Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Na kész lett a moci. Tűszelep nem zárt jól amiatt voltak a gondok. Akihez most vittem elég jó szakinak tűnik mindent 2x átnézett, hogy oké-e.. De mondott egy olyat amitől megint igencsak ideges lettem Hogy kb 50 ezer lehet a motorban
Lenne egy eladó tanktáskám ha valakit érdekel.

Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel

15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.

Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu
Vesd össze egy GPS adataival.Annál olyan 5-10 km/h különbség van az óra javára.
Igazabol azt nem tudom, hogy most annyival tobbet mer vagy csak siman onnan indul el. Az utobbi annyira nem is zavarna. Azert nemtudom hogy van mivel most vettem eszre ahogy vittem szakihoz hogy hoppa nem 0 nal all a mutato.
Valszeg ahogy Parabellum tesó mondta valami szorul . Menj az oldalamra ott megtalálod a szetszedes módját.
Ja így rendben is van.
Megy a cím.Am szerintem .com.
Ez még mechanikus szerkezet.Valami szorul benne valsz.Ha a kérdést feltetted akkor nem tudod javítani.(bocs)Meg amúgy is mindegy hol áll meg negatívba.Engem a másik vége izgatott a skálának.Az is megvolt néha de ott nem akadt a mutató.
Kérdezz bátran! Mi se tudunk lóaprólékot se a motorról .Rosinante 2004-es még Katepox kipuffos a problémás lemezburkolattal.(Ill. az már a padláson várja a sorsa beteljesedését)Túl van az 50-en és járt pár országban.Az akku még a gyári.Viszont kéne egy kuplung kar mert egy tömegbalesetben megfeleztem.Így se rossz csak má s a fogása.
Ez az emilem: (nem tudom, miért nem jelenik meg)

barna pont zoltan kukac gmail pont kom
Akkor kérdezek is. KM órám miért nem megy vissza 0-ra ha nem megy a moci? Kb 8 km/h nál áll
Ne félj csak már tényleg mindíg ez az eladom duma..
Kérdezz csak bátran!
Nem is merek már kérdezni. Aztán még leszeditek itt a fejem
Igazad lehet Japu tesóm! Valószínűleg ez lehetett!
Hát kicsit valóban nyersre sikeredett csak már no...
Kemény vagy mint a kád széle. De a lényeget tekintve igazad vagyon.
Na ne keverjük már a szezont a faszommal!
A te motorod rendszere már rozsdamentes cső a dob alján a peremeles pedig gyári. A végében benne kell legyen a Kawasaki jel és a db értékek meg kis felirat.
Szerintem vagy tényleg add el mert nem értesz hozzá, vagy szépen olvasgass és kérdezz többet. De ennek a minden második hsz - ben elhangzó eladom témának semmi értelme meg szerintem kezd unalmas is lenni.
Előbb képek - utána kérdések - vélemény nyilvánítás - majd utána az eladom szöveg - jó?!
A gyári hegesztés ugyan ilyen! Lehet azért nincs rajt írás mert lepolírozták ha olyan csuszás nyom volt rajt. Ha meg másik lemez akkor meg nagyon szépen javították.
Talán ezen a képen látszik is alul hogy oda van hegesztve. Szerintem az nem gyári. ( a lemez rajta )
Abból gondolom hogy utólag lett ráhajlítva hogy semmi írás nincs a dobon.
Amelyik lemezre gondolsz szerinte,, az mindegyikre rá van halítva gyárilag. A legtöbb használt motorral ilyen idős korára már estek el, a mértéke a lényeges. Ha egy normális szakihoz vitted aki átnézi rendesen a gépet, akkor butaság lenne eladni másnak egy megcsináltatott, jó gépet.
Ma megnéztem én is a kiput.. és hát az enyémre is rá van hajtva egy lemez. Szóval most már tudom hogy a jobb oldalán esve lett a motorral.. Ma vittük el szakihoz.. Az egy hengeres problémával.. egyre jobban afele hajlok, hogy eladom ha egyszer hajtható állapotba kerül.. :/
Megvan az kb. 10 kiló . Minek próba!? Itt már kb. 5-en, ha nem többen használnak ilyet. Mindenki meg van elégedve vele. Ettől kell több? :))
De neked sincs címed.Két titkos között ugyi e a postás élvez.