Nincs mit!
Elvileg ez lenne jó neked, vagy 10 féle indexet mutattak nekem és egyedül ennek volt elég hosszú a szára. Bár ez is necces volt, ha a kis kínai munkás 1-2 menetemelkedéssel beljebb tekeri a szárat a műanyag házba, akkor ez se lett volna elég hosszú.
Legjobb az lenne ha lemérnéd kb milyen vastag a gumi (ahova felfogatod az eredeti index helyére) és keresnél egy motoros boltot Pesten, ott személyesen érdeklődsz milyen univerzális irányjelzők vannak és meg is tudod nézni milyen hosszú azoknak a menetes szára. 100 % hogy megtalálod ugyanezt a fajtát valahol :)
Ez szuper, köszi!
Az első nálam már a mini-ini kategória, ennél egy picit nagyobbat szeretnék, de hát majd meglássuk!
Viszont a hátsó az nagyon tetszik!
Ha a linkről rendelek, akkor én is rövid szárral fogom kapni? Sajnos tuti nem nagyon fogok Győrbe járkálni emiatt :)
Szia!
Nekem az első indexek ilyenek voltak már amikor megvettem anno a motort, nem tudok nyilatkozni a pontos típusáról, talán ehhez áll a legközelebb: https://citybike.hu/spd/246480...
A hátsókat viszont én tettem fel, nem fért el a nyeregtáska az űrsikló irányjelzőktől. Arra viszont figyelj, hogy az index menetes szára elég hosszú legyen, hogy átérje azt a gumi tartót és még rá menjen az anya, én vagy 4-szer rohangáltam boltba emiatt. Elvileg ő az: https://citybike.hu/spd/204740...
A képek minőségéért bocs, nem volt elég fény, de legalább életlen lett :D
Hát remélem ez a hiba oka, majd biztosan akkor fogom tudni, ha beindul a henger... De egyelőre még azt sem tudom, mitől nem zár a cucc, már kimostam, kitisztítottam, az úszóval, szeleppel elvileg minden rendben van, mégsem zár... Most jól kifújkáltam még sűrített levegővel, mindjárt megyek vissza és újrapróbálom, hogy lezár-e. A jobb oldali meg tökéletesen működik, de nem tudok rájönni, mi a különbség a kettő közt.
Mármint az úszó színén kívül.
Esti keresztkérdés: mitől vannak az elszíneződések? Az első képen a bal oldali trombita tartozik a nem működő hengerhez (tehát a tisztább). A másodikon viszont a jobb oldali úszó (tehát a sötétebb.)
A történet az, hogy valamiért nem zár jól az úszó, és ezért telenyomta benzinnel a bal oldali karbit, ettől meg nem járt a henger. Szóval azt még meg tudom magyarázni nagyjából, hogy a bal trombita tisztább, mert a sok befolyt benzin leoldotta a rárakodásokat. De mitől sötétült be a bal úszó? Csak nem gyárilag kétszínű...
Viccet félretéve, ha esek, nekem is a Ninjámon az index az, ami tuti repül. :) Ha a védelem a cél, vannak mindenféle megoldások, amik az indexet védettebb helyre teszik, láttam visszapillantóba, markolatba, lámpatestbe (azaz első fényszóróba/hátsó helyzetjelzőbe) épített megoldásokat... Van választék, pl. ebay-en lehet keresgélni. Csak nem tudom, mennyire mennek át egy műszaki vizsgán... Ezek azért már elég feltűnően nem gyáriak.
De amúgy a gyári bukókeret sem fogja szerintem megvédeni az indexeket. Láttam már ER-5-ön olyan nagy, pillangószárny alakú kereteket, mint amilyeneket csopperre, tanulómotorra, rendőrmotorra szoktak tenni, talán Fisi oldalán árult valaki egyszer egy ilyet. Na az a tuti védelem. Csak azzal meg félnék nagyot dönteni, nehogy leérjen a kanyarban.
Én nem olyan ini-mini ledes indexre gondoltam, az szerintem is idegesítő. Egyáltalán nem látni... ha többen megyünk és ilyen megy előttem én is bosszankodom.
Csak egy picit pofásabb, kevésbé drága darabra vágyom, ami nem törik le állandóan...
Bár lassan kéne már az a bukókeret, mert elég sok pótcuccott kellett már vennem
Valaki tudja, hogy van rögzítve a karbik úszóháza gyárilag? Szétszedtem, de furcsa volt, hogy a szervízkönyv rugós alátétes csavarokról ír, nálam meg sehol nem volt alátét. Esélyes, hogy aki előttem szétszedte, az nem a gyári csavarokkal rakta össze. Szóval van ott alátét? És sárgaréz vagy acél csavarok kellenek?
Jókat kérdezek, mi? :)
Csak egy személyes vélemény: mostanában nagyon dívik ez a "minél kisebb indexet a motorra" hóbort, de csere előtt egy pillanatig gondolkodjunk el szerintem, hogy tényleg kell-e ez - egy lámpa ugyanis minél nagyobb, annál jobban látható, tehát pont az ilyen figyelmeztető lámpák esetén igaz, hogy minél kisebb, annál alkalmatlanabb a feladatára.
Na mindegy, hegyi beszéd vége, ha akarsz, úgyis cserélsz. :)
Egyébként egy index nem nagy szám, a lényeg két vezeték meg egy égő, a többi már csak esztétika, úgyhogy szerintem kb. mindent fel lehet rakni. Kivéve ha LED-es indexet veszel, ott kicsit bele kell nyúlni az elektromos rendszerbe, ellenállást kell változtatni, ha jól emlékszem.
Én most első indexet keresgélek, picit meg formaterveztem a Csacsit :D Viszont azon gondolkozom, h az utángyártott helyett veszek rá vmi kis helyesebb univerzálisat. Merre keresgéljek, mivel kompatibilis?
Motoroázisban nézelődtem, talán nem olyan horror áron van :)
Van 5let?
15.000 ft-ért sikerült hozzájutnom. Adok egy számot, nemrég vásároltam a sráctól kipufogót. Van bontott Er-5-je, és korrekt volt.
Sz.Zoltán 20/369-429 Hívd nyugodtan, ha szükséged van bármire.
Elvileg ez lenne jó neked, vagy 10 féle indexet mutattak nekem és egyedül ennek volt elég hosszú a szára. Bár ez is necces volt, ha a kis kínai munkás 1-2 menetemelkedéssel beljebb tekeri a szárat a műanyag házba, akkor ez se lett volna elég hosszú.
Legjobb az lenne ha lemérnéd kb milyen vastag a gumi (ahova felfogatod az eredeti index helyére) és keresnél egy motoros boltot Pesten, ott személyesen érdeklődsz milyen univerzális irányjelzők vannak és meg is tudod nézni milyen hosszú azoknak a menetes szára. 100 % hogy megtalálod ugyanezt a fajtát valahol :)
Az első nálam már a mini-ini kategória, ennél egy picit nagyobbat szeretnék, de hát majd meglássuk!
Viszont a hátsó az nagyon tetszik!
Ha a linkről rendelek, akkor én is rövid szárral fogom kapni? Sajnos tuti nem nagyon fogok Győrbe járkálni emiatt :)
Nekem az első indexek ilyenek voltak már amikor megvettem anno a motort, nem tudok nyilatkozni a pontos típusáról, talán ehhez áll a legközelebb:
https://citybike.hu/spd/246480...
A hátsókat viszont én tettem fel, nem fért el a nyeregtáska az űrsikló irányjelzőktől. Arra viszont figyelj, hogy az index menetes szára elég hosszú legyen, hogy átérje azt a gumi tartót és még rá menjen az anya, én vagy 4-szer rohangáltam boltba emiatt. Elvileg ő az:
https://citybike.hu/spd/204740...
A képek minőségéért bocs, nem volt elég fény, de legalább életlen lett :D
Amúgy meg Te vagy túl válogatós, látod vannak jelentkezők, a múltkor is itt a fórumon bepróbálkozott egy srác, erre jól leráztad szegényt...
Mármint az úszó színén kívül.
Annak viszont örülök, hogy kiderült a hiba oka!
A történet az, hogy valamiért nem zár jól az úszó, és ezért telenyomta benzinnel a bal oldali karbit, ettől meg nem járt a henger. Szóval azt még meg tudom magyarázni nagyjából, hogy a bal trombita tisztább, mert a sok befolyt benzin leoldotta a rárakodásokat. De mitől sötétült be a bal úszó? Csak nem gyárilag kétszínű...
De hát itt mindenki asszonnyal, gyerekkel motorozik. Ráadásul nem is lehet egymásnak rendes üzenetet írni.
Ezért úgy döntöttem inkább mocorgok, megállok vmi tónál, strandolni és közben feltűnően lóbálom a bukósisakom, hátha valaki észre vesz
Viccet félretéve, ha esek, nekem is a Ninjámon az index az, ami tuti repül. :) Ha a védelem a cél, vannak mindenféle megoldások, amik az indexet védettebb helyre teszik, láttam visszapillantóba, markolatba, lámpatestbe (azaz első fényszóróba/hátsó helyzetjelzőbe) épített megoldásokat... Van választék, pl. ebay-en lehet keresgélni. Csak nem tudom, mennyire mennek át egy műszaki vizsgán... Ezek azért már elég feltűnően nem gyáriak.
De amúgy a gyári bukókeret sem fogja szerintem megvédeni az indexeket. Láttam már ER-5-ön olyan nagy, pillangószárny alakú kereteket, mint amilyeneket csopperre, tanulómotorra, rendőrmotorra szoktak tenni, talán Fisi oldalán árult valaki egyszer egy ilyet. Na az a tuti védelem. Csak azzal meg félnék nagyot dönteni, nehogy leérjen a kanyarban.
Csak egy picit pofásabb, kevésbé drága darabra vágyom, ami nem törik le állandóan...
Bár lassan kéne már az a bukókeret, mert elég sok pótcuccott kellett már vennem
Jókat kérdezek, mi? :)
Na mindegy, hegyi beszéd vége, ha akarsz, úgyis cserélsz. :)
Egyébként egy index nem nagy szám, a lényeg két vezeték meg egy égő, a többi már csak esztétika, úgyhogy szerintem kb. mindent fel lehet rakni. Kivéve ha LED-es indexet veszel, ott kicsit bele kell nyúlni az elektromos rendszerbe, ellenállást kell változtatni, ha jól emlékszem.
Előbb találnom kell egy arra alkalmas motoros pasit
Majd merítek ebből is!
Én most első indexet keresgélek, picit meg formaterveztem a Csacsit :D Viszont azon gondolkozom, h az utángyártott helyett veszek rá vmi kis helyesebb univerzálisat. Merre keresgéljek, mivel kompatibilis?
Motoroázisban nézelődtem, talán nem olyan horror áron van :)
Van 5let?
Sz.Zoltán 20/369-429 Hívd nyugodtan, ha szükséged van bármire.