Sziasztok!
A féklámpám folyamatosan világít. Van valami tippetek? Támadjak wd40-el, vagy komolyabban szét kell néznem?
És még valami.
Alapjáratom meleg motorral 1800-as. Ez kissé magos nem? Tekergessek vagy ez is komolyabb figyelmet érdemel. Most volt karbi szinkron...
Az enyém 35kw-os. (Nekem is A2 van)
Lehet találni folytottat! (Vagy legalábbis papír szerint).
Szerintem nem érdemes kockáztatni, bár ezt mindenki döntse el maga.
De ha nem sietsz, és mivel még csinálod a jogsit úgyis, ezért még nézelődhetsz, van még 1-2 hónapod biztosan.
Próbálj keresni egy 25, vagy 35kwosat.
Sok sikert
Igen meglehet csináltatni, rengeteg utánajárással papír munka....átalakítási engedély szerzés. El kell készíttetni az átalakítási tervet, ezt meg kell íratni egy szakemberrel stb.
100 ezerből nem gondolom, h ki lehet hozni.
Na szóval én nem foglalkoznék azzal az 1 Kw-at.......A rendőr sem foglalkozik vele, ezt tapasztalatból mondom!
Persze kockázatos mert pl ha baleset van akkor mindenképp Te leszel a hibás, persze ha bárki is rájön arra az 1 KW-ra.
No a döntés a tiéd én nem biztatlak semmire. :)
Sziasztok!
Hosszú évek után végre eljutottam oda, hogy megvehetem első "nagy" motoromat. 8 éve simsonozok és mellette volt két évig egy 125-ös Gilera enduro is. Most csinálom az A2 jogsit és ma, hogy voltam vezetni és Kawasaki ER-5 a tanuló motor nagyon bejött. Ahogy keresgéltem a legtöbb ER-5 36-37kW-os, ami ugye pont kieseik az A2 kategóriából. Az oktató motor le van fojtva 25kW-ra még anno az A korlátozott miatt. Kérdés, hogy mennyibe kerül fojtást rakatni egy ER-5-be, levizsgáztatni úgy és utána visszaalakítani 36-37kW-ra, valamint, hogy ezt egyáltalán meg lehet-e és megéri-e megcsinálni. Bosszantó ez az 1kW
Erről írtam már régebben!
Először is szedd szét a kereket, és belül közepes 80-100- as csiszoló papírral frissitsd fel a felületet. Azaz fekbetet anyagát kicsit és a dob belsejét azaz a fék gyűrűt. Ezt X alakban kell tehát egyszer erre, egyszer arra.
Ha van kedved, szedd szét a fektanyert is, a pofak kis csapjat és a fekkar tengelyt is jól tisztitsd meg és nagyon vékonyan zsírozd meg. Rakd össze.
Ettől még nem lesz jó feked a kulcs ugyanis a fekpedal tengelye!
Szedd le az egész labtarto konzolt és azt is alaposan tisztitsd meg es zsirozd be. Utána csodalkozz! :)
Bár azt hittem, valamiféle leírás-egyenlőre nem tervezek motort venni!
Alapjárat magas, egyszerűen tekerd le a megadott 1100-1200- ra!
Az csak egy jarokeretes sámli, illetve zsamoly!
A féklámpám folyamatosan világít. Van valami tippetek? Támadjak wd40-el, vagy komolyabban szét kell néznem?
És még valami.
Alapjáratom meleg motorral 1800-as. Ez kissé magos nem? Tekergessek vagy ez is komolyabb figyelmet érdemel. Most volt karbi szinkron...
Viszont orulok, h sok penzed van es minden evben tudsz ra kolteni!
Köszönöm a válaszokat!
Az enyém 35kw-os. (Nekem is A2 van)
Lehet találni folytottat! (Vagy legalábbis papír szerint).
Szerintem nem érdemes kockáztatni, bár ezt mindenki döntse el maga.
De ha nem sietsz, és mivel még csinálod a jogsit úgyis, ezért még nézelődhetsz, van még 1-2 hónapod biztosan.
Próbálj keresni egy 25, vagy 35kwosat.
Sok sikert
Igen meglehet csináltatni, rengeteg utánajárással papír munka....átalakítási engedély szerzés. El kell készíttetni az átalakítási tervet, ezt meg kell íratni egy szakemberrel stb.
100 ezerből nem gondolom, h ki lehet hozni.
Na szóval én nem foglalkoznék azzal az 1 Kw-at.......A rendőr sem foglalkozik vele, ezt tapasztalatból mondom!
Persze kockázatos mert pl ha baleset van akkor mindenképp Te leszel a hibás, persze ha bárki is rájön arra az 1 KW-ra.
No a döntés a tiéd én nem biztatlak semmire. :)
Üdv Szabolcs
Hosszú évek után végre eljutottam oda, hogy megvehetem első "nagy" motoromat. 8 éve simsonozok és mellette volt két évig egy 125-ös Gilera enduro is. Most csinálom az A2 jogsit és ma, hogy voltam vezetni és Kawasaki ER-5 a tanuló motor nagyon bejött. Ahogy keresgéltem a legtöbb ER-5 36-37kW-os, ami ugye pont kieseik az A2 kategóriából. Az oktató motor le van fojtva 25kW-ra még anno az A korlátozott miatt. Kérdés, hogy mennyibe kerül fojtást rakatni egy ER-5-be, levizsgáztatni úgy és utána visszaalakítani 36-37kW-ra, valamint, hogy ezt egyáltalán meg lehet-e és megéri-e megcsinálni. Bosszantó ez az 1kW
Az első fékem elkezdett nyikorogni, feltételezem elfogyott a betétem.
Gyári tárcsához milyet ajánlotok és honnan?
Nem ugy mint egyesek!
Először is szedd szét a kereket, és belül közepes 80-100- as csiszoló papírral frissitsd fel a felületet. Azaz fekbetet anyagát kicsit és a dob belsejét azaz a fék gyűrűt. Ezt X alakban kell tehát egyszer erre, egyszer arra.
Ha van kedved, szedd szét a fektanyert is, a pofak kis csapjat és a fekkar tengelyt is jól tisztitsd meg és nagyon vékonyan zsírozd meg. Rakd össze.
Ettől még nem lesz jó feked a kulcs ugyanis a fekpedal tengelye!
Szedd le az egész labtarto konzolt és azt is alaposan tisztitsd meg es zsirozd be. Utána csodalkozz! :)