Na ezt most nem egészen értem, mi a gond. A sebváltóolajat ledobta magáról a lánc? Gondolom az nem olyan tapadós, mint a láncolajok. Az olajzóban is sebváltóolajat használsz?
Kb Orfű óta annyit sikerült motoroznom mint amennyit ide írtam
Az idei évben valahogy nem akar összejönni, hogy valamerre is menjek.
A fórumra elég ritkán járok. Napközben nem vagyok net közelében, este meg másfelé téblábolok :) mire hozzá tudnék szólni a témához, már másról beszéltek
Amúgy ezzel a kommenteddel el is kergetted a többieket akik lehetmegmérték volna nekem, sőt még képet is csináltak volna
Egész jól átszabták, de nekem most ez kicsit csalódás. Nem arról volt szó hogy 800- as lesz?
A másik ami kurtára nem jön be- mi az a két Simson Schwalbe motorburkolat rögzítő baszom nagy csavar - ráadásul ELŐLRŐL, kiállva a szélvédőből az elején? Miért nem lehetett ezt belülre elrejteni?
A két lámpa közé, minek kellett az a vályú, kb. szopóálarc formát kölcsönözve az elejének?
Oldalról jobban mutat.
Ötletes a beépített szivargyújtó aljat, nem tudom a másik oldali fedél alá be lehet e könnyedén egy usb csatit rakni? Gondolom igen.
Jó a GPS tartó- tetszett. Dobozolható rendesen, ez is jó! A doboz rögzítés jól el van rejtve ez is megér egy dicséretet!
Arról nem is beszélve, hogy itt is már a Z 1000 SX- ről ismert , oldalra kihozott hátsó rugó állító kerék visszaköszön!
Unblock bejön a gép de még mindig nem kellene- inkább az F -es Er6.
Givi doboz vásárlásába kezdtem, azonban a platnit, keretet nem szeretném megvásárolni. Valaki le tudná méregetni meg fotózni az övét, vagy 1-2 instukciót tudnátok adni?
Na ma motort takarítottam, és a végén egy szivaccsal lekentem vékonyan a láncot, hogy míg az olajzó utol éri magát ne fusson szárazon.
Agip rotra sebváltó oaljjal töröltem végig, ami végül is elég érdekes eredményt hozott.
Kb 50 km- et tettem meg igen tatteres 90- 160 közti tempóban, az eredmény eléggé megdöbbentő volt. A felnire szóródott vékony csíkokban rendesen olaj, de megnézve a fogak közét stb. a hátsó lánckeréken, meg a láncot, hát hogy is mondja.. Úgy néz ki csak olajoz az a Pdoiler mert nem túl sok maradt eme rövid kaland után a láncon..
Ezek után kissé szkeptikus vagyok hogy ez a vacak megtöbbszörözi majd a lánc élettartamát..
A Kawa nagyon odatette magát, a 2015-ös évet egyértelműen vitték nálam, már most, persze ez általában minden évben így van... :) De tényleg, most nagyot robbantottak. Az a Versys is tökéletes lett.
Sziasztok. KOROON OIL-ról halott már valaki, esetleg tapasztalat? Ahol volt moci szakinál azt tett bele. Ő nagyon megvan elégedve vele.. évek óta használja ZX10R mocijába.. De azért kiváncsi vagyok itt halott-e valaki róla..
Természetesen hidegen. Nem volt műszaki anno a vizsgán? :))
Amúgy ott a gepkonyv az oldalamon nézd meg mennyi kell.
Ha jól emlékszem 1.2- vagy 0.7 liter fagyálló.
Fék kb 4 deci. De ha úgy cserelsz olajat hogy át porgeted rajta akkor kicsit több.
Heh, erre hallottam pro és kontra véleményeket egyaránt, ráadásul szakemberektől (szerelőtől), vagy szaklapban olvastam...
Az egyik szerint a friss olaj enyhén savas, ezért nem jó hosszú ideig állni hagyni a motorban, korróziót okozhat, tehát ha lerakod téli álmot aludni, akkor inkább tavasszal cserélj.
A másik szerint nem jó a használt olajnak, ha sokáig áll, kiülepednek belőle a koromszemcsék és egyéb törmelékek, eldugítják az olajjáratokat, tehát még a téli elrakás előtt kell cserélni.
Na most légy okos... Szerintem akkor cseréld, amikor jólesik. :) Az én megoldásom az, hogy nem teszem le, hanem télen is motorozok, és simán cserélem amikor jön a következő szervíz, mint nyáron.
Esetleg leeresztheted télen és tavasszal meg feltöltöd, bár az sem tudom, mennyire jó, ha kiszáradnak az egyébként olajos dolgok...
Itt pihen a garagéban két zsír új Givi E 360 már tavasz óta
Az idei évben valahogy nem akar összejönni, hogy valamerre is menjek.
A fórumra elég ritkán járok. Napközben nem vagyok net közelében, este meg másfelé téblábolok :) mire hozzá tudnék szólni a témához, már másról beszéltek
Amúgy ezzel a kommenteddel el is kergetted a többieket akik lehetmegmérték volna nekem, sőt még képet is csináltak volna
Amúgy meg lófax a valagadba, jól el vagy tűnve Orfű óta!
A másik ami kurtára nem jön be- mi az a két Simson Schwalbe motorburkolat rögzítő baszom nagy csavar - ráadásul ELŐLRŐL, kiállva a szélvédőből az elején? Miért nem lehetett ezt belülre elrejteni?
A két lámpa közé, minek kellett az a vályú, kb. szopóálarc formát kölcsönözve az elejének?
Oldalról jobban mutat.
Ötletes a beépített szivargyújtó aljat, nem tudom a másik oldali fedél alá be lehet e könnyedén egy usb csatit rakni? Gondolom igen.
Jó a GPS tartó- tetszett. Dobozolható rendesen, ez is jó! A doboz rögzítés jól el van rejtve ez is megér egy dicséretet!
Arról nem is beszélve, hogy itt is már a Z 1000 SX- ről ismert , oldalra kihozott hátsó rugó állító kerék visszaköszön!
Unblock bejön a gép de még mindig nem kellene- inkább az F -es Er6.
Givi doboz vásárlásába kezdtem, azonban a platnit, keretet nem szeretném megvásárolni. Valaki le tudná méregetni meg fotózni az övét, vagy 1-2 instukciót tudnátok adni?
Köszönöm szépen:)
Motorozzatok ilyen jó időben
Na ma motort takarítottam, és a végén egy szivaccsal lekentem vékonyan a láncot, hogy míg az olajzó utol éri magát ne fusson szárazon.
Agip rotra sebváltó oaljjal töröltem végig, ami végül is elég érdekes eredményt hozott.
Kb 50 km- et tettem meg igen tatteres 90- 160 közti tempóban, az eredmény eléggé megdöbbentő volt. A felnire szóródott vékony csíkokban rendesen olaj, de megnézve a fogak közét stb. a hátsó lánckeréken, meg a láncot, hát hogy is mondja.. Úgy néz ki csak olajoz az a Pdoiler mert nem túl sok maradt eme rövid kaland után a láncon..
Ezek után kissé szkeptikus vagyok hogy ez a vacak megtöbbszörözi majd a lánc élettartamát..
A legjobbak!
https://www.youtube.com/watch?...
Amúgy ott a gepkonyv az oldalamon nézd meg mennyi kell.
Ha jól emlékszem 1.2- vagy 0.7 liter fagyálló.
Fék kb 4 deci. De ha úgy cserelsz olajat hogy át porgeted rajta akkor kicsit több.
Szóval, mennyi fékolaj és hűtőfolyadék kell az ER-5 be?
K kiegyenlítőben a szintet hidegen, vagy melegen csekkoljuk?
Hol van még karácsony!?!
Max. 100km-t
Az egyik szerint a friss olaj enyhén savas, ezért nem jó hosszú ideig állni hagyni a motorban, korróziót okozhat, tehát ha lerakod téli álmot aludni, akkor inkább tavasszal cserélj.
A másik szerint nem jó a használt olajnak, ha sokáig áll, kiülepednek belőle a koromszemcsék és egyéb törmelékek, eldugítják az olajjáratokat, tehát még a téli elrakás előtt kell cserélni.
Na most légy okos... Szerintem akkor cseréld, amikor jólesik. :) Az én megoldásom az, hogy nem teszem le, hanem télen is motorozok, és simán cserélem amikor jön a következő szervíz, mint nyáron.
Esetleg leeresztheted télen és tavasszal meg feltöltöd, bár az sem tudom, mennyire jó, ha kiszáradnak az egyébként olajos dolgok...
Majd még ezek a dobok közül szerválok egyet tavaszra és boldog leszek
50 ezer? Épp be lett járatva a kicsike, további kellemes 100 ezer km- et az első nagyjavításig!