Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Törzsfőnök?Fenét KAWA buzi az istenedta.De emzé után még a Riga is motor.
Nincs.De ilyenért kinyitnám a buxám.SZÉP.
Ha már másról is szó esett az ER5-ön kívül...
Ilyen nincs valakinek a látókörében? Szívesen helyretennék egyet.
Ilyen volt az első Kawasaki, amin motoroztam, még az ETZ-s korszakban.
Szerintem gyönyörű.
Ha egyszer lesz rá lehetőséged, próbálj ki egyet!
Úgy mint Kawasaki Heavy Industries Ltd. igazi óriás. De motorból szerintem ők gyártanak és adnak el "legkevesebbet". De ez igazából nem lényeges dolog. Meg van a fix rajongó tábor és ez a lényeg. Amikor időnként eszembe jut a motor csere, minden alkalommal ránézek az ER 6-osokra is a hirdetési oldalakon. Valahol helyük van a szívemben.
Biony ám, a Kawa már a II.- ik VH. - ban nagyon jó vadászgépeket gyártott pl.
Én nem így gondolom... Ez a legkisebb gyártó is szerintem már rég nem igaz, csak valahogy ez ivódott be az emberekbe, de a cégadatokat elnézve simán a Suzuki szintjén van, a Yamaha meg a hangszerekkel meg mindennel együtt nagyságrendekkel elmarad tőle. Persze itt a Suzukinál is beleszámítom az autógyártást is, meg a Kawánál is a teljes vállalatot, hajóépítéssel, repülőkkel stb. mindennel együtt.

Szóval egy igen magabiztos és tőkeerős vállalatról van szó, ha mától egy darab motort nem adnának el soha többet, akkor is biztos lenne a cég jövője. Ezért azt gondolom, hogy nem a túlélésre játszanak, és nem szabad összekeverni egy olyan, szinte házi manufaktúra jellegű céggel, mint pl. a Ducati (ami csődbe is ment). Ha a túlélés lenne a cél, akkor azt csinálták volna, mint a Honda, olcsó, pici motorokkal elárasztják Ázsiát, a Honda ebből nagy, a Cub-ból és változataiból a mai napig többet adnak el, mint bármilyen más járműből a világon. Ne vedd személyeskedésnek (látom, hogy Hondád van, de egyáltalán nem azért írom), de pont a Honda volt az, akinek muszáj volt "előre menekülőset" játszani, és gyorsan beférkőzni a piacra a sok olcsó (de mégis jó és megbízható) modellel, ugyanis a Kawa és a Yamaha már az 1800-as évek második fele óta jelen vannak, a Suzuki 1900 körül, a Honda meg még a II. világháború alatt sem volt szinte sehol. Azért, hogy ilyen hátrányból, ekkora lemaradással most a legnagyobb cég lett a Honda, minden elismerésem, komolyan.

Na szóval a Kawa nincs rászorulva a motoreladásokra, ezért azt gondolom, hogy náluk csak presztízs, hogy a legnagyobb teljesítményű, legradikálisabb stb. motorokat csinálják, egyáltalán nem kényszerről van szó.
Ez pont olyan, hogy a BMW-nél sem muzsájból ragaszkodnak a felemás lámpákhoz, ha az S1000RR szimmetrikus lenne, akkor sem menne csődbe a cég. :)
Lehet rosszul gondolom, a Kawasakinak-a legkisebb Japán motorgyártóként-nem nagyon volt más választása, mint az egyedi és radikális megoldások alkalmazása. Ez igaz a kinézetre- lásd ER 6n, Versys- vagy extra teljesítmény-ZX 12, vagy később ZX 10. És most itt a H2R. Középszerű, unalmas motorokkal már régen lehúzhatták volna rolót. De szerintem jól teszik, hogy ezt az utat járják. Fogynak a motorjaik, nem rosszabbak a többinél és az ilyen tanulmányokkal még újabb vevő jelölteket is szereznek.
Ugyanígy voltam. Az ER-6n nálam alulról küzdötte fel magát, az első verzió lámpáját sehogy nem tudtam megszokni, viszont a legutóbbi kiadás szerintem már szépre sikerült. Azzal már nem lenne semmi bajom.

A Versys mindig egy fokkal jobban tetszett, abból is az utolsó függöleges lámpás széria már elfogadható volt szerintem. Nem kifejezetten szép, de azzal simán megbarátkoztam volna. Mármint ez most csak a fejidomra vonatkozik, a többi része szerintem mindig jól el volt találva, a magas építés ellenére arányos.

Az újak gyönyörűek, nem kérdés - bár be kell valljam, egy kicsit tetszett, hogy a réginél ragaszkodtak a "külön úthoz", a nem hagyományos megoldáshoz, még ha megosztó is lett. Kicsit sajnálom, hogy feladták. De csak egy nagyon kicsit. :)

Ja, a használati értéküket tekintve viszont sosem volt kétségem, annyi pozitív visszajelzést hallottam az ER-6f/n/Versys trióról. Mindenki imádja. Nekem is egy ER-6f az álmom, ha valamiért leváltanám a mostanit, akkor az az lenne.
(Meg a Ninja H2R. De persze az csak pályára.)
Tök tudja. Lehet nem akarták eltakarni a blokkot meg a leömlőket. De biztos lesz még pár extra hozzá, ami nincs rajta a képeken.
Amúgy lehet azok nem a hasidomot rögzítik, hanem valami motorvédő fémlemezt, azoknak, akik komolyan gondolják a terepezést ezzel.
Ha megnézed a motorblokkrol készült képeket, fel fedezheted a hasidom rögzítő konzolokat. Így gondolom lehet rendelni ilyet hozzá, de miért nincs a promo képeken akkor rajta!?
Főleg ebben a veres színben gyöhetne is ide falura!
Nekem is sokkal jobban bejön az új, de az 1000- es talán kicsivel szebb is
A Versys kicsibol kipróbáltam Gaduset, és Ivzoet is!
Nagyon jó az uleshelyezete,, faja nyomatékos a blokk. És nagyon jó hangja van. Gyakorlatilag ellatsz Budapestig ha rajta ülsz olyan magas!
Viszont a 181 centicskemmel még így is kissé neki kell rugaszkodni, hogy fel tudj pattanni a nyeregbe!
Nem hiába vesznek ilyet a csöpp gyermekek mint Ivzo, és Gadus .Sacc per kábé mindketten a 2 méter közelében vannak magassagilag..
De tudunk!
Fel is vettelek már ott!?
No azért ez már a kicsivel együtt jól néz ki. Remélem nem köveztek meg érte, de az elődök meglehetősen ...hát nem szépek. Jelzem nem próbáltam egyiket sem, így a használati értékéről nem tudok mit mondani, de kinézetre nem jönnek be. Így voltam az Er 6-tal is. Az első kiadás azzal az első lámpával nem volt az igazi, de a második verziótól egyre jobban tetszik. Arról nem beszélve, hogy a két henger, fenntartás, üzemeltetés szempontjából nekem jobban bejön.

Nagyon komoly túrázó lett, azokkal a dobozokkal meg lámpákkal nekem azt sugallja, hogy elvisz a világ végére is. Nagyon tetszik.
Helló Fisi törzsfőnök!
Én benne vagyok egy újabb találkozóban. Apropó! A nyári guruláson készült képekből nem tudnánk valahogy üzletelni néhányat?
A facén vagyok, igazából már találtalak is (Laci által).
Ivzo!

Itt az 1000- es Versys is!
Még úton van.
Elébb cserelj olajat, majd utána örömködhetsz csak !
Ez egy teljesen korrekt összehasonlítò teszt volt!
Legközelebb pedig, hogy így is maradjon, a 125- ös valamelyik Honda robogót fogjuk az új H2R - hez hasonlítani!
Halló eryk! :)
Ne aggódj, jó a Honda is, te is szépen rendben tartod a vasat!
De persze legjobb a Kawasaki!
Jovore remélem a cb csapattal is lesz egy tali!
Illetve veled is!
Facen nem vagy fent?
Legközelebb már nem csak egyszer fogsz. Nincs kibúvó!
Persze hogy tudom, egyszer egy egész estét töltöttem velük, a Törzsfőnök ráadásul még a haverom is.