Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg inkább csináltam sk.A főtartó az GIVI.
Igen, ER%-re. Van, mert a cimborámnak most vettünk egyet külföldről. Itthon is van Kawa ER5, amelyiken van. Néztem aukcióban, nem vészes árban, csak április 25 óta nincs fent ilyen...
És mire szeretnéd?ER-5-höz a GIWI nem csinál oldalsó tartót.Legalábbis mikor én kerestem nem volt a palettájukon.
Sziasztok!
Keresek tankbőrt és GIVI túradoboz szettet konzollal, a két oldalsó is elég.
Köszöntem!
Jelenleg inkább egy nagy sárkupac, még az sem biztos lesz időm megmosni addig...
Hátha sikerülne. Szívesen körbenézném a nagy tüzest. Idomosban még nem láttam élőben. És persze találkozni is nagyon jó lenne.
Az egy elégg necces nap lesz mert aznap már éjszakás leszek, de majd elválik, jó lenne kicsit össze futni!
Persze, meg azt is mikor már szarrá voltunk ázva aztán egy jó kis szakaszon végig verettem vagy 25 km- hosszan 190- 200- al. Ennek is van bája, bár azért erősen próbálom vissza fogni magam, csak Erát majdnem elhagytam már hátizsákostól mindenestől..
Jövő szombaton is elcsatangolhatnál a Balaton felé.
Te ezt élvezed?!?
Ma csatangolás közben üldözőbe vettünk mint utólag kiderült egy GTR 1400- ast is abban a szép metál barna színben!
Egész jól verettünk 140- 160- nal csak miután megunta a srác hogy a seggében lógok, intett hagyjam már el a pébe.
Kár- mert szívesen eldiskuráltam volna vele!
Nekem nem annyira...
Öreguras vagyok én is!
Tatás, öreguras. Egyébként szedi a lábát az is, ahhoz képest hogy tatter. Szűk 60 le, 55 Nm.
Az hogy egy Er-5 is majdnem oda vágja menetdinamikában..
Már akinek ez számít vmit...
A tatter mit jelent?
Az injektoros modelleket pont azért preferálom, amit leírtál.
A Deauville nekem nagyon tetszik, nem kell láncot sem fújni 600 km-enként.i.
Előre gondolkodom, mert előbb utóbb elindulunk olyan nyaralásra ketten, amikor motorral fogok legalább 2000 km-t menni.
Elég, ha csak Dubrovnikba lemegyünk, meg majd vissza.
Deauville elég tatter lett már azt mondja nagy Honda NTV fan barátom KZrider. Ő amennyire NTV fan, annyira nincs oda a Deauville-ért. Nem rossz csak neki az már nem annyira jön be..
Óra igen a Z 1000 SX
Ma Balatoni Félkerülő túrán voltunk, több mint 500 km, jól elaztunk majd megszaradtunk , ja és fáj kicsit a seggem!
Zé ment mint állat itt - ott 190- 200, sok helyen 160-170 utazó is volt na meg a balcsin totyorges is. Fogyi 5.2- 5.8. Jó volt!
És nem azért hogy mondjam, de egy nagyon minőségi, szerethető, és teljesítőképes vas!
Ja, és mondtam már hogy Kawasaki!?
Kimaradt, hogy a listádból nekem a Deauville a legszimpatikusabb, tipikus nyugis túrázó, és lehetetlen doboz nélkül megvenni. :)
Arra én is.
Hű, hát nem egyszerű a feltételrendszered, max. 2008-as, injektoros, sor4, dobozos, két személlyel is kényelmes, és viszonylag olcsó. Nem lesz egyszerű dolgod, az biztos. A Kawákról meg amúgy szerintem általában elmondható, hogy drágábbak és kisebb a választék, mint a hasonló korú teljesítményű többi japánból, főleg Honda/Suzuki-ból.

Hirtelen nekem is eszembe jutott pár Kawa, de ezek nem minden feltételednek tesznek eleget (ZR-7, ZZR széria 600-tól felfele, szerintem ezek a tökéletes sporttúrázók amúgy, teljesen kiforrottak, én szinte biztos őket venném, ha olcsó és megbízható sor4 túrázót szeretnék, ZX12 - ez elvileg sportmotor, de szinte mindenki túrázik vele, Versys - ha elég a 2 henger, és bejön az endurós pozíció, szerintem elég nagy és kényelmes, az 1000-es meg persze főleg, kár hogy még drága, amúgy idei Z1000SX-et próbáltam, odavagyok érte, de persze az ára elérhetetlen). Ja, Z1000 1980-ban már injektoros volt. :)
Talán még cruiserek is szóba jöhetnek a leírtak alapján, és a Kawa Vulcan-ok elég jók, amennyire tudom, bár a cruiserek meg aztán végképp nem az én világom.

Japán motor témában megértelek, szerintem minden japán konstans jó minőséget produkál, persze mindenhol vannak rosszabbul sikerült, vagy épp igénytelenebb modellek. Mikor autót vettem, én is megnéztem más japán márkákat is, sőt még németet is, de aztán maradtam a Suzukinál (mert magyar és mert egyébként is minden szempontból ideális). De nem hiszem, hogy egy hasonló kategóriás Toyota, Mazda stb. rosszabb lenne, sőt.
Injektor kérdésben is egyetértek, nagy könnyebbség, ha az ember örökre elfelejtheti az ilyeneket: karbiszinkron, karbipucolás, levegőcsavar állítás, szivató, fúvókázás, alapjárat beállítás, súbertű, túl dús, túl szegény, falsot szív, felakadt az úszó, felakadt a tű stb. Persze nem nagy dolgok ezek, meg jó esetben ritkán van velük probléma, de nem családos embernek való. :) 4 hengernél pláne nem mindig vicces.

Sok sikert a keresgéléshez! Kíváncsi vagyok, mi lesz végül.
Van egy Kecskeméten is, 590-ért.
Egyébként mondasz valamit, az árkategóriámba belefér.
És még jól is néz ki. Na jó, ezeket is nézem. A képen egy eladó a használtautóról, 640 ezer.