Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezt most nem egészen értem, mi a gond. A sebváltóolajat ledobta magáról a lánc? Gondolom az nem olyan tapadós, mint a láncolajok. Az olajzóban is sebváltóolajat használsz?
Mit mérjek arany tündérbögyölőm?
Itt pihen a garagéban két zsír új Givi E 360 már tavasz óta
Kb Orfű óta annyit sikerült motoroznom mint amennyit ide írtam
Az idei évben valahogy nem akar összejönni, hogy valamerre is menjek.
A fórumra elég ritkán járok. Napközben nem vagyok net közelében, este meg másfelé téblábolok :) mire hozzá tudnék szólni a témához, már másról beszéltek
Amúgy ezzel a kommenteddel el is kergetted a többieket akik lehetmegmérték volna nekem, sőt még képet is csináltak volna
A Givihez a zárnyelv , és a pöckök gyárilag megvehetők! A többit a doboz megadja!
Amúgy meg lófax a valagadba, jól el vagy tűnve Orfű óta!
Egész jól átszabták, de nekem most ez kicsit csalódás. Nem arról volt szó hogy 800- as lesz?
A másik ami kurtára nem jön be- mi az a két Simson Schwalbe motorburkolat rögzítő baszom nagy csavar - ráadásul ELŐLRŐL, kiállva a szélvédőből az elején? Miért nem lehetett ezt belülre elrejteni?
A két lámpa közé, minek kellett az a vályú, kb. szopóálarc formát kölcsönözve az elejének?
Oldalról jobban mutat.
Ötletes a beépített szivargyújtó aljat, nem tudom a másik oldali fedél alá be lehet e könnyedén egy usb csatit rakni? Gondolom igen.
Jó a GPS tartó- tetszett. Dobozolható rendesen, ez is jó! A doboz rögzítés jól el van rejtve ez is megér egy dicséretet!
Arról nem is beszélve, hogy itt is már a Z 1000 SX- ről ismert , oldalra kihozott hátsó rugó állító kerék visszaköszön!
Unblock bejön a gép de még mindig nem kellene- inkább az F -es Er6.
Sziasztooook!

Givi doboz vásárlásába kezdtem, azonban a platnit, keretet nem szeretném megvásárolni. Valaki le tudná méregetni meg fotózni az övét, vagy 1-2 instukciót tudnátok adni?

Köszönöm szépen:)
Motorozzatok ilyen jó időben
Szia Miki!

Na ma motort takarítottam, és a végén egy szivaccsal lekentem vékonyan a láncot, hogy míg az olajzó utol éri magát ne fusson szárazon.
Agip rotra sebváltó oaljjal töröltem végig, ami végül is elég érdekes eredményt hozott.
Kb 50 km- et tettem meg igen tatteres 90- 160 közti tempóban, az eredmény eléggé megdöbbentő volt. A felnire szóródott vékony csíkokban rendesen olaj, de megnézve a fogak közét stb. a hátsó lánckeréken, meg a láncot, hát hogy is mondja.. Úgy néz ki csak olajoz az a Pdoiler mert nem túl sok maradt eme rövid kaland után a láncon..
Ezek után kissé szkeptikus vagyok hogy ez a vacak megtöbbszörözi majd a lánc élettartamát..
Kawasaki - ez a szó mindent elmond !
A legjobbak!
A Kawa nagyon odatette magát, a 2015-ös évet egyértelműen vitték nálam, már most, persze ez általában minden évben így van... :) De tényleg, most nagyot robbantottak. Az a Versys is tökéletes lett.
Az új 2015-ös Versys650.
https://www.youtube.com/watch?...
KROON**
Sziasztok. KOROON OIL-ról halott már valaki, esetleg tapasztalat? Ahol volt moci szakinál azt tett bele. Ő nagyon megvan elégedve vele.. évek óta használja ZX10R mocijába.. De azért kiváncsi vagyok itt halott-e valaki róla..
Természetesen hidegen. Nem volt műszaki anno a vizsgán? :))
Amúgy ott a gepkonyv az oldalamon nézd meg mennyi kell.
Ha jól emlékszem 1.2- vagy 0.7 liter fagyálló.
Fék kb 4 deci. De ha úgy cserelsz olajat hogy át porgeted rajta akkor kicsit több.
Ja, igen. Kár, hogy nem lehet módosítani, mindig újat kell írni...

Szóval, mennyi fékolaj és hűtőfolyadék kell az ER-5 be?
K kiegyenlítőben a szintet hidegen, vagy melegen csekkoljuk?
Akkor mi a kérdés? Dobd ki belőle és járj még vele!
Hol van még karácsony!?!
Most aktuális, de tavaszig már nem megyek vele -valószínüleg- a munkám miatt.
Max. 100km-t
Amikor kijön a 6000 km. Addig minek? Gondolom egy év alatt csak mész annyit vele? Amúgy meg évfordulókor...
Heh, erre hallottam pro és kontra véleményeket egyaránt, ráadásul szakemberektől (szerelőtől), vagy szaklapban olvastam...

Az egyik szerint a friss olaj enyhén savas, ezért nem jó hosszú ideig állni hagyni a motorban, korróziót okozhat, tehát ha lerakod téli álmot aludni, akkor inkább tavasszal cserélj.

A másik szerint nem jó a használt olajnak, ha sokáig áll, kiülepednek belőle a koromszemcsék és egyéb törmelékek, eldugítják az olajjáratokat, tehát még a téli elrakás előtt kell cserélni.

Na most légy okos... Szerintem akkor cseréld, amikor jólesik. :) Az én megoldásom az, hogy nem teszem le, hanem télen is motorozok, és simán cserélem amikor jön a következő szervíz, mint nyáron.

Esetleg leeresztheted télen és tavasszal meg feltöltöd, bár az sem tudom, mennyire jó, ha kiszáradnak az egyébként olajos dolgok...
Oilt most cseréljek, vagy tavasszal?
És az sok?
Indoklást is mondott?
http://dragonada.com/kepek.htm...
Majd még ezek a dobok közül szerválok egyet tavaszra és boldog leszek
Nem nem akarom azt mondta nyugodtan lehet ezzel még sok sok km ert motorozgatni
De azért remélem nem akarod eladni?
50 ezer? Épp be lett járatva a kicsike, további kellemes 100 ezer km- et az első nagyjavításig!