Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerelőt sajnos nem ismerek, de a leírásod alapján mintha az oldalsztender kapcsolója, vagy a vezetéke sérült volna.
Szia smice!

Írtam neked már egy mailt pár napja, csak nem válaszoltál..

No úgy néz ki olajoz ez a szar, csak kellett kis idő míg végig ért a láncon..
Igaz 8- on használom, de pl a scottoiler is percenkénti 1-2 cseppet ír jónak..
Amúgy elnezve a vidiket, a Scott rendes nagy cseppet nyom. Kissé már bánom hogy nem azt vettem de marad ez. Annyi gond lett hirtelen, hogy szét szedtem az olajzó fejet, és azt már össze újra nem lehet rakni. Azonban lehet pót fejet kapni, ez ügyben írtam a csávónak egy ismerős angol tanáron keresztül. Most fogja lefordítani a szöveget.
No várom a vidiket!

Köszi


A szezonkezdő lehet megint Tiszakécskén, lassan ez hagyomány.

Most viszont nem tudom vállalni, szeptember, október: szinte minden hétvégén van valami.
Meg amióta "csak" robogóm van, nem gondolkodom 1 napos hétvégi túrákban sem, vagyis nem motorozom.
Helyette gyalogtúrázom, ami már családi program.

Decemberben, két ünnep között dolgozom, kollégámnak 2. gyerek érkezik, január 1-jén pedig a Kékes-tetőt másszuk meg: ez is hagyomány. Szilveszteri buli szigorúan itthon a gyerekekkel.

Szóval nem tudom mi lesz, ha esetleg szerveződik valami, megpróbálok ott lenni.
Sziasztok!

Az a hatalmas nagy harci helyzet, hogy a mai szlovákiai kis kiruccanás során sikerült egy kanyarban (zuhogó eső + vízátfolyás) a gépet vízszintbe helyezni. Nagyjából 20-nál elcsúsztam, egy letört index és szétesett lámpa (ezt csak össze kéne csavarozni) "annyi" történt, hogy ha sebességben van a gép, akkor nem indul el, és lefullad. Üresben, meg behúzott kuplungnál vígan pöfög, de amint kiengedném és indulnék, lefullad. Egész eddig hibátlanul működött, a csúszás óta van ez a jelenség. Most Esztergomban van elrejtve, tudtok ajánlani ott egy megbízható szerelőt? Előre is köszi a segítséget.

Feri
Meg hát ami a lényeg, még mindíg ugyan azok a jó motoros emberek vagyunk, akik voltunk!
Csak a masinak lettek mások
Én maradtam a márkánál - Kawa forever!
Menstruálok.Naná.Azért a régi szép időkben még volt a TKB tagok között pár ER 5 tulaj.Most már abból a bandából hánynak van?
Számoljuk meg! Fisi:nem.Gadus:nem.Sagem:nem.Zimi:nem.Et cetera et cetera.
Anno Mágika néninél még márkabuli volt.
Parabellum te mostanában menzeszelsz vagy mi?
A társaság miatt volt a sok tali eddig is nem, az Er-5 miatt..
Nem hiába TKB a csapat neve- és nem Er- 5 klub.
Az meg már mekkora hogy szervezze meg aki talizni akar? Miért- te nem akarsz?
Na de kérem!Szervezze meg aki taliizni akar.Zimi minden évben megtette.Tavaly Pumuklival mi is.És még voltak a bandából néhányan.
Legyünk őszinték!ER-5 klubként kampec.A barátság miatt megérné.
Ja-ja.
Forszíroztam, hogy ne így legyen de mindenki hallgat. Kellene egy záró buláj! Vagy egy szilveszteri közös buli? Nem?
Kawás tesók(meg a többiek) akkor az idei taliknak annyi?
Sziasztok, szeretném gyári kipufogót a motoromra (er-5 2002 es évjárat), tudnátok segíteni, hogy kb. milyen árakra számítsak? Új vagy jó állapotú bontott is számításba jöhet.
Hejhó. Kiderült, hogy a kipu toroknál is levan fojtva gép.. és nem is lehet vele mit kezdeni.. új kell ( az az bontott ) esetleg tud valaki? Jó áron :) azt megköszönném
OK, majd hétvégén feltöltöm FB-ra legfeljebb, ha engedi.
Nem tudom. Ha más nem töltsd fel akkor vhova!
Válaszoltam. Amúgy megpróbáltam a képet is elküldeni amiről írtam, de azt írta vissza a fibermail, hogy nem lehet kézbesíteni, mert:

maildir over quota

Betelt a postafiókod, vagy mi ez? Vagy csak nem tudsz nagy méretű leveleket fogadni? Mert akkor a videót sem fogom tudni küldeni mail-en.
Halló smice !

Nézz már rá légyszi a mailjeidre!
Meg kellene egy rövid akár telós videó, úgy hogy felhuzod az ecsetet és hogy mennyire cseppent a végén a cucc. Ahogy néztem elég hitvány az enyém még cseppenteni sem tud rendesen. Már 9 en vok és így is alig olajos a lánc.


Köszi!
Szaisztok. Tegnap elvittük a szakihoz a mocit, a benzinfolyásos problémával. És ma hívott, hogy holnap mehetek is érte nincs semmi probléma annyi hogy a kosz le volt rakodva a karbiban mivel sokat állt a motor. És most ahogy felkeveredett az okozta a problémát. Plusz a folytás dolog is meg lett oldva, azt mondta rugóból vágott el meg a membránnál volt valami még. ( annyira nem értek hozzá de lényeg, hogy ő igen ) :D olaj is lett cserélve IPONE 10w40 félszintetikusra. Kíváncsi leszek hogy fog most menni majd a kicsike
Köszönöm a válaszokat Urak!

Télen ránéztem nekem nem tűnt lazának a lánc a fogaskerekek fogain se láttam kopást.
Ami biztos h télen szabadonfutót kell cserélnem mert hidegen néha kattan egyet indításkor, ill. nincs valakinek tippje mi okozhatja az alapjárat pici ingadozását?
Szerintem annyit simán, 100 alatt még a blokkot sem kell megbontani. Érdekes amúgy, tényleg nem ír semmit, nincs Service Limit mint a szekunder láncnál. Csak annyi, hogy ha a blokk túl zajosan működik, akkor lehet kopott.

Szóval ha nagyon zajos a blokk, és már van benne sokszázezer km, akkor el kell vinni szerelőhöz, aztán majd ő megmondja, hogy cserés a lánc vagy nem.

Kíváncsiságból megnéztem a Ninja szervízkönyvét, ott ugye fogaskerék van, nem lánc ( ), de egyszer biztos az is elkopik. De arról se írnak semmit.

De ez olyan, hogy látja az ember a szekunder lánckerekeken is, meg hallja, ha kopott, de nincs megmondva, hogy pontosan hány mm kopásnál kell cserélni.
No akkor. Gondolom igen , szokták. Használat függő , de szerintem normál használat mellett olyan 100-150 ezret el kell ennek futnia...
Én is így ismertem, azért lestem csak hogy mirol van szó...
Gondolom a primer láncot.
Ami a kuplung oldalán van és a kuplungkosárt és a főtengelyt köti össze.

http://www.ebay.com/itm/89-91-...