Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, le lehet, legalább is a Gs nél olvastam ilyenről.
Egyébkènt olyat is olvastam valahol, hogy a furatot be is lehet tömni. Bár nemtudom mennyire bizonyulna az jó megoldásnak. De valahogy nincs most sok kedvem erre több 10000 ft ot költeni. Mivel gumicsere is aktuális lenne.
Igen köszi. :) Szét kell szedni a karbit és utána okosabb leszek én is. :D Az a 38.000 ft igen csúnyán hangzik. Bontottat mennyièrt vetted?
Szia !
Én is ugyan ebben a cipőben jártam, az eladó szerint meg lett szüntetve a fojtás, de én is erőtlennek éreztem a gépet. Nekem a szerelőm szólt karbi tisztitás után, hogy az egyik membránom meg van csipődve, nem ártana kicserélni. Mivel a membrán ára horrorisztikusnak bizonyult, ( 38.000 ft. a suberrel együtt darabja) itt a fórum segitségével vásároltam bontott karbit. Amikor kicseréltük a membránt a súberrel együtt, akkor vettük észre, hogy a kivett suberen két furat található, a vásártolton ez nem volt. Meg is "táltosodott a gép ezután." A főfúvóka is pár század mm-el nagyobb volt a vásárolt karbiban, de ezt nem cseréltem ki. Most 170 a végsebességem, nekem ez elég. Remélem tudtam segiteni.
140 az tényleg elég harmatos. Kb. harminc még van benne.Esetleg még több is.(Óra szerint persze)
Igen én is így olvastam. De olyat is írtak valahol, hogy új karbi kell.. háát az nem lenne jó amúgy max 140 et megy.. szóval tuti fojtott.
Egy régebbi szériás Er-5 öt nemrég nyittatott meg Sanyi barátom, majd szólok neki hogy írjon ide, és mondja el hogy volt, de ha jól emlékszem talán itt is úgy van mint a GS 5000- nál hogy a tolattyú van megfúrva, és nem bír teljesen emelni emiatt a vákuumveszteség miatt a suber..
a motor 2005-ös, és Svájcból lett behozva
Lenne még egy olyan.kérdésem hogy a 25kw ra fojtott motoroknál hol található a fojtás. Mivel akitől vettem azt állította hogy nincs már benne. ( forgalmiban 25kw szerepel ) De màr amikor kipróbàltam akkor èreztem hogy kevès az erő. Hiàba monda hogy nem fojtott. Szóval hol vannak lefojtva? Ill bonyolult a fojtàs kiszerelése?
Köszönöm!
Válaszoltam már!
Szia! Írtam Face-en!
Szia! Használd a keresőt, nem kevés anyagot fogsz itt találni erről!
Sziasztok

Kipufogó cserében gondolkozom, de a gyárit is meg szeretném tartani. Mi lehet a megoldás?
Szia Miki!
Kellene a lancolajzos leírásod, megint elkevertem valahová...
A másik, írd le légyszíves a pd oileres tapasztalataidat, jó lenne pár fénykép is!
Még mindig a gyári ecsetes fejjel használod!? Hová raktad fel a gépre stb. Azt hiszem maradok a standard verziónál, a mini mégsem jön be.
Mennyire lehet ossze vissza bujtatni a csövet !? Akkor is ugyanúgy, ugyanannyit nyom!? Stb...
Köszönöm!
Utolsó sor elkerülte a figyelmem :D már csekkolom az árakat R17-nél
Írtam neked hogy az R17 nél...
Köszi a gyors választ. :)
Igen a gumik elég öregek már rajta. Az oldal falon vannak kis hajszálrepedések. Úgy tervezem hogy majd jövőre kap új papucsokat. Ezt a szezont még kihúzom így vele. Hol érdemes gumit venni? Gondolok itt arra hogy hol a legjobb az ár. :D
( rakok majd fel képet a gumiról )
Semmi baja a gépnek! Ha jobban megfigyeled, akkor ez a szitálás pont 70 km/ h sebességnél fog elő jönni motor fék közben.
Elég kemény az Er első villaja, kissé sportos, ezáltal pár év alatt kagylósra kopik a gumi, ami miatt el kezd egy idő után szitálni.
Valószínűleg neked sem mai gyerek már a gumi, majd rakj fel képet róla.Ideiglenesen lehet megoldja egy centirozas de a megoldás a gumi csere lesz!
Az új gumival egy jó ideig nem lesz ilyen gond. Michelin Pilot Street gumit vegyél rá,de a radialt ererre figyelj mert van diagonal is belőle!
R17 nél van jó áron ilyen guma!
Sziasztok :)
Napokban vásároltam egy 2005-ös Kawa ER5-öt. 27000-km el. És olyan problémám lenne a mocival hogy amikor elengedem a kormányt elkezd rángatózni jobbra balra. De nem rögtön, akkor amikor már kezd lassulni a motor és egy bizonyos idő után abba is hagyja. És az az érdekes ha fogom kormányt ebből egyáltalán nem veszek észre semmit... Nem húz nem rángat, csak ha elengedem. Mi lehet a probléma szerintetek? Villa,felni,gumi? Köszi előre is a segítséget.
Amúgy ő lenne az :)
* mert az Er is kanyarodott, meg ez is.
Hát, érdemes utána nézni azért!
Amúgy én nem éreztem ezeket a nagy változásokat a Zénél, ment az Er is kanyarban, meg megy ez is. Nekem ami rajta van Michelin pilot power, nagy csalódás volt, idén mentem illetve mióta megvan a gép 7 ezer km-et, de már lassan kint a közepén a kopás jelző, meg csúszkál mint a barom az utjelzeseken.
Jövőre, mivel az első még egész jó kap egy pilot road 4et hátra, aztán ha az is ilyen lesz akkor elbucsuzok a markatol és jöhet a Metzeler!
Eszembe jutott, hogy a 250-es ETZ-k első kereke rezgett állóhelyzetben, piros lámpánál mindig megfigyelhető volt.
Amit most felraktam az egy régebbi fejlesztés, de én is ugyanezt tapasztalom, nagyon könnyű vele fordulni, szinte magától fordul, eleinte kicsit ijesztő is volt, ahogy "beesik" alám, de hamar megszoktam, most már tetszik. Fura, mert az előző gumimnál sem éreztem, hogy nehéz lenne fordulni vele, nem gondoltam, hogy ekkora különbség lesz...

Viszont a folyamatos rezgések nagyon zavarnak, menet közben is érzem, mondjuk az szerintem csapágy probléma lesz, vagy nálam is kihagytak vlaamit összeszereléskor; de furamód álló helyzetben is érzek rezgést amit korábban nem, azt meg nem tudom másra fogni, mint a gumi merevségére. Csak kíváncsi voltam, hátha másnak is van ilyen tapasztalata, és hogy ez normális-e, vagy gondot jelent.
Michelin Pilot Street radial
Mischen valamilyen Pilot radiál van Rosinantén.Az elején még csodálkoztam a változásokon De hamar megszerettem..Durván máshogy fordul a régi kedvenceimhez képest.Inkább a kanyarvadászoknak ajánlom.