Enyém is ilyen, de nem foglalkozok vele. Hangja nincs, a hézagot meg be lehet állítani. Ha tovább romlik az állapota, akkor majd lépek, addig meg használom.
Na azért ennyire nem szar a helyzet, ez a pitting dolog is elég ritka valami, szal nem kell félni, nem nagyon szabad hogy újra elő jöjjön. Elméletileg ez egyfajta felületkezelési hiba, ami nagyon ritkán jellemző a Kawára. Szal ne félj!
Arra Gondolta, hogy megcsináltatom az ajánlott cégnél, már fel is hívtam. Ha veszek egyet, arra mi a garancia, hogy nem jön elő akár jövőre? Jól gondolom?
Arra Gondolta, hogy megcsináltatom az ajánlott cégnél, már fel is hívtam. Ha veszek egyet, arra mi a garancia, hogy nem jön elő akár jövőre? Jól gondolom?
A pitting jellemző volt nagy ritkán a GPZ 500-ra is, így ezáltal elő - elő jön néha az Er - nél is.
Az azonban érdekes, hogy tényleg a használt példányok hajlamosak erre, értem ez alatt azt, hogy nem ellenorizheto az elő élete a gépeknek..
Az enyém a motor 2 éve. Teljesen normálisan hajtom. Arra gyanakodom, hogy ahol előzőleg volt szervízben ott nem csináltak valamit jól. Vagy...nem is tudom.
Gőzöm nincs mitől jött ez ki, hogy mi okozhatta. Azt mondta a szerelő, hogy nem lehet tudni pontosan, lehet, hogy pár 100 km alatt, lehet hogy több ezer alatt lett ilyen. Lehet a nem megfelelő kenés, rossz olaj stb.
Az enyém a motor 2 éve. Teljesen normálisan hajtom. Arra gyanakodom, hogy ahol előzőleg volt szervízben ott nem csináltak valamit jól. Vagy...nem is tudom.
Gőzöm nincs mitől jött ez ki, hogy mi okozhatta. Azt mondta a szerelő, hogy nem lehet tudni pontosan, lehet, hogy pár 100 km alatt, lehet hogy több ezer alatt lett ilyen. Lehet a nem megfelelő kenés, rossz olaj stb.
Szia, ha itt visszakeresel a fórumon, találsz infókat vezérműtengelyről, bontókról... Nekem az jutott még eszembe, ha nem tudsz/nem akarsz másik vezérműtengelyt venni, hogy fel is lehet újítani, egyszer véletlen találtam erre a cégre a neten:
Az árlistájuk szerint egy motorkerékpár vezérműtengelyt 6-20e Ft közötti áron újítanak fel, ha kell fémmel is feltöltik; azért ez annyira nem vészes összeg, bár nem tudom mennyi a bontott tengely ára.
Nemrég elvittem a gépet olajcserére, szelephézag állításra, s mikor levettük a szelepfedelet szomorú látvány fogadott. Le van pattogva a vezérműtengely bütykeinek a csúcsa. Remek. A szerelő szerint így ne használjam. Így most valami hasonlót szeretnék beszerezni, akár GPZ-ből is.
Ha valaki tud egy párat, vagy egy bontót ahol lehet, azt megköszönném. :)
Nem létezik, csak a balfax előző tulaj fordítva rakta bele. Nyugodtan állítsd vissza az eredeti állapotot!
A hátsó dobfék kipucolása, fékgyűrű felfrissítés mellett feltétlen szedd ki a pedált tartó öntvényt, ez egyben a kipufogót is tartja, ha kell nagyon finom papírral a rozsdát csiszold le a tengelyről, és utána zsírozd be a fékpedál tengelyét!
Sokat javíthat a fékhatáson, és adagolhatóságon!
A zajcsillapító külön nem rendelhető, az rá van öntve, vagy sajtolva, nem tudom a fogaskerékre?!
Nekem JT lánckerekek és Enuma lánc került fel, jó is volt, csak az első lánckerék olyan zajos volt elsőre a gyárihoz képest, hogy én is meglepődtem. Hiába, nem hülyék a japánok, tudják mi kell oda...
Na tegnap leszedtem gumicseréhez az ER-5-ről az első-hátsó kereket. Érdekességképp a hátsó tengely fordítva volt betéve (balra kellett kihúzni, a lánckerék felé, a koronás anya a sasszeggel jobb oldalt, vagyis a kipu alatt volt; a szervízkönyvben pont fordítva van). Létezik, hogy az első szériás ER-5-nél fordítva van a tengely? A szervízkönyv elvileg későbbi modelleké. Vagy ez csak megint egy ügyes szaki keze nyoma?
Gondolom ennek nincs semmilyen negatív hatása amúgy, ugye?
Másik, ha már le vannak szedve a kerekek, van valami karbantartás/ellenőrzés, amit el szoktatok végezni, valami amire érdemes ránézni ilyenkor? Fisi szokta mondani a hátsó fék felújítását, azt meg is fogom csinálni.
Valóban tudjuk, hogy a D.I.D. lánc, és a JT lánckerék jó minőség, ezért is írtam, hogy ez a kettő érdekes számomra, az elsőt pedig cserélném JT-re.
Tudom, azt is, hogy mennyibe kerül egy szett, de remélem abban meg tudunk egyezni, hogy az én szerepem a sztoriban nem az, hogy az eladónak akinek megmaradt a szettje valamilyen okból visszafizessem a befektetett pénzét! :)
Ő eldönti, hogy ennyiért odaadja, vagy nem, és ha belefér ennyi veszteség, akkor én ennyi nyereség fejében szintúgy felteszem a polcra, mert egyenlőre nekem sem cserés a lánc!
Viszont amit mondtál a zajcsillapító gumiról az elgondolkodtató! Ezt a gumit nem lehet külön rendelni az Ivanicsnál?
Nem bele vau de mostanában egy valamire való lancszett nincs 25-30 alatt. A hátsó lanckerek a lehető legjobb minőség, a lánc De. Így. De., azt se kell bemutatni.
Mondjuk ha rám hallgatsz keress vissza a lánc cseremre , és vegyél eredeti Enuma láncot, de első fogaskerékben csak gyárit ha rám hallgatsz!
Azon van gumi zaj csillapító!
A lánc, és a hátsó kerék érdekel, az első helyett vennék egy másikat.
Nyilván Te kompletten akarod eladni, így nem én vagyok az embered!
Így ebben a formában nekem 15 ezret ér a történet. Nem alkudozni akarok, félre ne értsd, csak reagálok a kérdésedre!
A lánc és a hátsó kerék ok, viszont az elsőt én sem ismerem, és annyival nem olcsóbb a szett, hogy kipróbáljam. Nem élnék a lehetőséggel, de köszönöm, hogy befotóztad!
Az azonban érdekes, hogy tényleg a használt példányok hajlamosak erre, értem ez alatt azt, hogy nem ellenorizheto az elő élete a gépeknek..
Az enyém a motor 2 éve. Teljesen normálisan hajtom. Arra gyanakodom, hogy ahol előzőleg volt szervízben ott nem csináltak valamit jól. Vagy...nem is tudom.
Gőzöm nincs mitől jött ez ki, hogy mi okozhatta. Azt mondta a szerelő, hogy nem lehet tudni pontosan, lehet, hogy pár 100 km alatt, lehet hogy több ezer alatt lett ilyen. Lehet a nem megfelelő kenés, rossz olaj stb.
Az enyém a motor 2 éve. Teljesen normálisan hajtom. Arra gyanakodom, hogy ahol előzőleg volt szervízben ott nem csináltak valamit jól. Vagy...nem is tudom.
Gőzöm nincs mitől jött ez ki, hogy mi okozhatta. Azt mondta a szerelő, hogy nem lehet tudni pontosan, lehet, hogy pár 100 km alatt, lehet hogy több ezer alatt lett ilyen. Lehet a nem megfelelő kenés, rossz olaj stb.
Szerintem nem vészes a hiba az oldalon látottakhoz viszonyítva.
http://gaalmotorsport.hu/
Az árlistájuk szerint egy motorkerékpár vezérműtengelyt 6-20e Ft közötti áron újítanak fel, ha kell fémmel is feltöltik; azért ez annyira nem vészes összeg, bár nem tudom mennyi a bontott tengely ára.
Nemrég elvittem a gépet olajcserére, szelephézag állításra, s mikor levettük a szelepfedelet szomorú látvány fogadott. Le van pattogva a vezérműtengely bütykeinek a csúcsa. Remek. A szerelő szerint így ne használjam. Így most valami hasonlót szeretnék beszerezni, akár GPZ-ből is.
Ha valaki tud egy párat, vagy egy bontót ahol lehet, azt megköszönném. :)
A hátsó dobfék kipucolása, fékgyűrű felfrissítés mellett feltétlen szedd ki a pedált tartó öntvényt, ez egyben a kipufogót is tartja, ha kell nagyon finom papírral a rozsdát csiszold le a tengelyről, és utána zsírozd be a fékpedál tengelyét!
Sokat javíthat a fékhatáson, és adagolhatóságon!
A zajcsillapító külön nem rendelhető, az rá van öntve, vagy sajtolva, nem tudom a fogaskerékre?!
Nekem JT lánckerekek és Enuma lánc került fel, jó is volt, csak az első lánckerék olyan zajos volt elsőre a gyárihoz képest, hogy én is meglepődtem. Hiába, nem hülyék a japánok, tudják mi kell oda...
Gondolom ennek nincs semmilyen negatív hatása amúgy, ugye?
Másik, ha már le vannak szedve a kerekek, van valami karbantartás/ellenőrzés, amit el szoktatok végezni, valami amire érdemes ránézni ilyenkor? Fisi szokta mondani a hátsó fék felújítását, azt meg is fogom csinálni.
Valóban tudjuk, hogy a D.I.D. lánc, és a JT lánckerék jó minőség, ezért is írtam, hogy ez a kettő érdekes számomra, az elsőt pedig cserélném JT-re.
Tudom, azt is, hogy mennyibe kerül egy szett, de remélem abban meg tudunk egyezni, hogy az én szerepem a sztoriban nem az, hogy az eladónak akinek megmaradt a szettje valamilyen okból visszafizessem a befektetett pénzét! :)
Ő eldönti, hogy ennyiért odaadja, vagy nem, és ha belefér ennyi veszteség, akkor én ennyi nyereség fejében szintúgy felteszem a polcra, mert egyenlőre nekem sem cserés a lánc!
Viszont amit mondtál a zajcsillapító gumiról az elgondolkodtató! Ezt a gumit nem lehet külön rendelni az Ivanicsnál?
Mondjuk ha rám hallgatsz keress vissza a lánc cseremre , és vegyél eredeti Enuma láncot, de első fogaskerékben csak gyárit ha rám hallgatsz!
Azon van gumi zaj csillapító!
Nyilván Te kompletten akarod eladni, így nem én vagyok az embered!
Így ebben a formában nekem 15 ezret ér a történet. Nem alkudozni akarok, félre ne értsd, csak reagálok a kérdésedre!
Az első az nem tudom mi
Összességében nem rossz szett!
(Első fogaskerék) Moto Pro
(Hátsó fogaskerék) Schumoto