintem felesleges, csak felhívja a tolvaj figyelmét, hogy ne felejtse el hatástalanítani. :)
Köszi szépen Zimi! Pár éve bukkantam én is erre az idézetre, de idáig nem tudtam, kitől van. Nekem is egyből megragadt a fejemben. Igen, kiszakadni a világból, valahol ezért (is) motorozok. Legalábbis ez az egyik legjobb dolog benne, ami nap, mint nap gyógyítja megfáradt lelkemet.
Ma nem írok regényt, csak némán bólogatok... Viszonylag némán. :)

A láncolajzóval ugyanígy jártam amúgy, voltak kétségeim, de aztán "megtértem". :)
Köszönöm!

Igen, én is vallom, hogy a szépség megfoghatatlan dolog. (Kant szerint szép az, mi érdek nélkül tetszik. Ennél jobb definíciót még nem találtam, de persze ez is teljesen nyitva hagyja a kérdést, nyilván nem is lehet abszolút szépséget hirdetni...)
Ezért - bár lehet, néha nem sikerül - én is mindig igyekszem hangoztatni, hogy amire azt írom, hogy szép, az *nekem* szép, amire azt írom, hogy jó, az *szerintem* jó. És igyekszem nem megsértődni, amikor más egyszerűen lesz.rozza a kedvencemet. (Néha nehéz, főleg ha alaptalannak érzem.) Különbözőek vagyunk.

Azon meg én is mosolygok, amikor valaki eldöntötte, hogy X típusú motort vesz, aztán elkezdik neki magyarázni, hogy ne azt vedd, mert Y, meg Z, meg W sokkal jobb... Persze, nekik. :)
Èn minden egyes alkalommal mikor bemegyek a Louis motorsboltba megállok a a tárcsazárak elött. Tetszik, hogy kompakt, meg hangot ad. Aztán eszembe jut megannyi barátom akik elinduláskor pofára esetek, meg görbe tárcsát örököltek az elözö gazdatól, vagy a itt a Viarago forumon az egyik arc akikhez addig dumáltak, még elfelejette levenni, és most komplett elsö lereket keres, mert leszakadtak a tárcsa felfogatások a magnán. Egy ülésen, hátsókeréken átvetett lezáró lehet hogy több helyet foglal, de kisebb eséllyel okoz ekkora kár mint a tárcsazárak.
Kárászy...
www.karaszy.hu
Darabja 15 ezer körül..
De ezt mind a fent felejtés miatt, gondolom....
Most, hogy mondod...
Akkor friss olaj, mert alig látszik.
Apropó szeged környékén tud valaki olyan szervizt akik rugós tagok felújításával foglalkoznak? A hátsók ramaty állapotban vannak. Csak legmagasabb fokozatban működnek rendesen. Esetleg ha valaki árat is tud megköszönném
Szép ez a masina! ÉS ha tényleg 9600 km van benne.. Az olajszint ahogy írták is sokban függ a talaj vízszintességétől
Na ha szóltál volna, akkor elmondom hogy ez a legrosszabb dolog amit motorra kitaláltak.. Anno 3 km óra spirálom, és ezáltal 15 ezer forintom bánta ezt a szart. Meg a Zénél ez előző tulaj ilyen faszsága miatt 140 ezrem..
Úgyhogy többet motorra ilyet én nem rakok...
Ahogy én látom ebben pont a felső szint alatt van kicsivel. Amùgy ha a középső lábán van a moci akkor sem biztos, hogy egyenesen áll.. Talaj lehet egyenetlen és akkor már nem is valós a szint ami látszik.
Néha nézegetem az eladó ER5-öket és van ez.
http://www.jofogas.hu/bacs_kis...

Létezik, hogy ebben a motorban nincs olaj, vagy csak kevéske?
Csak akkor teszem fel, ha látökörön kívül esik a motor hosszabb időre.
Majd lehet, hogy gyártok hozzá valami memória kábelt. Bár ma kipróbáltam, ahogy nyitottam ki a kormányzárat és megmozdult az eleje, be is csippantott.
Nagyon vigyázz,hogy rajt ne felejtsd elinduláskor ! Mindenképpen kellemetlen lenne.Egy elektronika nélkülit én vettem de már évek óta nem használom.Remélem inkább,hogy nem ezeket a motorokat lopikázzák.Hiszen "kicsi" meg minden.
Megérte az árát.
Ja, csak drágább?
Visítós, elég jól működik. Első mozdításra figyelmeztet, másodikra megsüketít. 459 cseh korona volt. Az olyan 4800 Ft.
Itthon is lehet kapni.
http://www.lakatok.hu/1806/tok...
Szép idézet Zimi!

"múlttól-jövőtől elvágott időtöredék..."

Olyan töredékek ezek amelyekről oldalakat lehetne írni.
Visítós a kütyü?Amúgy az ABUS se nagyon jobb mint akármelyik.