Szokták ezekbe a motorokba cserélni a konventin láncot?
Megnéztem az ER5, GPZ, KLE manuálokba de egyikbe se találtam semmit arról h hogy kell ellenőrizni lánc állapotát illetve a cseréről se találtam semmit.
Kenésen kívül nem csepegtet, azt meg hogy jó-e a 1.5 cm, csak úgy lehet megnézni, hogy az ujjaddal megemeled a láncot: ha eléri az ecsetet, akkor jó. Ha nem, akkor ereszd lejjebb. A lényeg, hogy a felcspaó lánc elérje az ecsetet, de még ne érje el a benne futó műanyag csövet, kb. úgy állítsd be. Én azért gondoltam, hogy alacsony, mert ott a lánckerék mögött közvetlen nem nagyon jön fel szerintem a lánc, szóval akár olyan közel is lehet tenni, hogy épp érintse. De nem tudom, látnom kéne.
A lánc felett van az ecset! És kb 1.-1.5 centire tőle az elég!?
Sajnos nem bírtam még lemosni a láncot és szetszereles közben az az oldali dekli egyik fülét letortem...
Az most műanyagosnal pihen. Egyenlőre 3ra raktam az időzítőt ez másfél percet jelent kb.
Szerinted elég ez a másfél centi vagy túl messze van!? Ez nem fog kenesen kívül csepegtetni rá!?
Megnéztem, nagyon jó lett, gratula! Meg sok élvezetes, gondozásmentes km-t hozzá! :) És ami még jó benne, hogy ha majd veszel egy nagyobb motort, akkor pillanatok alatt át lehet szerelni, nem kell újat venni.
Amúgy a fotón nem látszik jól, olyan mintha az "ecset" nem pont a lánc felett lenne, de gondolom megnéztétek, hogy rendben eléri és keni a láncot... Csak mondom, hogy ott ahova szerelted, ott nem csapkod annyira a lánc, mint hátul, ezért lejjebb is kell tenni, nem olyan távolságra mint amit az útmutató ír.
Lényeg hogy a lánc elérje. :)
Kipróbáltad már?
Olyat is mondott a szerelő, hogy ilyenkor belefolyik az olajba a benzin. Meg a henger is tele folyik... szóval + olajcsere is ( mert a szintjelzőnél tényleg több van mint kellene ) meg mondta hogy még véletlen se hajtsam mert nagyobb károkat is csinálhat a blokkban..
Na, ma valami tűszelep járvány van, ugyanígy jártam, végre összeraktam a motort, indítanám be, erre ömlik a benzin a légszűrőházból. Előtte pár perccel amíg szét volt szedve persze tökéletesen zárt.
Ne mindegy, biztos az ER5 karbihoz is van felújító készlet, szerzek egyet aztán kicserélek benne mindent ha legközelebb szétszedem. De az nem mostanában lesz, egyelőre meguntam a kínlódást.
A legszuro haza tele ment benzinnel azt ereztem. Alig indul mar be.. Alapjarat kb nincs es egyenetlenul jar a blokk... Keresem mar a megfelelo szakit.. Aki ert hozza ugy ahogy kell.
Sziasztok. Elojott ma egy olyan problema a motoromon, hogy kis fordulaton nem jar egyenletesen a motor. Gazadaskor szaggat is kicsit egy bizonyos fordulatig es fura a hangja is. Kb 4 ezres fordulat felett mar nem veszem eszre ezt. A karbi korul benzin szagot erzek eleg intenziven, mint ha folyna valahol... De en nem jottem ra hol. Esetleg ha valakinek lenne valami tippje hogy mi tortenhetett vele akkor azt nagyon megkoszonnem.
Nem akarok tanácsot adni.De muszáj szólnom.A hátsó index lehet kicsi ha kell.(Túl sokan nem előznek minket)
Na de előre ez a minit én se raktam fel.Megvettem,itt figyel a garázsban.Elöl legyen nagyon látható.Ha ronda az nem baj.
Az enyémen ilyenek vannak ( már amennyire az elsők látszanak ) Nekem tetszenek.. Szebb szerintem mint a nagy otromba gyári. De azért vannak ettől szebbek is. Ezek voltak a mocin mikor vettem. Nem én cseréltem
Szokták ezekbe a motorokba cserélni a konventin láncot?
Megnéztem az ER5, GPZ, KLE manuálokba de egyikbe se találtam semmit arról h hogy kell ellenőrizni lánc állapotát illetve a cseréről se találtam semmit.
Sajnos nem bírtam még lemosni a láncot és szetszereles közben az az oldali dekli egyik fülét letortem...
Az most műanyagosnal pihen. Egyenlőre 3ra raktam az időzítőt ez másfél percet jelent kb.
Szerinted elég ez a másfél centi vagy túl messze van!? Ez nem fog kenesen kívül csepegtetni rá!?
Megnéztem, nagyon jó lett, gratula! Meg sok élvezetes, gondozásmentes km-t hozzá! :) És ami még jó benne, hogy ha majd veszel egy nagyobb motort, akkor pillanatok alatt át lehet szerelni, nem kell újat venni.
Amúgy a fotón nem látszik jól, olyan mintha az "ecset" nem pont a lánc felett lenne, de gondolom megnéztétek, hogy rendben eléri és keni a láncot... Csak mondom, hogy ott ahova szerelted, ott nem csapkod annyira a lánc, mint hátul, ezért lejjebb is kell tenni, nem olyan távolságra mint amit az útmutató ír.
Lényeg hogy a lánc elérje. :)
Kipróbáltad már?
Jó a szakid, tudja mi a dörgés, bár lenne egy ilyen szerelőm errefelé.
Nézz majd fel hozzám facera, kész a kütyü! :)
Tuszelepbol meg csak gyárit vegyetek ha nem akartok szopni utana vele!
Ne mindegy, biztos az ER5 karbihoz is van felújító készlet, szerzek egyet aztán kicserélek benne mindent ha legközelebb szétszedem. De az nem mostanában lesz, egyelőre meguntam a kínlódást.
Na de előre ez a minit én se raktam fel.Megvettem,itt figyel a garázsban.Elöl legyen nagyon látható.Ha ronda az nem baj.
Elküldtem e-mail-ben, csakazértis. Remélem működik még a fibermail-es címed.
Légyszi még egyszer küldd el!
Írtam facen, gyors segítséget kérek! :))
Köszönöm!