Hellósztok. Kawasaki ER-5 motorhoz lenne vadonat új láncszettem bontatlan csomagolásban. (Lánc, első fogaskerék, hátsó fogaskerék)
Ha valakit érdekel hívjon.
Ár:22000,-
Tel.:06205013469
Szerintem se ronda. Még nem próbáltam az Er6-ot. Nekem nagyon tetszett az 5-ös kezessége is, de szerintem ennek se rosszabb. Az a lényeg hogy kettőnknek kényelmes. Ez volt a cserénél a fő szempont, és hogy Kawasaki legyen.
Nekem ilyen volt füst színben, kb 50-60-ig volt értelme, utána már nem nyújtott sok védelmet. Inkább eladtam egyik ismerősömnek, mert végülis plekó nélkül a legszebb az ER 5
Jó az ER6 sok kiváló tulajdonsággal, de 0-5000-ig a Gladius nyomatékosabb természetű és olyat akartam. Még nem tetszett, hogy az ER6 bizonyos fordulatokon eléggé ráz, nagyon érződik a kormányon, és talán a lábtartón is / már nem emlékszem pontosan/.
Minden relatív. Lehet, hogy azért gondolom, mert akkoriban FZ6-om volt és annak az egyenes futása nagy sebességnél is az erőssége, rendkívül stabil mintha zsinóron húznák, mintha nem is 2 hanem 4 keréken menne akár 200-nál is. Az ER6 ebben a dologban gyengébb és akkor átülve az FZ6-ról ez rögtön feltűnt.
Ugy veszem észre hogy szakasosan nyúlt a láncom.
A lánckerekek koppottasok, a lánc amugy nincs rossz állapotban, de forgatva a kereket, hol laza, hol feszes.
Cserélni fogom amint tudom komplett, de menynire veszélyes igy közlekedni? menynit mehet még el? Nem tudom hány km van a szettbe, mert ezzel vettem. ( elvileg 21ezer van az egész motorba, de németimport, szoval sose tudni, de egyébként eléggé egyben van a motor)
Szerintem minden motor egyre kisebb lesz, ahogy harcolnak a gyártók a tömegcsökkentéssel... Némelyik már tényleg egy játékmotornak néz ki.
Múltkor autópályán bevágódott mellém egy ZZR1400 (aztán persze jól elhúzott ), hát lehet hogy csak magas ember ült rajta, de az első gondolatom az volt, hogy jé, ez ilyen kicsi? Valahogy a képekről mindig olyan nagy robosztus állatnak tűnik, de élőben, emberrel nem néztem volna nagyobbnak, mint a saját motoromat (már a külméretét illetően). Kivéve a szélességét, a szép 4 lámpás fejidom jó széles hatást kelt.
Jobban is jársz az F- el Mikikém, mert ugyanaz a feeling mint a Zénél- a sima egy matchbox érzésre... F- nél az idom stb. miatt sokkal nagyobbnak érzed a motort, és annak is látszik!
Minden esetre, hol vannak már a szép nagy vázas vonatfütty régi Kawák, mint a GPZ 900 R...
Örülök, hogy ide írtál, és máskor is nyugodtan szólj csak hozzá a témához!
Én szeretem az Er-6- ot bár csak Versyssel mentem, de abból rögtön kettővel!
A motor kiállításon anno ültem az F- en, nekem az méretileg sokkal jobban bejött!
Köszönöm a tapasztalatokat Neked is, meg csaba600-nak is. Igazából én az ER-6-ot néztem ki a motorom utódjának, igaz az F-es verziót, én már csak ilyen idomb*zi vagyok... :) Mondjuk a vásárlás még odébb van, amíg nem tudok menni hosszú (több napos) túrákra, addig nem használnám ki, úgyhogy egyelőre jó nekem a 250-esem, de addig is minden tapasztalat érdekel. (Gumikról is.) Az álom egyszer úgyis valósággá válik... :)
Korábban nekem is Er-5-ösöm volt, aztán 2010-ben váltottam erre a motorra, amit újonnan vettem akkor.
Mindig visszajárok ide olvasgatom a hozzászólásaitokat, de nem szoktam beledumálni, most is csak azért tettem mert olyan motorról esett szó mint az enyém.
Az Er-5-el összevetve az Er-6-ot szerintem éppen annyival jobb amennyivel újabb fejlesztés, illetve amennyivel nagyobb a lökettérfogata. Nagy csodák nincsenek. Nem hibátlan motor az Er-6, mert semmiben sem egyedülállóan jó, de így együtt az egész harmonikus bringát ad ki, és jól együtt lehet vele élni.
Az enyémen minden gyári, én ebben hiszek. A d221-es gumikat jobb elfelejteni, pont olyan szar mint az Er-5 gyári Dunlopja. A képen Pirelli Angel St. gumik vannak a motoron, de jó a Bridgestone Bt 023-as is vagy a Michelin PR 2, 3 vagy 4.
A Dunlopokkal általában az a baj, - sport túra szegmensről szólva - ahogy fogynak más nagynevű gyártók termékeihez képest drámaibban romlanak a tulajdonságaik.
Ja és nem értem ezt a "160 felett kígyózik a gép de nem zavaró" megjegyzést. Ez nem kígyózik sehol semmikor, esetleg utassal erős oldalszélben...
Üdv mindnyájatoknak, aztán majd intsetek ha találkoznánk!
Miért nem vettél inkább akkor egy ilyet a mostani helyett..
Ja vissza terve a Ze annak idei benzin zabáló kijelentésedhez, eddig vezetve a Mycars nevü progit 5.56 az átlagom. Már pedig aki ismer ha kanyarogni nem is tudok, de lassan menni sem az átlag 140- 230 közt van az utazgatás vele..
Na ez lényeg. ..... írok én itt litániát. Nem nehéz belátni, hogy a Versys ilyet nem tud. Kompromisszumok árán másra tervezték. Ezért aztán mindig röhögök, amikor valaki magas építésű motort vesz, de soha még csak egy patkára sem hajt fel. A magas építés sok amúgy pozítív tulajdonságtól fosztja meg a motort, más elönyökért, amelyek ha nincsenek kihasználva, akkor hiba olyat venni.
Az első szériásakat próbáltam 2006-2008 között. Bridgestone Battlax BT020 volt az F-eseken. Az N-eseken Dunlop D221. Ezek nagyon veszélyes gumik voltak, nem is értem, hogy engedélyeztek ilyet, valószínűleg ezeket már nem is gyártják, érdemes lenne utána nézni. Az ER6 fórumokon is sokat panaszkodtak emiatt.
Ne hagyd ki az ER6 tesztvezetését, futómű próbáját, rendkívülien játékos, olyan irányítani mint egy biciklit. Jobban irányítható mint a sor4 hatszázasok. Egyedül 140 felett 160-tól fokozottabban kigyózó mozgásba kezd egyenes futásban, de az sem vészes, tolerálható. Engem annyira nem zavarna, mert ritkán megy az ember 140 felett.
A Versys egyenes futása jó volt, a lassúbb navigáció volt kevésbé olajozott, gépészkedni kellett, kanyarban érzed az elsőfutomű súlyát, ellen kell tartanod erőből, kevésbé tudsz dönteni, inkább kormányzod, darabosan veszi az ívet, mindig utána kell kormányoznod stb. / hangsúlyozom a lassúbb kanyarokban/. Az is lehet, hogy valami a tesztmotornál nem volt frankó, pl. kormánycsapágy, már jártam így tesztmotorral.
Mindenesetre tapasztalatom szerint markáns különbség van a két motor futóművében az ER6 fölényes előnyében. Feltétlenül próbáld ki, akár egy márkatárssal, az ember sok mindent tanul egy ilyenből.
Milyen márkájú a lánc, és a fogaskerekek?