Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sz_ Gyuri!

Köszönöm!

Igazából, az Er-5nél a Goldfren már bizonyított, és abból a kettőt megkapom 84 ezerért. Esetleg ha ténylegesen van nálatok Ferodo, a képét be tudnád ide linkelni?
Fisi!

Ha esetleg a Ferrodo tárcsa megfelel az van nálunk a motorodhoz, kb 100e környékén a két darab!
Minél több, annál jobb!
jelentkező se lesz rá sok, az tuti, nagyon pang a piac... nincs értelme hogy 550ért áruljam 2 évig, aztán csak álljon a garázsba, hívni meg senki nem fog, mert inkább 300ért vesznek valamit, ráköltenek még ennyit 1 éven belül, de legalább nem egyszeri kiadás. nincs lóvé magyarországon, ez van. luxus a motor...
200Km/óra amire gondoltam.
Én meg nem használom.Szerintem a nagy része még meg van.De ti ott a nagy egyenesekben szarrá koptatjátok a tárcsát.
A kétszáz kiló miért érdekes?Vissza az utolsó három autóm tudta-tudná (picit talán..)Viszont egyikkel sm mentem kiló ötven fölé.(A mostani állítólag 218.Pont lesz..Ha 8,3-al teszi a dolgát.
A fekkel nem játszom!
Ez a minimum.De kár bele feccölni túl sokat.
Ebből is tökéletes motor lesz, majd meglátod.
És szinte új, mint írtam is, ezek az apróságok meg hamarosan orvosolva lesznek- amúgy egyre jobban szeretem főleg mikor veretek vele 2 kiló környékén
Egy TÖKÉLES motort baxtál el mert nőttek igényeid.Ezzel nincs gond.A használt az meg olyan lehet mint más megunt nője.Vana itt egy túltárolt szűz GTR de kétlem,hogy épeszű módon izzítható lenne..
Másrészt mire cserélném?
Ami tetszik az drága, meg inkább új ezentúl már.
Ezt lecserélni és venni megint egy másik használt szart aminek utána nyomozhatom a hibáit? Á nem. Többet ha egy lehetőség lesz rá soha használt motort- max egy vagy két éveset, igazolt pár ezer km- vel.
Múltkor volt egy gyönyörű gyöngyházmetál fehér Z 1000 SX egy szalonban 2 éves valami 4- 5 ezer km- vel, picobello állapotban, a baj csak az a 2 mill 450 vagy mennyi ezer volt amibe került...
Tudod,hogy az ilyen csere hogy jön össze? TUDOD!(Most rossz a kedvem.)De reméljük a szebb napot.
Ez nem megy, hová menne? Látod km alig benne, az meg hogy a balfasz előző gazdái így elbaszták, nem a motor bűne. Meg az enyém sem hogy elsőre nem tűnt fel, de 10x -re sem. Eladni kár lenne, nem kapnám vissza amit ráköltöttem. Akkor inkább megcsinálom ,és jó sokáig hajtom. 10 év múlva már nem fog ennyire fájni ez a mostani dolog
Felfelé meg ott a csillagos ég.Nézem a kedvest (GTR...)én is.De inkább az autót cserélem.Vagy nem.Semmi nem szól mellette.De KELLLLL!
Az utolsó pár autóm klíma izéjét nem használtam összesen kb. húsz órát.Inkább a huzat. (Ez jóval több mint 200.000km-re értendő.
Nekem van tííz éves ER-em. Ami működik nem piszkáljuk.PONT.Ha hibázik akkor ugye...?Statáriálisan döntök.
Hát azért nem költesz, mert lecseréled.
Én meg a 14 éves autót foltozgatom. Klímakompresszort vettem bele újat, a régi feladta a harcot. 89 ezer+szerelés.
Mielőtt bárki megkérdezi, miért nem vettem bele bontottat, vagy felújítottat, a válasz: csak. Mert nem akarok szart.
Most viszont kopog az eleje, főleg induláskor. Mi lehet, kormányösszekötő, szilent, féltengely? Nem értek hozzá...
A 140-et nem vételárra értettem.Ennyit még autóra se költök.Inkább megy.
Nincs mit cserélni- innen már csak előre mehetek hátra nem
140-nél kevesebbért már cseréltem technikát.Rosinantéra nem költenék ennyit.
A fekete leves az hogy nem fogom megúszni a féktárcsa cserét 140 megy a levesbe- alsó fennhangon Goldfren- tehát nem gyári tárcsákkal, bele számítom a múltkori gyári csúszócsap vasat is potom 36 ezerért
Baszom a fakezű sündisznaját...
Rosinante is 2004-es ötven fölött van benne.Én nem adnám annyiért az tuti.
Az meg naon jó hír.Rosinantét 5-6 alkalommal indítom el évente de az hatezer körüli km.Viszont láttam már adott évben üzembehelyezett bazi nagy eladó motort.(Rájött,hogy eshet az eső?)
Hát itt semmit nem lehet biztosra tudni. Ma volt műszakin a Zé- úgy néz ki nem basztak át a futott km- el. 2 évvel ezelött volt benne 11.313 km. Megvételkor volt benne 13. mittomén mennyi.
És ez egy 2006- os gép.