Ha már másról is szó esett az ER5-ön kívül...
Ilyen nincs valakinek a látókörében? Szívesen helyretennék egyet.
Ilyen volt az első Kawasaki, amin motoroztam, még az ETZ-s korszakban.
Szerintem gyönyörű.
Úgy mint Kawasaki Heavy Industries Ltd. igazi óriás. De motorból szerintem ők gyártanak és adnak el "legkevesebbet". De ez igazából nem lényeges dolog. Meg van a fix rajongó tábor és ez a lényeg. Amikor időnként eszembe jut a motor csere, minden alkalommal ránézek az ER 6-osokra is a hirdetési oldalakon. Valahol helyük van a szívemben.
Én nem így gondolom... Ez a legkisebb gyártó is szerintem már rég nem igaz, csak valahogy ez ivódott be az emberekbe, de a cégadatokat elnézve simán a Suzuki szintjén van, a Yamaha meg a hangszerekkel meg mindennel együtt nagyságrendekkel elmarad tőle. Persze itt a Suzukinál is beleszámítom az autógyártást is, meg a Kawánál is a teljes vállalatot, hajóépítéssel, repülőkkel stb. mindennel együtt.
Szóval egy igen magabiztos és tőkeerős vállalatról van szó, ha mától egy darab motort nem adnának el soha többet, akkor is biztos lenne a cég jövője. Ezért azt gondolom, hogy nem a túlélésre játszanak, és nem szabad összekeverni egy olyan, szinte házi manufaktúra jellegű céggel, mint pl. a Ducati (ami csődbe is ment). Ha a túlélés lenne a cél, akkor azt csinálták volna, mint a Honda, olcsó, pici motorokkal elárasztják Ázsiát, a Honda ebből nagy, a Cub-ból és változataiból a mai napig többet adnak el, mint bármilyen más járműből a világon. Ne vedd személyeskedésnek (látom, hogy Hondád van, de egyáltalán nem azért írom), de pont a Honda volt az, akinek muszáj volt "előre menekülőset" játszani, és gyorsan beférkőzni a piacra a sok olcsó (de mégis jó és megbízható) modellel, ugyanis a Kawa és a Yamaha már az 1800-as évek második fele óta jelen vannak, a Suzuki 1900 körül, a Honda meg még a II. világháború alatt sem volt szinte sehol. Azért, hogy ilyen hátrányból, ekkora lemaradással most a legnagyobb cég lett a Honda, minden elismerésem, komolyan.
Na szóval a Kawa nincs rászorulva a motoreladásokra, ezért azt gondolom, hogy náluk csak presztízs, hogy a legnagyobb teljesítményű, legradikálisabb stb. motorokat csinálják, egyáltalán nem kényszerről van szó.
Ez pont olyan, hogy a BMW-nél sem muzsájból ragaszkodnak a felemás lámpákhoz, ha az S1000RR szimmetrikus lenne, akkor sem menne csődbe a cég. :)
Lehet rosszul gondolom, a Kawasakinak-a legkisebb Japán motorgyártóként-nem nagyon volt más választása, mint az egyedi és radikális megoldások alkalmazása. Ez igaz a kinézetre- lásd ER 6n, Versys- vagy extra teljesítmény-ZX 12, vagy később ZX 10. És most itt a H2R. Középszerű, unalmas motorokkal már régen lehúzhatták volna rolót. De szerintem jól teszik, hogy ezt az utat járják. Fogynak a motorjaik, nem rosszabbak a többinél és az ilyen tanulmányokkal még újabb vevő jelölteket is szereznek.
Ugyanígy voltam. Az ER-6n nálam alulról küzdötte fel magát, az első verzió lámpáját sehogy nem tudtam megszokni, viszont a legutóbbi kiadás szerintem már szépre sikerült. Azzal már nem lenne semmi bajom.
A Versys mindig egy fokkal jobban tetszett, abból is az utolsó függöleges lámpás széria már elfogadható volt szerintem. Nem kifejezetten szép, de azzal simán megbarátkoztam volna. Mármint ez most csak a fejidomra vonatkozik, a többi része szerintem mindig jól el volt találva, a magas építés ellenére arányos.
Az újak gyönyörűek, nem kérdés - bár be kell valljam, egy kicsit tetszett, hogy a réginél ragaszkodtak a "külön úthoz", a nem hagyományos megoldáshoz, még ha megosztó is lett. Kicsit sajnálom, hogy feladták. De csak egy nagyon kicsit. :)
Ja, a használati értéküket tekintve viszont sosem volt kétségem, annyi pozitív visszajelzést hallottam az ER-6f/n/Versys trióról. Mindenki imádja. Nekem is egy ER-6f az álmom, ha valamiért leváltanám a mostanit, akkor az az lenne.
(Meg a Ninja H2R. De persze az csak pályára.)
Tök tudja. Lehet nem akarták eltakarni a blokkot meg a leömlőket. De biztos lesz még pár extra hozzá, ami nincs rajta a képeken.
Amúgy lehet azok nem a hasidomot rögzítik, hanem valami motorvédő fémlemezt, azoknak, akik komolyan gondolják a terepezést ezzel.
Ha megnézed a motorblokkrol készült képeket, fel fedezheted a hasidom rögzítő konzolokat. Így gondolom lehet rendelni ilyet hozzá, de miért nincs a promo képeken akkor rajta!?
A Versys kicsibol kipróbáltam Gaduset, és Ivzoet is!
Nagyon jó az uleshelyezete,, faja nyomatékos a blokk. És nagyon jó hangja van. Gyakorlatilag ellatsz Budapestig ha rajta ülsz olyan magas!
Viszont a 181 centicskemmel még így is kissé neki kell rugaszkodni, hogy fel tudj pattanni a nyeregbe!
Nem hiába vesznek ilyet a csöpp gyermekek mint Ivzo, és Gadus .Sacc per kábé mindketten a 2 méter közelében vannak magassagilag..
No azért ez már a kicsivel együtt jól néz ki. Remélem nem köveztek meg érte, de az elődök meglehetősen ...hát nem szépek. Jelzem nem próbáltam egyiket sem, így a használati értékéről nem tudok mit mondani, de kinézetre nem jönnek be. Így voltam az Er 6-tal is. Az első kiadás azzal az első lámpával nem volt az igazi, de a második verziótól egyre jobban tetszik. Arról nem beszélve, hogy a két henger, fenntartás, üzemeltetés szempontjából nekem jobban bejön.
Helló Fisi törzsfőnök!
Én benne vagyok egy újabb találkozóban. Apropó! A nyári guruláson készült képekből nem tudnánk valahogy üzletelni néhányat?
A facén vagyok, igazából már találtalak is (Laci által).
Ez egy teljesen korrekt összehasonlítò teszt volt!
Legközelebb pedig, hogy így is maradjon, a 125- ös valamelyik Honda robogót fogjuk az új H2R - hez hasonlítani!
Halló eryk! :)
Ne aggódj, jó a Honda is, te is szépen rendben tartod a vasat!
De persze legjobb a Kawasaki!
Jovore remélem a cb csapattal is lesz egy tali!
Illetve veled is!
Facen nem vagy fent?
Ilyen nincs valakinek a látókörében? Szívesen helyretennék egyet.
Ilyen volt az első Kawasaki, amin motoroztam, még az ETZ-s korszakban.
Szerintem gyönyörű.
Szóval egy igen magabiztos és tőkeerős vállalatról van szó, ha mától egy darab motort nem adnának el soha többet, akkor is biztos lenne a cég jövője. Ezért azt gondolom, hogy nem a túlélésre játszanak, és nem szabad összekeverni egy olyan, szinte házi manufaktúra jellegű céggel, mint pl. a Ducati (ami csődbe is ment). Ha a túlélés lenne a cél, akkor azt csinálták volna, mint a Honda, olcsó, pici motorokkal elárasztják Ázsiát, a Honda ebből nagy, a Cub-ból és változataiból a mai napig többet adnak el, mint bármilyen más járműből a világon. Ne vedd személyeskedésnek (látom, hogy Hondád van, de egyáltalán nem azért írom), de pont a Honda volt az, akinek muszáj volt "előre menekülőset" játszani, és gyorsan beférkőzni a piacra a sok olcsó (de mégis jó és megbízható) modellel, ugyanis a Kawa és a Yamaha már az 1800-as évek második fele óta jelen vannak, a Suzuki 1900 körül, a Honda meg még a II. világháború alatt sem volt szinte sehol. Azért, hogy ilyen hátrányból, ekkora lemaradással most a legnagyobb cég lett a Honda, minden elismerésem, komolyan.
Na szóval a Kawa nincs rászorulva a motoreladásokra, ezért azt gondolom, hogy náluk csak presztízs, hogy a legnagyobb teljesítményű, legradikálisabb stb. motorokat csinálják, egyáltalán nem kényszerről van szó.
Ez pont olyan, hogy a BMW-nél sem muzsájból ragaszkodnak a felemás lámpákhoz, ha az S1000RR szimmetrikus lenne, akkor sem menne csődbe a cég. :)
A Versys mindig egy fokkal jobban tetszett, abból is az utolsó függöleges lámpás széria már elfogadható volt szerintem. Nem kifejezetten szép, de azzal simán megbarátkoztam volna. Mármint ez most csak a fejidomra vonatkozik, a többi része szerintem mindig jól el volt találva, a magas építés ellenére arányos.
Az újak gyönyörűek, nem kérdés - bár be kell valljam, egy kicsit tetszett, hogy a réginél ragaszkodtak a "külön úthoz", a nem hagyományos megoldáshoz, még ha megosztó is lett. Kicsit sajnálom, hogy feladták. De csak egy nagyon kicsit. :)
Ja, a használati értéküket tekintve viszont sosem volt kétségem, annyi pozitív visszajelzést hallottam az ER-6f/n/Versys trióról. Mindenki imádja. Nekem is egy ER-6f az álmom, ha valamiért leváltanám a mostanit, akkor az az lenne.
(Meg a Ninja H2R. De persze az csak pályára.)
Amúgy lehet azok nem a hasidomot rögzítik, hanem valami motorvédő fémlemezt, azoknak, akik komolyan gondolják a terepezést ezzel.
Nagyon jó az uleshelyezete,, faja nyomatékos a blokk. És nagyon jó hangja van. Gyakorlatilag ellatsz Budapestig ha rajta ülsz olyan magas!
Viszont a 181 centicskemmel még így is kissé neki kell rugaszkodni, hogy fel tudj pattanni a nyeregbe!
Nem hiába vesznek ilyet a csöpp gyermekek mint Ivzo, és Gadus .Sacc per kábé mindketten a 2 méter közelében vannak magassagilag..
Fel is vettelek már ott!?
Nagyon komoly túrázó lett, azokkal a dobozokkal meg lámpákkal nekem azt sugallja, hogy elvisz a világ végére is. Nagyon tetszik.
Én benne vagyok egy újabb találkozóban. Apropó! A nyári guruláson készült képekből nem tudnánk valahogy üzletelni néhányat?
A facén vagyok, igazából már találtalak is (Laci által).
Itt az 1000- es Versys is!
Legközelebb pedig, hogy így is maradjon, a 125- ös valamelyik Honda robogót fogjuk az új H2R - hez hasonlítani!
Ne aggódj, jó a Honda is, te is szépen rendben tartod a vasat!
De persze legjobb a Kawasaki!
Jovore remélem a cb csapattal is lesz egy tali!
Illetve veled is!
Facen nem vagy fent?