Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnézek minden szóba jöhető JAPÁN(!) modellt.
Szutyulii!?
Mindjárt letagadlak! :)
Nézd meg a Zr7 es Kawat, leg olaj hűtés 5 sebességgel, 200-210 végseb, és asszem 78 ló. Sornegy, van S - es is belőle!
Kissé nehezen emésztettem meg én is ezt a Kawasaki robogó témát, főképp hogy Kymco blokk van benne!
Aztán a teszt meggyozott, meg hogy legalább 300- as. No mindegy.. Azért remélem, a Kawa marad a nagyobb motoroknal, bár ahogy a tesztben írtak, jól átdolgoztak a Kymco blokkot a Kawasok! :)
Ez pl. megmozgatta a fantáziám.
Persze rögtön ellent is mondok magamnak, mert nem fiatal és nem injektoros, viszont megfizethető.

http://olx.hu/hirdetes/suzuki-...
2005-ös már 700 ezer körül van.
A Z750S sem lenne rossz, talán...de abból meg nem találok túracuccokkal felszereltet.
Hát, túra-gépek, lehetőleg hátsó dobozzal, de a doboz szett ellen sincs kifogásom.
Még annyit módosítanék, hogy a V2-sem kizárt, ezért:
- Honda NT700 V Deauville
- Suzuki GSX 650 F
- Suzuki GSF 650 S vagy a nagyobb 1250 S

Az ER6-F is szóba jöhet, de hasonló évjáratban a Bandit olcsóbb.
Lehet tudni, milyen típusok vannak a tarsolyban? Eszembe nem jutna köpködni amúgy.
Nem is vagyok elfogult.
Hát, valami mást keresek. Talán 4 hengerest, és 2008-asnál nem régebbit.
Ez így van.
A világgazdaság jelen állása szerint se motor se autó szempontjából nem Európa és nem az Usa a "kenyéradó" a gyártóknak. Most Ázsia diktál. Nem véletlenül telepít szinte minden komoly gyártó oda üzemeket. Ott lehet mennyiséget értékesíteni. Csak érdekességként: minden második Ferrárit (bár ő éppen nem egy tömeg gyártó) Kínában értékesítenek. Prémium kategóriás autókból szinte nem tudják kielégíteni az igényeket. Szóval mi itt csak aszisztálunk, vagy inkább vegetálunk. Én is szeretnék nagyobb újabb motort, de sajnos még most nem megy. Remélem azért lesz még másik gépem, de hogy milyen, hát nem tudom.
Igaza van eryk04-nek, én is ilyesmit akartam írni: csak abból hogy valaki csúcskategóriás motorokat gyárt nem lehet megélni, legalábbis nem olyan szinten, mint egy Kawasaki vagy Honda. Ahhoz, hogy a Honda kifejlesszen egy CBR1000RR-t, amiből itt elad évi 10 db-ot, ahhoz kell az Ázsiában eladott évi 10 millió robogó. A Kawasakinál sem a Ninjákból élnek meg, ebben biztos vagyok, az szinte "melléktermék" a hajó-vasút-repülőgép-gyárrobot stb. termelésük mellett, abból futja motorokra. (De Európában is pl. egy Bosch úgy tud nagy lenni, hogy gyárt csavarhúzótól mosogatógépen át, motoros ABS-ig mindent.)

Amúgy volt már korábban is robogójuk (ZX-130 Kaze), csak sikertelen volt, legalábbis itt, Ázsiában tudtommal még mindig van. A Kymco meg szerintem nagyon jó, már korábban felfigyeltem rá, emlékszem mikor Caprin voltam, és szinte az összes sárga bérrobogó Kymco volt, megkérdeztem, hogyhogy nem olaszt használnak a kölcsönzők, miért inkább Kymco-t? "Mert ez bírja..."

Más kérdés hogy nekem sem tetszenek a robogók, de tény, hogy praktikusak tudnak lenni. Viszont a kisköbcentis motorokkal semmi bajom, 50-es, 125-ös váltós motort szívesen vezetek (mint ahogy van is olyanom) a Kawa is csinál jópofa kisköbös motorokat, egyik nagy kedvencem a KSR sorozat, kár, hogy azt is csak Ázsiában árulják... :(
Rosinante?
Pontosítok, nincs olyan Kawasaki jelenleg, ami számomra megfizethető és 2 személyes túragépként tetszene.
A Z750 nekem túl sportos és túl erős. Valamiből fizetni is kell az kötelezőt, meg a telj. adót.
A Versys nem tetszik, az er6-os széria inkább egyszemélyes. Szerintem.
Az automobiles érdekel.A többi ismert.( A robogó az nem volt meg)
Itt a lime Kymco tesztje. A Kawasaki valóban nem gyárt autót, de valamilyen szinten mégis csak érdekelt az autóiparban. Szintén Wikipédia:Products:Rolling stock, Aerospace, Shipbuilding, Construction, Automobiles. Még annyi, hogy az adatlapomon találsz képeket egy Kawasakiról, ami az enyém. Bár nincs használatban, de nem szeretnék tőle megválni.
Na de mennyi?És az összes utca így néz ki.
Persze, hogy nem elég, de fontos.
Kipróbálom, és nem nagyon érdekel, ha nem Kawasaki márkajelzés van rajta.

Csupa robogó!
A Kawa pölö nem gyárt autót se.Hacsak nem Kimko --
Ilyen Kimko is van a garázsba.Nem hittem,hogy Kawa.
Félreértés ne essék, nem vita indító! Már a Kawasaki is foglalkozik robogóval, ráadásul nem is saját, hanem egy Kymco-t címkéznek át. Ez egy kicsit bonyolultabb annál mint amit a szív diktál. Én tisztelem és elismerem a Te (Ti) elfogultságotokat, de ez üzlet. Amit el lehet adni, azt gyártanak, vagy forgalmaznak.
A Honda is több lábon áll. Idézet a Wikipédiából:
Termékek:személygépkocsik, teherautók, motorkerékpárok, robogók, ATV, elektromos generátorok, robottechnika, tengeri berendezések, sugárhajtóművek és kerti berendezések