Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak kíváncsiságból, melyik évjáratot próbáltad ER-6-ból? Én pont azt olvastam több helyen, igaz ezt még talán az első szériáról írták, hogy a Versys egyik előnye az ER-6-tal szemben a jobb (főleg hátsó) futómű és ezáltal a jobb kezelhetőség. Mondjuk azóta már az ER-6 futóműve is fejlődött, ez már a 3. széria ha jól számolom.

Meg a gumis cikknél is írtad, hogy a gyári gumi nagyon csúszkált... Ez meg azért szúrt szemet, mert a jelenlegi széria ER-6-osokon Dunlop Roadsmart II gumi van gyárilag, amit mindenki az egekbe magasztal, főleg mert jó sportos és tapadós. Nem emlékszel milyen gumi volt a csúszkálós?
Mármint, hogy 90 lónak érződik, akartam mondani..
No ez elég erős túlzás!
Mentem Gadus első szerias Versysevel is, meg ivzo második szerias motorjaval is.
Kurta jól megy, minden penge de hogy 90 lovas lenne!?
Az erős túlzás.
Jobban megy mint az Er5 de pont annyival mint amennyivel nagyobb...
Ennyi.
Mivel Kawa, csak jó lehet!
Vezettem, tetszett. Nagyon nyomatékos a motorja, jól eltalálták. 64Le 90.nek érződik. A futóműve se rossz, de az ER6 lényegesen kezesebb, amin nagyon meglepődtem. Nem tudom, próbáltad-e az ER6-ot? Ha nem, akkor érdemes. Szerintem nem ronda. Itt egy példa:
Szia!
Semmi baj. Tudod kinek a pap, kinek a papné, nekem a motorja. Olyan mint a Chokito ronda de finom. Egyébként tényleg jó gép.
Elnézést kérek. Nekem nem tetszik. Ettől még befohattam volna a pofám.
Szerintem nem, csak meglátta Dulsineat élőben Spányolbán
A Versysre gondolsz hogy, csúnya?
De csúnya szegény.
Hali!

Köszönöm a gyors válaszodat és a segítséget. Egyelőre még odébb van az, h én motort cserélek......de ha egyszer majd eljön az idő és még fenn áll az ajánlatod akkor élnék vele.

Köszönöm.
Szia!
Szerintem jó választás volt a Versys. Nekünk a mérettel volt a problémánk, nem a teljesítménnyel. Sokat megyünk a párommal kettesben, és az Er5 egy picit kicsi volt kettőnknek. A Versys két személynek kényelmesebb. Mi nagyon szerettük az Er5-öt. A teljesítménykülönbséget azért észre lehet venni. Sokkal nyomatékosabb. Az Er6 motorját kapta meg a Versys, csak áthangolták nyomatékosabbra. Pár lóerőt feláldoztak a nyomaték kedvéért. A választásban annyit tudok segíteni, hogy megbeszélünk egy időpontot és helyet, találkozhatunk, körbenézheted, és ha gondolod ki is próbálhatod. Ha van még kérdésed nyugodtan tedd fel.
Köszönöm a lehetőséget

Pár kép a gépsárkányról: http://bikepics.com/members/ti...
Gyászában is vannak.Olyan itt mihamarabb nem lenne vb.
N
Helló!

Ha kérdésed van szívesen segítek ha tudok!
Hali!

Kicsit más téma.......de megkérdezhetem, h Te teljesítményre mekkora különbséget érzel az ER-5 és a Versys között? Jó választás volt? Csak azért kérdezem mert a Versys 64 ló (ha jól tudom) az ER-5 pedig 50. Igazából nagy lóerő különbség nincs. És ezért nem tudom, h megérné-e Versyst vagy akár egy er-6ot választanom utódnak, vagy inkább akkor már valami erősebbet.

Köszi.
Szia!
Tavaly cseréltem náluk az ER5-ömet Versysre. Először (persze itthon) a bal oldali lábtartót vettem észre hogy törött, cserélni kellett. Utána leszedtem az oldalburkolatot, és láttam hogy heggesztve volt a burkolat . Itt már gyanús volt hogy, dőlt a motor. Következő, és a legnagyobb problémára akkor jöttem rá, amikor meg akartam húzni a láncot. Beállítottam a feszességet, meghúztam az anyát, és nem forgott a kerék, csak ha meglazítottam az kerékanyát. Előtte még az volt a gyanús hogy nem volt a koronás anya sasszeggel biztosítva. Kivettük a kereket, és kiderült hogy hiányzott belőle egy távtartó, a csapágyak közül. Na most, erről tudniuk kellett, mert cserélték a hátsó gumit, és ahhoz ki kellett venniük a hátsó kereket. Amikor visszatették, akkor nekik se forgott, ha meghúzták az anyát. Ezért meg kellett lazítaniuk hogy, forogjon. Szóval, nyugodtan kieshetett volna a kerék, a lebiztosítatlan, és laza anyacsavar miatt. És ami legutoljára történt, elkezdett szivárogni a tankom. A dőlésnél valószínű hogy az is kilyukadt, begányolta valaki, legittelte, lefestették, és eddig bírta. A dőlésről nem biztos hogy tudtak a Tatay-ék, de a távtartóról arról biztos. El tudom képzelni hogy, törötten behozták olcsón, összetaknyolták, és eladták szalon állapotúnak. Röviden ennyi.
Igen, jól tudod!
Légy üdvözölve!
Persze, nyugodtan kérdezz úgyse tudunk sokat!
Hiei a Kle szakértő az oldalon!
Sziasztok!

Nemrég jutottam hozzá egy régebbi kiadású KLE500-hoz, de nem találtam sehol fórumot hozzá. Jól tudom ugyanaz a blokk van benne mint a GPZ500S-ben és az ER5-ben? Ha igen be szabad ide kukkantani ennek az ürügyén? Láttam képet is itt hasonló motorról, van aki szintén ilyet hajt?
Kawasakinal megmondják valószínűleg!
Köszi Lacikam!
Összejött a kemény mag, jó a hangulat!
Remélem hogy hamarosan össze futunk!
Hali!

Hol tudom kideríteni a motorom színkódját?
Üdv a TKB-s csapatnak!
Túl a vizsgákon immár megkönnyebbülve én is elkezdtem tervezgetni a motoros szezont, remélem valahol újra találkozunk!
Jó szórakozást Nektek a találkozótokon!

ui: remélem most tiszta motorral érkeztél Fisi!
Szia!
Ide illesztem Vass János, alias Sagem szervezőnk ezzel kapcsolatos információját:
"Sziasztok! Aki szombaton érkezik annak mondanám, hogy 10-kor indulunk legkésőbb a körre, aki lesz aki nem mi megyünk.
Legurulunk Siklósra a várhoz, itt van belépő 1500 Ft kb 12-kor indulunk, valahol a környéken egy gyors kaja, lehet Harkányban, utána Nagyharsány kőfejtő, szoborpark, belépő 400 Ft, tovább Villány itt megállunk körülnézni esetleg fagyi borok tárazása, utána Villánykövesd felé vissza Pécsre, Barbakán, Székesegyház, Széchenyi tér, majd felmegyünk a TV toronyhoz vagy csak a kilátóhoz mert a toronyba is van belépő 950 Ft aztán Abaliget felé vissza a szállásra. Az út kb 120 km .
A vacsorát pénteken megdumáljuk."