A mágnest nálam is pucolta a szaki de az nem segített.Lehet,hogy valóban a gyújtáskapcsoló volt a bibis.Tavaly óta nem volt még ilyen gondom.Tavaly mis csak egy alkalommal.De tényleg nem megnyugtató.
Sziasztok!
Új belépő vagyok a fórumon! Keresgéltem hátha volt már valakinek hasonló MISZTIKUS problémája mint ami most van nekem :(
Találtam egy 2013-as bejegyzést, de nem érkezett rá válasz:
,Nagy gond biztos nincs.A baj a vicces gondoknál kezdődik.Nekem volt ilyenem.Megyek akárhány km-t .Megállok rövid vagy hosszabb időre és nem indul.Indító teker de semmi.Okos bajtársak akarták tolni(de ha jó az indítás akkor ugye?)Viszont megoldás érdekes (és érthetetlen)pár méterrel arrébb toltam és érintésre indult.Később hazánkban egy szerelő arra jutott,hogy a gyújtáskapcsoló szopatott.Megbuherálta.Ment a dolog egy évig de mikor Erdélybe indultam volna megint baxott beugrani.Megint arrébb toltam.Elindult.Túráztunk több mint kétezret.Probléma semmi.
Ötletem:semmi.
Idén sokkal messzebbre megyünk.
( A telekre)''
Hasonló az eset nálam:
1, hidegen pöccre beindul (szívatóval)
2, ha már üzem-meleg és leállítom majd próbálnám újraindítani, akkor teljesen véletlenszerűen vagy indul vagy nem! Mindegy hogy sztenderen áll, 2 keréken a HÉV-re várva leállítás után nem indul! :(
3, általában félretolva próbálkozva pár percen belül beindul.
Voltam szerelőnél aki letisztította a gyújtás mágneses jeladójáról a koszt és a fémtörmeléket, de nem segített. Természetesen nála nem tudtam reprodukálni a hibát.
Tudtok ajánlani valakit aki látott már ilyet vagy ért hozzá vagy VAN TÜRELME ezt a hibát kideríteni?
Sajnos nagyon kétségbeejtő hiba, így nem lehet vele nyugodt szívvel sehova se menni.
Án, nincs ennek semmi baja Bokkony, csak kinyújtja a nyelvét, mert nem vitted magaddal spanyolba,!?
Amúgy Sugo motor bonto baja, vagy újítasd fel a rugós tagot Kárászynál
Orfure kész legyen!
Nem jöttök el, akkor vagy megfogod a bokad és Gadus intéz el, vagy Parabellum elás!
Lehet választani!
Valaki tudna ajánlani valami bontót, ahonnan ER5 rugóstag beszerezhető?
Csodálatos hétvége elkezdődött.. ez fogadott amikor éreztem, hogy nagyon üt a gép...
A következő képek magukért beszélnek:
E hónap végén azaz Júni 27- 29 lesz a banda nagy találkozója- Orfűn a Panoráma campingben!
Akit érdekel jöjjön, arra azért készüljetke hogy csak sátorozni fogunk, tehát aki szeretne ott is aludni az azt hozzon magával, de aki csak haverkodni szeretne azt is szívesen látjuk.
Szombaton túra, egyéb időkben fürdés (reméljük jó idő lesz) és egyéb szabadidős foglalkozások!
Az a terv.Csak időm sincs foglalkozni a motorral.Pedig 28-án lejár a műszakija is.Míg haza nem jövök a telekről addig nem viszem vizsgára se.Ha jól emléxek akkor +30 nap még belefér ha van vizsgaidőpont.
A benzinszintjelzőnek vissza kell mennie nullára, ha leveszem a gyújtást? Régen visszament az enyémen, de nem rég leszedtem a tankot egy kis szerelgetés miatt és azóta nem kúszik vissza. Az érdekes az, hogy egyébként rendesen mutatja a benyaszintet Szóval igazából nincs ezzel gond, csak számomra kicsit érthetetlen a jelenség.
Új belépő vagyok a fórumon! Keresgéltem hátha volt már valakinek hasonló MISZTIKUS problémája mint ami most van nekem :(
Találtam egy 2013-as bejegyzést, de nem érkezett rá válasz:
,Nagy gond biztos nincs.A baj a vicces gondoknál kezdődik.Nekem volt ilyenem.Megyek akárhány km-t .Megállok rövid vagy hosszabb időre és nem indul.Indító teker de semmi.Okos bajtársak akarták tolni(de ha jó az indítás akkor ugye?)Viszont megoldás érdekes (és érthetetlen)pár méterrel arrébb toltam és érintésre indult.Később hazánkban egy szerelő arra jutott,hogy a gyújtáskapcsoló szopatott.Megbuherálta.Ment a dolog egy évig de mikor Erdélybe indultam volna megint baxott beugrani.Megint arrébb toltam.Elindult.Túráztunk több mint kétezret.Probléma semmi.
Ötletem:semmi.
Idén sokkal messzebbre megyünk.
( A telekre)''
Hasonló az eset nálam:
1, hidegen pöccre beindul (szívatóval)
2, ha már üzem-meleg és leállítom majd próbálnám újraindítani, akkor teljesen véletlenszerűen vagy indul vagy nem! Mindegy hogy sztenderen áll, 2 keréken a HÉV-re várva leállítás után nem indul! :(
3, általában félretolva próbálkozva pár percen belül beindul.
Voltam szerelőnél aki letisztította a gyújtás mágneses jeladójáról a koszt és a fémtörmeléket, de nem segített. Természetesen nála nem tudtam reprodukálni a hibát.
Tudtok ajánlani valakit aki látott már ilyet vagy ért hozzá vagy VAN TÜRELME ezt a hibát kideríteni?
Sajnos nagyon kétségbeejtő hiba, így nem lehet vele nyugodt szívvel sehova se menni.
Köszönöm!
pasqualehun [at] gmail.com
Azért az csak erősebb meg hoszabb rugó útú..
Amúgy Sugo motor bonto baja, vagy újítasd fel a rugós tagot Kárászynál
Orfure kész legyen!
Nem jöttök el, akkor vagy megfogod a bokad és Gadus intéz el, vagy Parabellum elás!
Lehet választani!
Valaki tudna ajánlani valami bontót, ahonnan ER5 rugóstag beszerezhető?
Csodálatos hétvége elkezdődött.. ez fogadott amikor éreztem, hogy nagyon üt a gép...
A következő képek magukért beszélnek:
E hónap végén azaz Júni 27- 29 lesz a banda nagy találkozója- Orfűn a Panoráma campingben!
Akit érdekel jöjjön, arra azért készüljetke hogy csak sátorozni fogunk, tehát aki szeretne ott is aludni az azt hozzon magával, de aki csak haverkodni szeretne azt is szívesen látjuk.
Szombaton túra, egyéb időkben fürdés (reméljük jó idő lesz) és egyéb szabadidős foglalkozások!
Mindenkit szeretettel várunk!
http://www.kepesmotor.hu/felni...