Tudom hogy lehúzós banda el is kerülöm őket nagy ívbe maximum csak körbenézünk pár motort az új kawákból hogy is néznek ki de ennyi. Amúgy nem az én gépem cimbié fosta szét magát Nem rég kellett gumit cserélni rajta aztán poénból megkérdeztük mennyiért adják az er5-höz. Pirellit mondott 35000 ér meg mondott drágábbat is rá Jól kiröhögtük azt otthagytuk. Ennyiért a cbr-re veszek gumit nem az er5 re Aztán 40000 ből meglett a michelin pilot street pár Röhej ami megy ott
Szia!
Ha jót akarsz magadnak, nagy ívben elkerülöd a Tatay-t. Nem hogy lehúzós, hanem egyenese inkorrektek, nem egy megbízható cég. Arra lennék kíváncsi, meddig tud talpon maradni egy cég ilyen hozzáállással. Csak az a baj, hogy a Tatay után ott a Kawasaki név is.
Kicserélem a főfékhenger dugattyúját, a karmantyúkat és a munkahengernél is kicserélem a tömítéseket. Ropog a fékkar ha erősen behúzom és nehezen adagolható, remélem megoldódik a probléma.
2002-es Er5-nek szimeringes a teleszkópja. Hol érdemes venni hozzá szimeringet porvédőt amiből gyári kellene? Van itt Veszprémbe is kawa de lehúzós banda és mindenre mondanak még 30% többet. Teló olajból milyen fajta kell hozzá 5w,7,5w,10w? És mennyi?
Szia, szerintem az ilyenkor szokásos teendőket kell elvégezni: karbipucolás, fúvókák szakszerű tisztítása, majd karbiszinkron.
Ha a hűtővíz visszajelzője világít akkor a termosztátházban már 110 fok körül van a hőmérséklet, tehát azzal nem szabad szórakozni. Ki kell venni a termosztátot és vízben megfőzni, közben nézni, hogy megfelelően működik-e.
Sziasztok! Nem rég lettem er5 tulaj, szépen hajtom is, de mostanában kicsit kezdd bajos lenni. Az egyik probléma az alapjárat... 1200-es fordeulatnál egyszer csak gondol egyet a motor leugrik 1000 alá és ha nem húzok rajta egy gázt akkor megfullad a motor, ha egy kicsit tekerek rajta, akkor jóval feljebb megy, mondjuk akkor nem fullad, de eléggé pörög a motor, és tényleg csak nagyon minimálisat tekerek, szinte semmit,a kóövetkező gondd művelet közben jött elő, a kis visszajelző hirtelen kigyullad, hogy forr a vízem, nah azért elég különös ez számomra, lehet hogy elszállt a termosztátom? Ha valaki tudna erre tippet adni azt megköszönném.
Mi ezen a megoldáson nem gondolkodtunk, de ha nektek bejön, akkor lehet rendelek én is utángyártottat. Az ára miatt szimpatikus megoldásnak tűnik, bár kiadnék érte többet is, ha találnék egy jót itthon vagy a környéken. (A biztosító szerencsére rendesen fizetett...)
Azt hittem új kínait vettetek és az volt törött.
Azért kérdezem mert én is most akarok rendelni kinait a csajom ZRX 400 asára. Az majdnem ugyan az mint az ER 5 műszere. 30-40 között van.
Szia! Nem Én intéztem hanem a szerelő, csak amikor rákérdeztem hogy mi újság, azt mondta hogy 2* is átverték, mind kettőt vissza kellett küldenie, mert nem azt kapta amit kínáltak. Az egyikre ha jól emlékszem azt írták hogy újszerű, de belül már javítások nyomai voltak. És 70 ezerért inkább nem kérte.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 2 hónapja történt balesetem következtében a motorom műszerfala sajnos cserére szorul. Tisztában vagyok vele, hogy ez gyenge pontja a motornak, sajnos már 2 e-bay-en rendelt műszerfalat is vissza kellett küldenünk, mert mind sérült volt már, itthon pedig egyszerűen nem találok sehol. Ha valaki tudna bontott ER 500 -asról, aminek még ép lehet a műszerfala, kérem jelezze felém. Az enyém még használható, de kívül belül siralmas állapotban van. Nagyon köszönöm előre is! Üdv.: Maja
Érdeklődnék szombat délután mi lesz a program Orfűn ?