Még annyit a HANDO-hoz , hogy nem árt egy karbi szinkron rá felrakas után, és az alapjarati keverék csavart egy fél vagy negyed fordulattal dusabbra venni. Elejét véve a durrogasnak..
Végre kész lett nekem is a Handó féle kipufogóm Elűztem a tücsök zenekart! Csak ajánlani tudom, minden úgy volt ahogy azt előtte megbeszéltük! Ja a youtube-os videók nem adják vissza az eredeti hangélményt! Hazafelé a hosszabb úton jöttem
Én meg nem.
Normális túrázáshoz, hogy lássál is valamit, arra elég 50 LE is.
Meg a KRESZ által megengedett sebesség.
Aki megkísérti a sorsot és 150 felett közlekedik, az egyszer meghal, és majd valami barom hibájából, aki nem vette észre, vagy nem mérte fel, milyen sebességgel érkezik.
Ne vedd magadra!
Mondjuk ki: az emberiség hülye! Ez a teljesítmény hajhászás, meg a még erősebbet, még gyorsabbat, még szebbet, ez egy faszság.
Az egész arról szól, hogy a pénzes, újgazdag majmok felülhessenek a legjobb, leggyorsabb, legdrágább motorra, vagy betegyék a seggüket a LED-es, turbós, százezer lóerős, mit tudom én még milyen autóba.
Hányok az egésztől.
Örömmel olvaslak titeket (is) hiszen többször előfordult már hogy az újdonságokról a fórumos bejegyzések tájékozottabb íróitól szerzek tudomást, legyen az új modell, vagy akár motorfejlesztés, esetleg cégtörténeti érdekességek stb... persze olvasok teszteket is szakíróktól, de sokszor egy új modell előszele vagy a face, vagy az itteni oldalak bejegyzésein keresztül ér el hozzám, főként ez az oldal az amit 2-3naponta átlapozok. Egy dolog fura nekem, elsősorban a szépség jelenik meg mint legfőbb szempont szinte mindegyik topikban, a márkamániáról nem is beszélve, amit még valamennyire értek is mert nekem is van kedvencem. Szinte mindegyik elvetemült márkafan megtalálja ma már a saját istálóján belül a hozzá leginkább közelálló paripát, de érdekes módon a használhatóságról esik a legkevesebb szó, persze tisztelet a kivételnek. A véleményem nagyon sok esetben teljesen ütközik az átlaggal, ami nekem a szépséget jelentette egy új motornál az eltünt a körlámpával együtt, a sportmotorokat soha nem szerettem (bár csodáltam), ha pedig látok egy új modellt a gondolataim Erdélybe vezetnek a vegyes aszfaltos-múrvás szakaszokra, ahol valamennyi kockázatot kell vállalni ahhoz hogy szépet lásson az ember. 4millióért a Honda is kínál oda valót, ez a pl.a Crosstourer ami nem szép de legalább lehet félteni mert drága játék, igaz megállja a helyét az aszfalton is és a terepképességei is kivállóak, nagyon jó V4-es motor hajtja és 130ló rúgja a port... és itt már bele is ért a kezem a bilibe! Minek? Aránytalan a használati értéke az árával, persze ez mindegyik új motorra elmondható. Fisi mondta nemrég hogy soha mégegyszer használt, valahol megértem mert voltak problémái, viszont most valamennyi ráfordítás után patika gépe van. Vehetett volna újat is, amit csak hajtania kell és akkor nem idegesítette volna a láthatatlan minusz, ami az évek múlásával jóval nagyobb összegre rugott volna mint az amit most a Z-re költött. Ezt hívják értékvesztésnek, ami bármennyire is vigyáz rá úgyis bekövetkezett volna. Ismerek olyan motorost is aki mindent kipróbált a Hondától a BMW-ig, mégse láttam elégedettnek, motorozni nem jött velünk de pénze volt és megtehette hogy cserélgette, soha nem irigyeltem mert nem találta meg az örömét. Legutóbb Mezőberényből hazafelé amikor megálltunk ez egyik cimborám kipróbálta a motorom (neki 600-as Fazer van), tetszett neki, és igazából nekem is mert láttam kívülről milyen amikor mennek vele, a hangja, az állása... szóval azok a részletek ami miatt már 5-éve velem van. Mikor visszajött arról beszélt hogy érik benne a motor csere egy kicsivel nagyobbra, mert tetszett neki most is hogy ami neki 6ezer felett kezdődik az már a Csühösnél jóval hamarabb rendelkezésre áll, viszont nem érti hogy bírom szeretni hogy 160-nál le akarja szakítani a fejemet a szél. Nem magyarázkodtam túlságosan, mert ha ránéz a motoromra úgyse azt látja amit én, de ezek szerint a motoron ülve sem, amikor elmegy a táj mellett úgy hogy annak szépségét korlátozza a beszűkülő látótér. Nem vagyunk egyformák, de választani tudni kell, mert a legfontosabb az hogy élvezzük azt amink van! Szerintem erre is igaz lehet a mondás, miszerint a kevesebb (kisebb esetleg értéktelenebb) néha jóval többet jelent.
Szó se róla, nagyon szép lett a szutyuki a piros fekete festéssel, és ínycsiklandó az F- es verzió is. Én csak azért vagyok bosszús, hogy ezt a kategóriát, illetve formavilágot a Kawa vezette be, fejlesztette fel a Z 1000 szériával, ezek meg nagy ötlettől vezérelve koppintják- na ez nem pálya a szememben- meg hát no.. hagyjuk.
A Kawa az Kawa!
A Suzuki-tól nekem az F-es túrázók tetszenek, a nagy GSX1250FA is, meg szerintem ez a GSXS1000F is egész jól sikerült. (Remélem az összes számot és betűt jó helyre raktam. :)) A naked továbbra sem az én világom.
De mint egyszer kifejtettem, szinte mindenből van jobb Kawa (számomra!), ez az új Suzuki sem tud olyat, amiért azt választanám mondjuk a Z1000SX helyett. Az a pár LE is csak papíron különbség.
Hát te kezdtél el törzsfőnöközni- iiletve nem csak reagáltál rá :)
No nézem az új szutyukikat, hát ez a Suzuki GSX-S1000- és a burkolt Suzuki GSX-S1000F egész pofás gépek- csak kár hogy ezeket a formákat már a Kawa rég megtervezte anno a második szériás Z 1000- el, nekem egyből ez ugrik be meg a Z 1000 SX..
Hótt koppincs- no meg rá tettek a blokkra nehogy már a Kawa 143 lovas blokja erősebb legyen ..
Az indián fiú oda megy az apjához
-Apu, a bátyámat miért hívják Szökellő Szarvasnak?
-Azért, mert amikor fogannt, vadászat volt, és szarvas pont mellettünk szökellt ki a bokorból.
-Értem. És a másik bátyám neve miért Sebes Nyílvessző?
-Tudod fiam, amikor ő fogannt, nagy csata volt, sebesen szálltak a nyílvesszők.
Van még kérdésed, Lyukas Gumi?
A világ végére és vissza .Ezt az ER5 megteszi.De én is cserélni akarom a másfél éves autót ezért nem ítélkeznék.De Rosinante sokkal többet ér mint az aktuális piaci értéke.Jártunk már pár országban.Idén meg nincs meg az olajcsere periódus.Alig több mint 1500.
Tudom én miféle jó élmény ez!
Normális túrázáshoz, hogy lássál is valamit, arra elég 50 LE is.
Meg a KRESZ által megengedett sebesség.
Aki megkísérti a sorsot és 150 felett közlekedik, az egyszer meghal, és majd valami barom hibájából, aki nem vette észre, vagy nem mérte fel, milyen sebességgel érkezik.
Ne vedd magadra!
Mondjuk ki: az emberiség hülye! Ez a teljesítmény hajhászás, meg a még erősebbet, még gyorsabbat, még szebbet, ez egy faszság.
Az egész arról szól, hogy a pénzes, újgazdag majmok felülhessenek a legjobb, leggyorsabb, legdrágább motorra, vagy betegyék a seggüket a LED-es, turbós, százezer lóerős, mit tudom én még milyen autóba.
Hányok az egésztől.
A Kawa az Kawa!
De mint egyszer kifejtettem, szinte mindenből van jobb Kawa (számomra!), ez az új Suzuki sem tud olyat, amiért azt választanám mondjuk a Z1000SX helyett. Az a pár LE is csak papíron különbség.
No nézem az új szutyukikat, hát ez a Suzuki GSX-S1000- és a burkolt Suzuki GSX-S1000F egész pofás gépek- csak kár hogy ezeket a formákat már a Kawa rég megtervezte anno a második szériás Z 1000- el, nekem egyből ez ugrik be meg a Z 1000 SX..
Hótt koppincs- no meg rá tettek a blokkra nehogy már a Kawa 143 lovas blokja erősebb legyen ..
Az indián fiú oda megy az apjához
-Apu, a bátyámat miért hívják Szökellő Szarvasnak?
-Azért, mert amikor fogannt, vadászat volt, és szarvas pont mellettünk szökellt ki a bokorból.
-Értem. És a másik bátyám neve miért Sebes Nyílvessző?
-Tudod fiam, amikor ő fogannt, nagy csata volt, sebesen szálltak a nyílvesszők.
Van még kérdésed, Lyukas Gumi?
Jah- nincs is törzs, én meg nem vok főnöknek való!
Igaz Parabellum testvérem- alias Lyukas gumi?!