Elméletileg 100 ezer km vagy ha sokat mész akkor 1ev.
Én először a nyikorgó kuplung miatt kettot raktam bele, meg most olaj cserekor még egyet.
De azon gondolkodtam hogy ezután minden második olaj cserekor rakok már bele csak..
De a kis ár miatt (1673Ft ) akár rakhatsz bele minden olaj cserekor..
Köszi a tippet, akkor szerintem a 2. változat lenne a megfelelőbb. Már úgyis van a gépben vagy... hmm... szóval fogalmam sincs, mennyi lehet, de ha az órája még a gyári és helyesen jár, akkor legkevesebb 125 ezer fölött. Nem mintha baja lenne, de azt a 2-300 ezer km-t még jó lenne beletenni
Én sem vagyok 100% tájékozott, pedig már nem keveset olvasgattam a témáról. De ha jól vettem ki, két lehetőség van:
1. Vagy az olajukat használod, amibe már bekeverték a cermetet, ez amolyan szinten tartásra/megelőzésre jó, ha amúgy nem nagyon kopott a motorod. Ezt folyamatosan lehet használni.
2. Vagy a revitalizáló gélt használod (ebből van többféle változat, autós, motoros, 1 lépcsős, többlépcsős stb.), ez a kopott motort "újítja fel", látja el védőréteggel. Ezt a kezelést egyszer kell elvégezni (ami géltípustól függöen egy vagy három benyomásból áll), és aztán... hát majdnem örök élet. Azt írják, 100.000 km-t is elfuthat - magyarul pontosan senki nem tudja, de azért motornál ez jó darabig kitart, én majd lehet megismétlem 60-80e km múlva, ha beválik, de az még jó pár év múlva lesz...
Motorba egy sima Ex120 van, múltkor már belinkeltem!
Amúgy a 1 st stage is jó, ez szerintem direkt úgy van össze állítva hogy jól kezeljen.
Ezt már pár munkatársam is bizonyithatja.
De ahogy gondolod!
Motorosban is van már 1stage? Én nem láttam a honlapon...
De öszintén ha lenne, akkor is a hagyományosat választanám. Nekem szimpatikusabb a többlépcsős kezelés, szerintem így jobban van ideje rendesen kiépülni a cermet rétegnek, mintha egy alkalommal megküldöm egy bazi nagy dózissal. Lehet, hogy hülyeség... De nekem ez olyan mint a festés. 3 vékony réteg, közte száradási idővel jobb eredményt ad mint egy vastag.
Fisi megelőzött, de pont ezt akartam írni, hogy a honlapon is írják, hogy ez nem olajadalék, tehát nem változtatja meg az olaj kenési tulajdonságait (szóval én is tévesen használtam az adalék szót, bocsi). Elvileg persze. De az már nekem elég jó bizonyíték, hogy it sokan használják már pár éve, és nincs negatív tapasztalatuk vele, úgyhogy hamarosan én is kipróbálom, már csak be kell szerezni a 3 tasakot.
Épp ez az, hogy a Xado nem adalék, illetve nem olyan, ami az eredeti olaj adalékolast megvaltoztja, ez egy felület nemesito cucc, az olaj azért kell neki hogy mindenhová eljusson ..
Autós olajoknál olvastam, hogy az utólagos adalékolás főleg különböző gyártó termékeinek a használatakor több kárt csinálhat, mint hasznot, mivel az új olaj is tartalmaz adalékokat. Aztán, hogy ebből mi igaz és mi nem, arról fogalmam sincs, mert nem értek ezekhez.
Köszi!
Én fém dobozost vettem (mert csak az volt) az egyik helyi motoros boltban valami 3400 Ft-ért. Itt olcsóbb, de még rájön a postaköltség.
A robiba 8 dl kell.
Én pont fordítva gondolkodom. Azért szavazok a külön adalékolásra, mert így maradhatok a kedvenc olajomnál annak minden jó tulajdonságával együtt, és ha az adalék mégse válik be, vagy nem épül be teljesen, akkor a következő olajcserekor megszabadulok tőle és tiszta lappal indul a rendszer.
Szerintem jó a kombó de az Enuma MVXZ 520 típusú lánc sokkal erősebb mint amit standard rendelnek a gyártók az Er-5 höz+ csavarozható patent szemmel még a nittelést is megúszod!
Az első lánckereket jól megszámították, de épp most panaszkodott lánccsere után a Zé fórumon egy srác hogy nagyon darál a JT elsővel a motor meg rezeg, hát ennyit számít az a fránya gumi gyűrű...
A JT meg mint márka nem kérdés, talán ami kis kifogás volt a szememben hogy egy idő után a fogak tövénél lepattogzik a festés, mert az nem szinterezett -szerű mint a gyári hanem cak festett. De ez legyen a legnagyobb hiba, ettől még nagyon jól bírja!
Amúgy is a hátsó alig kopik el 45 ezer km alatt az elsőhöz képest, nekem ennyit ment el a gyári szett!
Láncszett csere előtt állok.
Gyári első lánckerék (11E), JT hátsó(5E), és DID lánc(20E).
A lánc pontos tipusát nem tudom, mert redline-nál kérdeztem és cska enynit irtam, de gondolom nem lehet olyan rossz.
Első lánckereket fisi tanácsára választottam gyárit
Szerintetek igy jó lesz? használt valaki iylet kombinációt?
Régebben a Webautoshoptol, de mostanában nagyon lassú lett az oldaluk, hiába szóltam csinálják meg. Gyakorlatilag percek teltek el mire valtott.
Úgyhogy, mivel a cégnél is hirdetem az igét, össze szoktunk állni páran, és a Xado hivatalos oldalán rendelunk.
Így ha 25 ezer fölé csuszunk megsporoljuk a postaköltséget is.
Nyugodtan belerakhatod a Xadó adalékot. Annó az Er5-nél csináltam adalékkal kezelést, és utána Xado olajra cseréltem az olajat. Most a Versysnél is megcsináltam az adalékos kezelést, és az olajcserét is Xadóra. Sőt a következő cserénél a Xado motormosót is fogom használni, ha nem fogom elfelejteni. Nekem mind a kettő bejött.
Gyújtás problémát sejtek, de ezt úgy is egy szerelő fogja megmondani tutira. Kár is tovább boncolgatni a témát, így messzirol úgyse sokat lehet mondani, legjobb ha elviszed egy jó szakihoz..
Az alábbi hiba történt. Két héttel olaj, gyertya, meg szűrőcsere után egy piros lámpától elindulva Kawámból kifogyott a szusz, és nem szakadt tovább :/
Előtte való nap kb. 70 kilométert tettem meg, és előtte egy másodperccel semmi baj nem volt, de hirtelen elkezdett nem húzni, és csípős szagú kormot eregetni a kipufogóból, hangosan durrogva hozzá. A friss gyertyákat beköpte, vastagon állt az olaj. Pucolás után a helyzet nem változott, a garázsból néz kifelé, beindulni nem hajlandó. Kérdés: mi okozhatta ezt, és mennyi pénz nagyjából megcsinálni? Segítséget előre is köszönöm.
Én először a nyikorgó kuplung miatt kettot raktam bele, meg most olaj cserekor még egyet.
De azon gondolkodtam hogy ezután minden második olaj cserekor rakok már bele csak..
De a kis ár miatt (1673Ft ) akár rakhatsz bele minden olaj cserekor..