Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, ez már szerintem a ló másik oldala. Legközelebb mi lesz, ablakmosó folyadék cermet adalékkal? És lepattannak a bogarak a plexiről?

Ezzel teljesen ellentmondanak maguknak, ugye a motorolajoknál az volt, hogy garantáltan csak a megfelelő helyekre (hengerfal stb.) épül be, mert ott van elég nagy nyomás és hő a molekuláris változásokhoz. Most meg már akárhova beépül, csak ráfújom és kész? A láncnál tök más viszonyok vannak, mint a motorblokkban.

Ez már nekem olyan "adjunk el mindent cermettel" kampánynak tűnik. Nem tetszik.
Igen, olvastam!

Ma igyekszem képeket készíteni, de megint elkezdett esni az eső, szóval lehet kicsit koszos/vizes lesz a lánc... De tegnap még száraz időben megnéztem, a lánckereken is szépen látszik a fogakon is meg közötte is, hogy olajos. Nem úszik az olajban, csak nedvesen csillog, egyértelműen ott a film.
Halló Miklós!

Küldtem két mailtot!
No, lényeg, vissza szereltem az új ecsettel a régi felállásra a rendszert, de ez nekem még mindig porzós érzést ad..
Hogy lehet, hogy itt- aki olajzót használ, illetve más topicon, az mind a túlolajzásra panaszkodik, én meg örülnék ha valami, valahol tocsogna, és vissza kellene venni, erre tessék..
Amikkel jó tapasztalatok voltak...
Heidenau K 63- K 64
Bridgestone Bt 45
És amit mindenki dícsér mostanában a Michelin Pilot Street Radial...
Ha esetleg ez a választék nem elég akkor a Pirelli Sport Demon, vagy a Metzeler Lasertec amiről jót hallottam.

Ami szar a gyári Dunlop Arrowmax, és tudtommal a Contikat sem dícsérik agyon.

De ha ez nem elég, akkor azt veszel, amit akarsz!
Continetal gumival van valakinek tapasztalata?
Contitwist sport 16 ezer forint

http://olcso-gumi-felni.hu/pro...
Illetve baráti áron eladó úgy akartam mondani.
Végül is sokan esküdnek a Hiflo filtrora stb, én nem szeretem. Mindig gyári szűrőket tettem a gépebe, kivéve egyszer az Ernőbe rövid ideig volt egy K&N mosható olajozható szűrő, csak mivel fent volt akkor mrá a sportdob nem hagytam benne mert így annyi minden változott, hogy már sokat kellett volna hangolni a karbin.
HA kell valakinek megvan még olajzó szett nélkül de szinte újan, elvihető!
Ú bazz, meg se néztem milyen cső.

A légszűrőt érdemes gyárira cserélni?
Ha mondjuk ez is annyi mikron, akkor kb. mindegy lenne.
Első kép, az nem a benzinszűrő- hanem a hűtő rendszer ülepítője, ügyesen ki bírod szedni csak hamar hamar dugózd le a csöveket előtte utána mert elfolyik a hűtővíz- de egyébként hűtővíz cserekor érdemes ezt kipucolni, mivel átlátszó láthatod hogy mennyi trutyi van benne.

A légszűrő jónak tűnik de szerintem nem gyári- mert annak a szivacsa régen legalább is meg amíg Er-5- öm volt citromsárga színű szivacsos.
Mai menet: lánc spray-zés, lábtartó és sztender tengelyek olajozása, zsírzása, stb.
Két kérdés:
- A benzinszűrőben az trutyi, vagy maga a szűrő?
- Szerintem ez a légszűrő új. Gondolom akkor tették bele, mikor Magyarországon először műszakizott. Májusban. Vagy a cserés is így néz ki?
Ja és kicsit szorul a gázkar, gondolom bowdent kéne olajozni...
Igen én is épp akartam írni, a Heidenau helyett már van jobb választás.
A Michelin Pilot Street radial!
Ez egy újabb fejlesztésű jó kis gumi. Vagy jó még a Bridgestone Bt 45, bár avval mostanában voltak minőségi hibák...
Michelin gumit vettem utoljára.(Radiál)Nekem még jobban bejön mint a Hidenau.
Ha tényleg a gyári gumik vannak még rajta akkor az már kuka érett.Már új korában is rémes.2002-óta az már nem gumi hanem valami más.
Köszi!

Inkább egy jó első szériás, mint egy rozsdás utolsó. Az egyik kollégám vett májusban egy 2005-öset, de nekem ez jobban tetszik az állapota miatt.
Első tapasztalataim:
- A kormány megszokást igényel, legalábbis "ülős" motor után. Eddig 100km-t mentem csak, de a végén már nem görcsölt a kezem a szűk és mélyen levő kormány miatt.
A feleségem ellenezte a cserét, vasárnap elvittem egy körre, azóta motoros ruhát nézeget, és hogy menjünk túrázni.
- A gumik még gyáriak, sőt még - a közepét leszámítva- szőrösek.
Ma szúrtam egy kettest egy sárga lámpánál a kanyarban és megcsúszott. Tavasszal csere lesz. Tudom, Heidenau.
Olajat most cseréljek, vagy tavasszal? Idén már nem fogok 100
km-nél többet menni a munkám miatt.
- Egy műszerfal izzó nem dolgozik, de ezt ti ismeritek, úgy láttam az atw-n.
- A hangját imádom, a motorból semmi extra zaj nem jön.
És imádom, mikor egy 14 éves vas így néz ki...
Gratulálok!

Üdv a csapatban!
Jó választás volt a gép, igaz első szériás, de ezk is jók, csak a későbbiek jó pár dologban fejlettebbek.
Remélem sok sok kilométert tesztek meg együtt probléma mentesen!
Ha van kedved akkor mint alant is írtam a TKB szívesen fogad új tagokat!
Sziasztok.
Egy hete lettem ER-5 tulajdonos. Eléggé hirtelen...
Volt egy kis 125-ös Hondám, amit nagyon szerettem, de lefújta a szél az útról, főleg az oldal. 3 éve volt, meg amikor tavasszal cserére szántam magam. Elkezdtem hirdetni, jöttek is az alkudozók félárat kínálva, így lemondtam az eladásról.
Hyo GT250 lett volna cserébe, de arra 100-at kellett volna ráfizetnem és folyt a teleszkópból az olaj, pergett a festék, hullott a forgács.
Mellette nézegettem az ER-5, GS500, CB500 háromszöget, de rozsdás öszvérek voltak csilliárdokért, 50ezer+ kilométerrel. Szóval hagytam az egészet.
Vagy 2 hete beleszólt a jobb fülembe a kisördög, hogy KERESS!
És megtaláltam. Ha nem lett volna odaírva, hogy autó motor beszámítás, el sem megyek.
Vasárnap dél, telefon, jöhetsz megnézni, elmegyek. 2 km-re volt tőlem :)
Nagyon tetszett naki a Honda, így elcseréltük kis ráfizetéssel.
Az SGforum haldokló fórumát már nagyjából végigolvastam, cuccokat letöltöttem stb. Még olajat nem cseréltem, mert minden pénzt elvitt a z átírás. Hát íme. Nektek pedig sok türelmet kívánok kérdéseimhez. :D

Üdv mindenkinek:
Zoli
Nyíregyháza

UI:
Német import, 2000 évj, óra szerint 10600km (kinevettem a kereskedőt, de az állapota tényleg ezt tükrözi). Kis borulásnyom a kipufogón és a bukócsövön és a lámpakereten. Magyarországon áprilisban regisztrálták, májusban lett műszakija. Esetleg nem emlékszik valaki akkori hirdetésre?
Kissé már lazán áll a műszerfal, de nem gáz. A többit meg ebből nem lehet megmondani.
Elküldtem a leírást!
Nemtudom.Meglehet.Megyek is Ukrajnába uránért.Most biztos occó.
Köszi fisi! itt a mail címem myrthana91@gmail.com pár infó a motorról 50464 km van a gépbe bukó csővel, túra plexivel mint amilyen a te gépeden volt fisi. Papíron 25 Kw-s ami nekem nagyon lényeg mivel A2 jogsim van. gyári kipu mellé egy raptor sport dob. hátsó gumi kopott az látszik a képeken. Dobok fel egy képet amit tulaj küldött át nekem a műszerfalról ezen a képen úgy látszik mintha maga a gyújtás kapcsoló le volna csúszva a műszerfal egységből. Második tulajnál van a motor. Az első és a második tulaj is 4ezer km-ként olajat cserélt. 12 V -os szivargyujtó aljzat is van felszerelve rá. A kapcsoló szervek műanyag háza kicsit napon fakult. Karbi szinkron, szelephézag állítás 10 ezer km ezelőtt volt állítólag a szerelőnél volt átnézetve a moci és azt mondta hogy nem érdemes piszkálni mert semmi baja. Igazából a blokk hiba miatt nem volt szétkapva váltó kuplung rendben. Vezérmű lánc még az eredeti de az is jó állapotba van nem szükséges a csere. Én Csongrád megyében Hódmezővásárhelytől 20 km-re egy kis településen lakom. De kipróbáláshoz jön velem testvérem aki nálam jóval tapasztaltabb motoros és ő is kawasaki márka fan :) Itt a hirdetés linkje http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5_25kw-os_papirok
-8226826
Amúgy itt egy B-s jogsival is vezethető ER-5:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-821000
9


Ja, és amúgy hasznald az oldalam, fent a link az adataim közt.
No spuri,az is jó anyag meg a Xado, vagy a Fuchs, olajban!:)
Gépkönyv ugyanitt a típushoz letöltheto.
Dob kb. 10-15 kiló.
Ha adsz mailt tudok egy rövid szösszenetet küldeni a geprol de ez inkább leírás.
Menj vele egy kört, 70 km/ g-os nál óvatosan, kicsit vedd el a kezed a kormányrol. Ilyenkor, kopott gumival egy kissé szitalhat de nem csapkodhat. 50 re lelassulva kicsit bebukik ha jól emlékszem jobb felé ez természetes dolog. Amúgy a szokasos dolgokat nézd át.
Muszerfal műanyag felfekvese a gyújtáskapcsolora arulhat el még dolgokat. Szépen, körkörösen feküdjön fel, a táv is nagyjából körben ugyanannyi legyen. Ez kb 3-4 mm, ettől kisebb nagyobb már utalhat esedékes. Műszerfal egyseget egyben mozgasd meg, ez nem szabad hogy könnyen mozogjon. Ha igen vagy a vas vagy a belső műanyag szét van esve, javítható dolog, de legalább alkudni tudsz.
Amúgy a gép egy örök darab.
Max ami szetesik mindegyiken az a kipufogó, de ez mint mondtad már cserelve van. Géprol valami infó!?
Honnan veszed,merre laksz hátha tud innen valaki segíteni megnézni.
Keresot használd itt.
Üdv a csapatban, később esetleg a TKB ban ha érdekel.
Na húztam melozni