Ebben teljesen igazad van. Én ( hülye ) is a saját káromon tanulok most. Szépnek jónak tűnt és az ára is jó volt ( 48 000 ezer kb átszámítva ) és hát meg is vettem.. Nem gondoltam volna, hogy rögtön ilyen problémákkal szembesülök majd. De nagyon azon gondolkodom ha meg lesz javítva felrakom árulni. Mivel ki tudja még milyen baja nem jön elő... És nem szeretnék még egyszer annyit rákölteni mint a vételár.
Ezelőtt egy kínai "csodám" volt de azt vatta újan vettem és hát 5 év alatt motorikusan semmi problémám nem volt vele.. igaz hogy a többi része az erősen kifogásolható de magához a blokkhoz hozzá nem kellett nyúlnom..
Úgyhogy ha sikerülne eladnom akkor az biztos, hogy nagyon megfontolnám mit veszek meg.. Vagy lehet inkább megvárnám, hogy összejöjjön a pénz valami újra..
Nekem ez a borultak a motorral, de ez legyen a legnagyobb baja sztori a Zénél épp csak 140 ezer forintomba került utólag. Sajna én is így álltam hozzá, megtagadva az eddigi elveimet. De hát jó tanuló pénz volt, tudod hülye ember a saját kárán tanul..
Bár nem tudom milyn évjáratú a gép, de a leömlőből nézve 2005- ös talán. Rögtön látszik a nem gyári műszerfal a javított, a nike pipa nélküli tank. A tükrök sem gyárik. Ezek után mégis, mit vártál?
Azért van ez, mert azokan a motorokban nem 20- on pár ezer km van..
Ennyi..
Én 55 ezer km- vel adtam el, és vannak itt jó páran akinek már 60 ezer km körül, vagy felette jár a motorjuk, külföldi túrákkal stb., és az önindító, meg ilyen kottyanás, szisszenés soha nem jött elő rajta. HAsznált motor lutri- ennyi. És el sem hinné az ember, mennyi hozzá nem értő, magát tudornak hisző ember van. Láttam mostanában olyan Er- 5- ket, hogy tényleg a típus karikatúrái voltak, mind műszaki, mind esztétikai szempontból...
Én sem fogok a Zé után több használtat venni, inkább ez megmarad, míg egy új, vagy egy 1- 2 éves valóban alig futott nem kerül a kezem közé...
Gyönyörű a tiéd is, elég valósnak tűnik az a 27 ezer km így ránézésre. Galériámban találsz képeket az enyémről is, ő olaszból van, egy-két szépség hibát lehet rajta látni, kis borulásnyom a blokkon és a kipufogó oldalán, de az legyen a legkevesebb.
Hali!
Ezen vagyok én is fenn akadva, tavaly oda jött hozzám egy idősebb bácsi és mondta hogy milyen gyönyörűen pötyörög a motor, milyen szép állapotban van. Nem kéne b*ziskodnia, elvégre japán, ráadásul Kawa
Én az állapotát próbáltam nézni vásárláskor de úgy látszik nem jött össze.
Svájcból hozták a motort 27 ezer volt benne amikor vettem ( Augusztusban ) és úgy tűnt akkor hogy valós a km állás, ahhoz képest ahogy fest a motor. De lehet hogy 50+ km van benne...
Én sem értem mi a pita van vele, eddig semmi gond nem volt vele soha.
Emlékszem anno 14ezer km-el vetted, elképzelhető, hogy tekerve lett az órája mint szinte minden kintről behozottnak...
Az enyém is minimum a duplája 25ezernek de talán még több is.
Ez van az ember állapotot kell nézzen nem az óraállást.
A Tiednél reális is volt, amilyen szép az a motor. (de ki tudja...)
Egyenlőre még nem tervezek szerelő váltást, 7 éve ugyanoda vittem az eddig motorjaimat, sose volt panasz, mindig elégedett voltam a munkájával. Majd ha már ő se tudja mi lehet a probléma, akkor esetleg megkérdezek mást.
Nem lehet hogy közeli rokonságban állnak a motorjaink?
Hasonlóan jártam én is. Vittem volna a szakihoz a motort, erre nem forgat az önindító, csak a relé kattog (ilyen csordogáló és sziszegő hangot nem tapasztaltam). Mint kiderült a szénkefék koptak el, jöhetett egy bontott önindító. Nem is értem, hogy egy 22 ezer km-t futott motorban hogy kophatott el a szén kefe, mindig pöccre indult, amikor esetleg valami gond volt sose erőltettem. Amúgy lelke van ennek a motornak, mindig sikerült hazahoznia, csak ha itthonról akartam elindulni akkor adta meg magát
Az imént pedig azzal szembesültem, hogy hiába nyomom az indítót nem forgat.. és egy olyan hangra lettem figyelmes a nem működő henger és a karburátor között mint ha valahol csordogálna szépen lassan a benzin meg ilyen szisszegő hangot adott ki. Pár másodperc utána megszűntek ezek a hangok. Be is indult a motor de 1 hengerrel. Mire utalhat ez?
Az enyém az új gyertyával sem jó továbbra se. A jobb oldali hengerrel indul a ballal nem. Az lehet hogy egy miután megy valameddig beindul a másik is... De hogy nincs rendben valami az biztos.. Durrogni nem durrog az enyém.. csak nem pörög fel. 6 ezer után mintha elfogyna a fordulat szaggatni kezd. meg 2 és 3 ezer között is ezt csinálja hogy nem veszi úgy a fordulatot ahogy kell.. De erő van benne szóval szerintem idővel beindul a másik henger is csak valami mégsem oké. Jövő héten viszem egy másik szakihoz.. azt mondta lehet hogy szelephézag
Javaslom, valtsatok szerelot, illetve nézze meg más is a masinakat. Ha a karbi részt ki lehet zárni, és durrog új gyertyával is, akkor rá kell nézni a gyújtás része, pl.
Ezelőtt egy kínai "csodám" volt de azt vatta újan vettem és hát 5 év alatt motorikusan semmi problémám nem volt vele.. igaz hogy a többi része az erősen kifogásolható de magához a blokkhoz hozzá nem kellett nyúlnom..
Úgyhogy ha sikerülne eladnom akkor az biztos, hogy nagyon megfontolnám mit veszek meg.. Vagy lehet inkább megvárnám, hogy összejöjjön a pénz valami újra..
itt egy kép a kis kínairól :D
Ennyi..
Én 55 ezer km- vel adtam el, és vannak itt jó páran akinek már 60 ezer km körül, vagy felette jár a motorjuk, külföldi túrákkal stb., és az önindító, meg ilyen kottyanás, szisszenés soha nem jött elő rajta. HAsznált motor lutri- ennyi. És el sem hinné az ember, mennyi hozzá nem értő, magát tudornak hisző ember van. Láttam mostanában olyan Er- 5- ket, hogy tényleg a típus karikatúrái voltak, mind műszaki, mind esztétikai szempontból...
Én sem fogok a Zé után több használtat venni, inkább ez megmarad, míg egy új, vagy egy 1- 2 éves valóban alig futott nem kerül a kezem közé...
Katt: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ezen vagyok én is fenn akadva, tavaly oda jött hozzám egy idősebb bácsi és mondta hogy milyen gyönyörűen pötyörög a motor, milyen szép állapotban van. Nem kéne b*ziskodnia, elvégre japán, ráadásul Kawa
Svájcból hozták a motort 27 ezer volt benne amikor vettem ( Augusztusban ) és úgy tűnt akkor hogy valós a km állás, ahhoz képest ahogy fest a motor. De lehet hogy 50+ km van benne...
Én sem értem mi a pita van vele, eddig semmi gond nem volt vele soha.
Emlékszem anno 14ezer km-el vetted, elképzelhető, hogy tekerve lett az órája mint szinte minden kintről behozottnak...
Az enyém is minimum a duplája 25ezernek de talán még több is.
Ez van az ember állapotot kell nézzen nem az óraállást.
A Tiednél reális is volt, amilyen szép az a motor. (de ki tudja...)
Hasonlóan jártam én is. Vittem volna a szakihoz a motort, erre nem forgat az önindító, csak a relé kattog (ilyen csordogáló és sziszegő hangot nem tapasztaltam). Mint kiderült a szénkefék koptak el, jöhetett egy bontott önindító. Nem is értem, hogy egy 22 ezer km-t futott motorban hogy kophatott el a szén kefe, mindig pöccre indult, amikor esetleg valami gond volt sose erőltettem. Amúgy lelke van ennek a motornak, mindig sikerült hazahoznia, csak ha itthonról akartam elindulni akkor adta meg magát