Üdv mindenkinek, a segítségetek kérném 2001-es évjáratú ER-5 típusú mocit szeretnék venni. Ki is van nézve egy vas a hétvégén megyek megnézni kipróbálni és ha minden király akkor meg is veszem. Az eddigi begyűjtött információk alapján nagyon jó állapotba van, karbantartott gép. Ti mint ER-5 tulajok szerintetek mi az amit nagyon meg kell nézni ennél a típusnál? Olyan hibára gondolok ami konkrétan erre a típusra jellemző. Másik dolog hogy a motor gyári dobja mellé ad egy Raptor dobot is mivel a lábán szeretném elhozni a gépet (ha nem esik az eső) akkor hátizsákba vagy málhazsákba hoznám el. Milyen súlya van egy er-5-re való dobnak? Köszönöm előre is a válaszokat!
Persze,hogy nem vittem be.Ráadásul fűtetlen garázsban szunyókált végig.Ezek után nekem az akku babusgatása feleslegesnek tűnik.De mindenki csinálja azt amiben hisz !
Oké, tiszteletben tartom ... én nem szűkítem le egyre, jellemzően a 4 japán közül választok és van egy állandó: csepptankos Jawa. Minden rokonom tudja, ha egyszer feldobom a talpam, Jawa tankot kérek a koporsómba. Olyan erős a kötődésem hozzá mint neked a Kawahoz.
Parabellum sosem töltötte télen!
Sőt, talán be sem vitte!
Én bevittem a folyosóra, és két havonta két napot csepptöltőn volt!
Állítólag, a bolti Yuasak már nem ilyen tartósak, de tartósabbak a nagy átlagnál.
Nekem az Zebe Bosch van, ezt rakta bele az előző tulaj.
Kíváncsi leszek, meddig bírja majd..
Meg hát tudod, ez egy Kawasaki!
Kibírta a téli szüneteket is töltés nélkül? Eszméletlen. Amiket most lehet kapni, sokszor jó, ha egy-két évet kibírnak és azt is csak akkor, ha nem hagyod lemerülni és állandóan foglalkozol vele. Yuasa, amit most lehet kapni boltban, az is tudja ezt, vagy csak az, amelyiket az új motorral adták? Nem sajnálnám a pénzt egy ilyenre, mert macerás a silány akkukat állandóan ki-be rakni, töltögetni, figyelni, évente újat venni stb. Bosszantó, ha van egy jó motorod, de megbízhatatlan az aksi benne.
Üdv az ER5-ös csapatnak! Habár nincs már ER 5 a birtokomban,időnként megnézem ezt az oldalt,látom valakit újra elkapott a gépszíj átalakítás ügyben!Kedves Imi! Óva intlek,hogy elkezdd,biztosan tudom,hogy nincs megállás! Én már túl vagyok rajta! Néhány adat az egész projektről és az átalakítás költségeiről. Motor 2003as 1300EUR GPZ 500as blokk 120e ft GPZ futómű 180e Ft Yamaha FJ 1200es 77 átmérőjű dugattyú 2db 74e Ft új hüvelyek 40e Ft Ehhez jön még, hogy egy év kihagyva,rengeteg munkaóra, és sok álmatlan éjszaka! Végeredmény: Egy alkalommal elérte a 200 Km végsebességet, másnap eladtam egy olyan motorosnak aki még soha nem ment 150 fölött. Ja! 400e ft volt az eladási ár! Apukám megmondta,legjobb tuning a nagyobb köbcenti! Üdv mindenkinek, jó csapat vagytok!
Nekem is tetszik, kíváncsi leszek a végleges formára élőben. De ahogy az egyik cikknél írtam, azért sajnálni fogom, hogy eltűnik a 650-es, az egy egyéniség, ráadásul tökéletes allrounder közepes motor. Gondolom a 800-as már a Z800 sor4-es blokkját fogja megkapni, ami szintén jó, de nem ugyanaz, mint egy sor2, már csak ha a fenntarthatóságot nézzük sem.
Persze tudom, haladni kell a korral, meg az MT-09-cel, de arról is most olvastam egy tesztet, hogy feleslegesen erős, közepes motornak pont elég az MT-07 sor2-es 689 ccm-es blokkja.
Az lesz a vége, hogy eltűnnek a 600-as közepes motorok is, mint az 500-asok, aztán majd csak sok év múlva találja ki megint valaki, hogy milyen jó is a 600-as közepes motor, mint ahogy most a Honda megint "felfedezte" a sor2 500-at.
Már én is letettem róla.Inkább én is gyűjtögetek és veszek egy nagyobbat.De csak Kawasakit.
Nem
Sőt, talán be sem vitte!
Én bevittem a folyosóra, és két havonta két napot csepptöltőn volt!
Állítólag, a bolti Yuasak már nem ilyen tartósak, de tartósabbak a nagy átlagnál.
Nekem az Zebe Bosch van, ezt rakta bele az előző tulaj.
Kíváncsi leszek, meddig bírja majd..
Meg hát tudod, ez egy Kawasaki!
Én az Ér-t8,5 éves akkuval adtam el. Teljesen tiptop állapotban!
Örülök, hogy néha vissza nézel ide! :)
Amúgy a sima alap Gpz is elmegy 200- al, akkor minek a Yamaha dugó!? :)
Persze tudom, haladni kell a korral, meg az MT-09-cel, de arról is most olvastam egy tesztet, hogy feleslegesen erős, közepes motornak pont elég az MT-07 sor2-es 689 ccm-es blokkja.
Az lesz a vége, hogy eltűnnek a 600-as közepes motorok is, mint az 500-asok, aztán majd csak sok év múlva találja ki megint valaki, hogy milyen jó is a 600-as közepes motor, mint ahogy most a Honda megint "felfedezte" a sor2 500-at.