Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor akksi garancia, fél az az fél év. Én ezt vettem legutoljára Exide Bike Motor Akkumulátor (YTX14-BS) 12V 12Ah Bal+ ER5-be, és a Versysbe is áttettem. 1,5 centivel magasabb az eredetitől, de pont elfér. Nem sokkal drágább, és a plusz energia sose árt.
Nem rosszabb az sem, csak néha rá kell nézni. Én amúgy a gondozasmenteset preferálom. De ami lényeges. Új alku, felsavaz, és utána csepptolton 2nap töltés még. Csak utána beszerelni!
Így sokáig jó lesz. Én telente 2havonta rakom csepptoltore, két három napra. Ennyi.
Én még azt nem értem, hogy sok helyen olvasom hogy télen csepptöltőn kell tartani az akksit.
Volt egy robogóm, 5éves, gyári akksival adtam el. Télen kiszedtem fagymentes helyre raktam és viszlát. semmi csepptöltő meg jó ha 1-2szer beinditottam télen...
Most az ER-5ös akksival is igy teszek. Bár ezt többször inditottam be a télen.
A faterével is ezt csináljuk, és 1évesen szar.. elképesztő.
Egyébként a gondozásmentes jobb mint a savas?
S ez nem kőfelverődés.
Igaza van parabellumnak. Inkább cserélném. Sajnos nem fogod tudni bebizonyítani hogy nem te voltál a hibás,hogy tönkre ment. Úgyis ki fognak valamit találni kifogásnak ...
Heisst treue!
Szerintem a bolti yuasa már nem fogja ennyi ideig bírni. Legalább is ezt mondják...
Sajnos a kövek már csak ilyenek...
Nekem is volt anno az Ér-nél.
Mindenkinek melegen ajánlom a tank elejének a fóliázását!
Amúgy ne legyél ideges ez csak egy sima sárga szín amit könnyű javítani , mégsem egy ,3 rétegű gyöngyház metál mint a későbbi seriake.
Ki kell gittelni, aztán csak találjátok el az árnyalatot, és össze kell polírozni . Ennyi!
Egy éves?Nem savat kell cseréni Ha van számla akkor balhézni Ha nincs az szívás.
10 év szép idő

Egyébként fater motorjában is szarakodik az akksi. Egy YB10l-a2es akksi van benne. 1 éves! és nem indítja be a motort. Ha rátöltünk pár órát akkor beindul vele, de másnap megint nem :/
Valami ötlet? savat lehet ezekben cserélni? vagy teljesen újat kell venni, és ha igen én a gondozásmentesre gondoltam. Csak nem teljesen vagyok tisztába ezekkel, savas gondozásmentes zselés?!
Na de tíz év gondozás mentesen?Ilyen nincs.És még élni akar.
Neki is a hűség a lényeg .Meine ehre ..?
Holnap kiszedem szegényt.Még soha sem láttam.Beírom mi van rajta.
Lejárt neki.De élni akar.Nem bírom kidobni.Kell de akkor se.Ilyen akku nincs sok.Tíz év.Autóimban a zsír újak kétévente cserélődnek.Nem happyből hanem mert meg halnak.
A Yuasa akksidon látni valami kódot/dátumot a gyártásáról? Kíváncsi lennék, hogy az enyém gyári-e.

Hétfőn a Velencei tónál voltunk, hazainduláskor ezt vettem észre a tankomnál, kicsit sem vagyok még most sem ideges...
40 fok van, még jó hogy indít ... Ez van, sajnos lejárt az ideje, nagyon szép teljesítmény volt ez a 10 év tole!
Ma ismét megpróbáltam.megpróbáltam. Yuasa indít mint mozambó.Sokszor is.Sajnálom kidobni.De muszáj.
Sportmotor apró:Bakonymotor motorbontó,Csetény Tel:06308557633,
van egy hirdető ER-5 is van bontásba: Nyékládháza Tel:06702204624
Holnap már nyitva vagyon..
Pünkösdkor zárva vagyon
Mi van Bajaval Bokkon !?
Itt egy kapcsolási rajz,ha sikerül felraknom.Az évjáratokba minimális eltérés lehet,a lényeg ki következtethető egy kis elektromos hozzáértéssel.
Sajnos egyet se tudok.
Hát ijesztő.
Győr környékén nem tudsz valami motorbontót?
Nem értek hozzá de biztos külön áramkör a kettő.Levettük az egyik henger pipáját és mikor nem indult akkor egy fia szikrát se adott.Fél perccel később meg akár hússzor is pöccre beindult egymás után.
Köszönöm! Újabb kiindulási pontot kaptam, megnézem/etem ezt a hibaforrást! Ezek szerint külön áramkör az indítómotor és a gyújtás, és ezt a kapcsolón a kulcs különböző helyein zárja?
A belsejében levő érintkező lemezek gödrösödtek ki szerinte.Azokat csiszolta meg.Nem cseréltünk kapcsolót.Pedig semmit sem tartok az indító kulccsal egy karikán,hogy menet közben nem rángassa a kulcsot.Ha egy kulcs csomó lett volna rajta akkor megérteném.