Örüljél teljes szivedből! Van egy szép motorod, ami a Tied, nem a banké. Én is szeretem az enyémet és Laci is az övét. Pillants rá a képeire, megéri. Példás ahogy bánik a motorjával.
Azért ismerjük el -itt a Kawások között-, hogy a Honda se olyan rossz.
Hát azért ez nem volt egy kőkemény összehasonlító teszt.
Nekem ez nagy dolog, hogy lehet egy ilyen fasza motorom. Évek óta gyűjtök rá, nem apuci vette érettségire.
Kérek engedélyt örülni.
Szia Laci!
Dehogy húzom fel magam. Főleg nem itt, hiszen tudod Te is, hegy ezek a fiúk elég fanatikus rajongók. A Kawa után hosszú szünet következik, majd a többi névtelen, jellegtelen márka.
Azért még annyit hozzátennék, hogy egy 125-öst nem egészen korrekt összehasonlítani az ER-rel. Lehet rosszul emlékszek, de Kokó se bunyózott Dáriusszal.
Ja, ha valakinek aktuális, az OBI-ban találtam km órába való izzót 110 Ft-ért. 3W-os. Nem találtam drágának, így mind a hármat kicseréltem. Még a gyáriak voltak benne.
Autóvillamossági boltban csak 5W-os volt.
Na, olaj, szűrő, fékolaj, fagyálló megrendelve, tank tele.
Jöhet a vénasszonyok nyara!
Xado-t rendeltem, remélem jó lesz.
Azzal a szomorú ténnyel is találkoztam, hogy sokan nem tudják, hogy motorkerékpárba más olaj kell, mint egy autóba. Ha tudnám, hogy mikor cseréltek olajat az enyémben akkor is lecserélném...
A feje nagyon hasonló a Ninjához, persze a plexi nem, az ugyanaz, mint ami a régi Versys-en volt, csak szélesebb lett. A többi meg - kipufogó, leömlők + blokk környéke, idomok, üléskialakítás, lengőkar stb. - ránézésre nekem abszolút nem Tiger. Csak annyira hasonlít rá, amennyire két azonos felhasználású motor egymásra.
A Tigerre...? Nekem annyira nem szembetűnő a hasonlóság...
Nekem az volt az első benyomásom, hogy egy az egyben a Ninja 300 fejidomát tették rá, az ívek, arányok, szögek, a lámpák alakja, nekem nagyon arra hajaz. Mint régebben, mikor a Ninja 250-nek, a Z750(S)-nek meg az első ER6f-nek nagyon hasonló eleje volt. Szerintem ez ilyen Kawás image.
Kawánál amúgy rámentek a dupla osztott fényszóróra, most már alig van motorjuk, ami nem ilyen... Ami egyáltalán nem baj, nekem ez a kedvenc elrendezésem, és szerintem nagyon jól áll a motoroknak!
Pl. a Honda meg a Suzuki fényszóróit nehezebben tudom feldolgozni. Vagy sok BMW-ét. Vagy az újabb Triumph Triple-ökét (sorry!).
Az a két nagy csavar a szélvédőállító csavar, azért van a... szélvédőn. Tudtommal a user-ek igénye volt az első széria után, hogy ne szerszámmal lehessen állítani, hanem kézzel, ezért van rajta a két nagy tekerő, jól elérhető helyen.
Amúgy én örülök, hogy megtartották a 650-es sor2 blokkot, szerintem igen jó az ebbe a motorba, szerintem a 800-as a Z800-as sor4-es blokkja lett volna.
De a Kawa annyi újdonsággal készült, hogy nem lennék meglepve, ha még idén bemutatnának egy 800-as Versys-t is a 650 és 1000-es között. Bár kicsit fölöslegesnek érezném, szerintem pont elég ehhez a 650.
A dobozrendszer nekem is nagyon bejött, tiszta Z1000SX-es. Azt meg nagyon eltalálták, nem csak a formáját/méretét, de láttad, hogy rögzül az SX-en? Egy mozdulattal levehető a doboz, és semmit nem látsz a keretből, mehetsz tovább, olyan mintha a keretet is levetted volna. Ez eddig a legjobb rendszer, amit láttam.
Azért ismerjük el -itt a Kawások között-, hogy a Honda se olyan rossz.