Nagy eredmények nem lettek vele, úgy érzem mintha sosem száradna meg..
Kéne hozzá vmi UV lámpa, vagy nem tudom mi.
Amúgy egész tűrhető lenne, bár lehet hogy csak parasztvakitás!?
Fisi, ennek mi lett a végeredménye? Mennyit kell hagyni száradni mielőtt letörlöd? A jútúbos videókon azonnal törlik, de nekem akkor mindig kijön a barázdából az anyag is, mint ahogy te is írtad. Most ezzel szerencsétlenkedek én is :)
Nem arról van szó, hanem hogy egy idő után kötelező volt úgy gyártani a motorokat, hogy a lámpa a motor indításával automatikusan felkapcsolódjon, és ne lehessen lekapcsolni. Szóval hogy hülyebiztos legyen. Hogy ezt pontosan melyik évben hozták be, nem tudom. De a 2009-es Ninjám már ilyen, nincs rajta külön világításkapcsoló. Gondolom az elektromos rendszer is erre van tervezve.
A 97-es ER-5-ünk viszont nem ilyen, ott kézzel kell a lámpát fel-le kapcsolgatni. Tehát azt a modellt olyan országba is eladták, ahol pl. nappal nem (volt annak idején) kötelező a lámpa. Ergo bírnia kell azt is elvileg, ha egész életében lámpa nélkül használod.
Van valakinek a fékkar távolság állító forgatható bizbasza esetleg?
Ma kitoltam a motort hogy kicsit átnézzem a holnapi motorozás előtt erre nem kieset az a sz@r a helyéről? Kedden szervizben volt kuplungozáson, gondolom ott történt a baleset, de nem szóltak, csak vissza volt szépen téve a helyére.
Nekem sötét givi plekó volt fent mikor vettem a gépet.140 körül zörgette a műszer falat,de aztán leszereltem 2000km után mert csak csufítsa a motort (szerintem),haszna meg nem sok volt,na meg a tiszta naked formát szeretem.
A sokat emlegetett müszer fal belső műanyag törését is lehet a plekó okozza a nagy rezonanciával,bár én még nem szedtem szét a müszer falat.
De zöröghet még a lámpa befogatásnál a gumi betét vagy mi.
Na azt már nem tudom... Ezt már csak úgy lehet megtudni, hogy valakit meg kell kérdezni, aki régóta LED lámpát használ ER-5-ön... Fel kell túrni a magyar és külföldi fórumokat. :)
Meghajlítottam a km óra tartót úgy hogy ráfeküdjön a gyújtáskapcsoló körüli gumi gyűrűre de még mindig zörgött valami egy kicsit aztán levettem próbából a plexit és láss csodát nem zörög semmi Szerintem még mindig zöröghet valami egy kicsit de a plexi már nem veri vissza felém a hangot így már nem hallom ja az ülés alatti biztosíték tartó dobozban van nekem 2 pót biztosíték, azok is ki voltak csúszva a tartóból és csörögtek!
Igen, ez így van, én is nemrégóta tudom, hogy a motorok fesszabályzója a kocsikéval ellentétben általában úgy működik, hogy a fölös áramot hővé alakítja.
De mivel az ER-5-öt még akkor tervezték, amikor nem volt kötelező folyton bekapcsolt lámpával menni, így elvileg azt is bírja, ha sose kapcsolsz lámpát. Ehhez képest egy LED lámpa nem okozhat gondot. Szerintem.
De vajon az "e-registration" azt jelenti, hogy EU szabványnak megfelel...?
Kéne hozzá vmi UV lámpa, vagy nem tudom mi.
Amúgy egész tűrhető lenne, bár lehet hogy csak parasztvakitás!?
Hajrá!
Szerintem nagyon korrekt ár!
A telefonom beszart igy videót nem tudok csinálni .. De majd valamikor pótlom.
Estefelé rakok fel képet, csak msot jöttem haza Mátraszeléről az új dobbal
A 97-es ER-5-ünk viszont nem ilyen, ott kézzel kell a lámpát fel-le kapcsolgatni. Tehát azt a modellt olyan országba is eladták, ahol pl. nappal nem (volt annak idején) kötelező a lámpa. Ergo bírnia kell azt is elvileg, ha egész életében lámpa nélkül használod.
Küldesz képet!? Milyen betét lett végül is!?
Mennyi idő ,vagy km míg bekopik és normális fékhatás érhető el?
Gondolom vasalni nem lehet ezeket?!
Van valakinek a fékkar távolság állító forgatható bizbasza esetleg?
Ma kitoltam a motort hogy kicsit átnézzem a holnapi motorozás előtt erre nem kieset az a sz@r a helyéről? Kedden szervizben volt kuplungozáson, gondolom ott történt a baleset, de nem szóltak, csak vissza volt szépen téve a helyére.
A sokat emlegetett müszer fal belső műanyag törését is lehet a plekó okozza a nagy rezonanciával,bár én még nem szedtem szét a müszer falat.
De zöröghet még a lámpa befogatásnál a gumi betét vagy mi.
De mivel az ER-5-öt még akkor tervezték, amikor nem volt kötelező folyton bekapcsolt lámpával menni, így elvileg azt is bírja, ha sose kapcsolsz lámpát. Ehhez képest egy LED lámpa nem okozhat gondot. Szerintem.
De vajon az "e-registration" azt jelenti, hogy EU szabványnak megfelel...?