Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az Ural is szimpatikus.De tény,hogy közük nincs egymáshoz.Spanyolhonban ráizzítottam a GS-re.
Sor négy fekve? nebassz!Szerettem volna ilyet. vannak páran ezen a listán.P-20, Jawa 250 ,R16, W 353w.S100...a többi már nem érdekes.
Mondjuk a K100-as speciel sornégyes elrendezésű, boxeren még nem ültem, de szerepel a tervek között... csak "ahogy Púúskin is mégmondtá, minden az Anyegin múlik..."
Láttam, szép! Szeretem a boxert, öcsém Ural Wolfja 2 évig nálam volt.
Hja igen, az olajfogyasztást írták a motor revüben is.
Na sok sikert hozzá, hadd guruljon a vas!
Másrészt meg, még csak 125 ezer km-t mutat az órája, szóval épp, hogy be van járatva, mi baja lehetne?
Év végére többet fogok menni ezzel, mint az előző két évben összesen a GS-sel, ez jelent azért valamit Most már az olajat se eszi annyira (a GS nekem nem ette, de ennél az 1-3 deci/1.000 km olajfogyasztás a fekvő hengersor miatt szinte "gyári előírás" ), a hangja pedig sokkal jobban tetszik, mint hogy mindenféle egyéb zörejek után kutassak - ezt simán csak élvezem, és kész Otthon vagyok rajta, ennyi a történet.
De legalább már rendes motorod van - ez már nem titingel?
Ez nem "teljesen hasonló", hanem AZ. Ez a név kifejezőbbnek tűnik egy ideje Már csak az adatlapon lévő linkben írottak miatt is. Egyébként meg mindig tanul az ember, láthatod, hogy igazából viszem túlzásba a jelenlétemet a sportmotoros fórumon... mindegy, ez az én dolgom, nem reklámoztam eddig sem, ezután sem fogom. Jobb így.
A Gs 500 fórumon doktorúr vett év elején egy teljesen hasonlót, ki is utálták mondjuk nem a motor miatt, de a végén azt is fikaztak .
Nekem bejön, de a Kawa Gtr 1000 még pofasabb ettől!
Föltettem róla egy fényképet
Nekem is nagyon tetszenek a BMW-k, főleg a régebbi típusok.
Hát nem is egy könnyű terepmotor, az biztos Inkább, mint egy csataló a középkorból, páncélozott frontális védelemmel... legalábbis mindig olyan érzésem van menet közben, mintha az a "repülő tégla" egy egész fal lenne, ami előttem van. A súlyától eltekintve pont a méretem, még a kinézete sem zavar, sőt oldalról kifejezetten szép szerintem. Az első lámpa meg hát... olyan, amilyen... és azt úgysem én látom, nekem utat világít meg, ha a LEGO-jellege meg mást zavar, az ő dolga
És akkora mint egy vonatfütty!

Van bája ezeknek a régi Bömösöknek, amúgy a Kawa után a másik kedvenc márkám, de már az újabbak inkább kinézetre.
De mostEz valahogy régi motor katalógusos érzéseket szakított fel bennem- már annyira ronda hogy tetszik!
A burkolt, LT fajta. 40 fokban külön élmény, csak sokat kell inni

Viszont ősztől tavaszig, de legalábbis 3 és 30 fok között igen kényelmes
Á Bmw K 100?
És melyik van a sima, vagy a burkolt?
Nincs mit! Amúgy én is ugyanígy vagyok vele, nincs a motorral problémám, de sokszor megyek rövid utakra, sok a hidegindítás, az meg azért az évek alatt megteszi a hatását. Szóval jobb a megelőzés, hogy még sokáig tudjam élvezni.
Ha beütöd bármelyik keresőbe, hogy "tartós brikett", ki fog dobni egy motortípusról szóló cikket, de ennél többet nem segítek
Az mi!?
A bekevert olajat én mindig elokezeles után ajánlom!
Az csak szinten tartásra van, írják a Xado oldalon is!
Ja, nem Kawasakim van, hanem egy tartós brikett, de gondolom, ez nem számít.