Sziasztok. Na kész lett a moci. Tűszelep nem zárt jól amiatt voltak a gondok. Akihez most vittem elég jó szakinak tűnik mindent 2x átnézett, hogy oké-e.. De mondott egy olyat amitől megint igencsak ideges lettem Hogy kb 50 ezer lehet a motorban
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Igazabol azt nem tudom, hogy most annyival tobbet mer vagy csak siman onnan indul el. Az utobbi annyira nem is zavarna. Azert nemtudom hogy van mivel most vettem eszre ahogy vittem szakihoz hogy hoppa nem 0 nal all a mutato.
Ez még mechanikus szerkezet.Valami szorul benne valsz.Ha a kérdést feltetted akkor nem tudod javítani.(bocs)Meg amúgy is mindegy hol áll meg negatívba.Engem a másik vége izgatott a skálának.Az is megvolt néha de ott nem akadt a mutató.
Kérdezz bátran! Mi se tudunk lóaprólékot se a motorról .Rosinante 2004-es még Katepox kipuffos a problémás lemezburkolattal.(Ill. az már a padláson várja a sorsa beteljesedését)Túl van az 50-en és járt pár országban.Az akku még a gyári.Viszont kéne egy kuplung kar mert egy tömegbalesetben megfeleztem.Így se rossz csak má s a fogása.
Na ne keverjük már a szezont a faszommal!
A te motorod rendszere már rozsdamentes cső a dob alján a peremeles pedig gyári. A végében benne kell legyen a Kawasaki jel és a db értékek meg kis felirat.
Szerintem vagy tényleg add el mert nem értesz hozzá, vagy szépen olvasgass és kérdezz többet. De ennek a minden második hsz - ben elhangzó eladom témának semmi értelme meg szerintem kezd unalmas is lenni.
Előbb képek - utána kérdések - vélemény nyilvánítás - majd utána az eladom szöveg - jó?!
A gyári hegesztés ugyan ilyen! Lehet azért nincs rajt írás mert lepolírozták ha olyan csuszás nyom volt rajt. Ha meg másik lemez akkor meg nagyon szépen javították.
Amelyik lemezre gondolsz szerinte,, az mindegyikre rá van halítva gyárilag. A legtöbb használt motorral ilyen idős korára már estek el, a mértéke a lényeges. Ha egy normális szakihoz vitted aki átnézi rendesen a gépet, akkor butaság lenne eladni másnak egy megcsináltatott, jó gépet.
Ma megnéztem én is a kiput.. és hát az enyémre is rá van hajtva egy lemez. Szóval most már tudom hogy a jobb oldalán esve lett a motorral.. Ma vittük el szakihoz.. Az egy hengeres problémával.. egyre jobban afele hajlok, hogy eladom ha egyszer hajtható állapotba kerül.. :/
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu
barna pont zoltan kukac gmail pont kom
Kérdezz csak bátran!
A te motorod rendszere már rozsdamentes cső a dob alján a peremeles pedig gyári. A végében benne kell legyen a Kawasaki jel és a db értékek meg kis felirat.
Szerintem vagy tényleg add el mert nem értesz hozzá, vagy szépen olvasgass és kérdezz többet. De ennek a minden második hsz - ben elhangzó eladom témának semmi értelme meg szerintem kezd unalmas is lenni.
Előbb képek - utána kérdések - vélemény nyilvánítás - majd utána az eladom szöveg - jó?!