TKB tagoknak jó bulit Orfűn.Sajnos ebből kimaradok.Valahogy csak kibírom.(19-délután Furka avagy tankmúzeum Sinsheim.
Én az Német pályát használnám.(Amíg még ingyen van)De A FURKÁT mindenikek ki kell próbálni.És a Maloya psass és az Andermett .Ha nincs Net(W)akkor jó sokáig eltűnök..Evvva Espana
Ivzo patika állapotban vett, legalábbis a kereskedés szerint-Versys tankja. Nem elég a múltkori majdnem elhagyta a hátsó kereket sztori, most még ez is..
Kurva anyjukat!
Köszönöm a tippet,pont ma érkezett meg a felni Angliából,igaz 199 font,de legalább új.Hivatalos Kawasaki márkaképviseletből,és nem 257ezer mint itthon.Mindenkinek tudom ajánlani az ebay-t ha valamit keres a mocijához.
Sziasztok !
TKB bulit szervezünk az orfűi campingbe június 27-28-29-re motorozunk a Mecsekben megnézzük a siklósi várat , ebédezünk Villányban egy pincénél majd körülnézünk Pécsen is kicsit.
Aki szeretne jönni jelezze, mert az ebédre le kell adni a létszámot mert annyi gulyást főznek.
Írhatok ide is vagy az x-lite@freemail.hu címemre
Valaki, akinek újabb fajta (2000 feletti) motorja van, legyen kedves lemérni a lengéscsillapító két vége közti távolságot (alsó felső szem középpontja). Elvileg az újabb fajta teleszkóp 5 cm el hosszabb a réginél. Szerintetek belemegy? vagy mennyire zavaró?
A csepptöltésnek az a lényege, hogy ne szulfátosodjon az akksi. Ha nagyon leesik a töltés, kiválnak a szulfátsók, és lerakódnak a lemezekre, ami további bajokhoz vezet: kapacitáscsökkenés, cellazárlat, miegymás...
Ezért amikor sokáig nem használod, érdemes feltölteni néha. Lustábbak hagyhatják állandóan csepptöltőn.
Más kérdés, hogy nincs két egyforma akku, motor, meg motoros. Ha télen pár hetente mész egy kört, felesleges tölteni, annyit egy jó akkunak ki kell bírnia. Ha viszont olyan vagy, aki szeptemberben leteszi a motort és csak májusban nyúl újra hozzá, akkor csepptöltő.
Meg persze megint másképp merül egy akku egy ER-5-ben, ahol a gyújtást lekapcsolva semmi nem fogyaszt, meg egy felextrázott luxusmotorban, ahol a motort leállítva is megy az LCD képernyőn az óra, a riasztó folyamatosan küldi a GPS/GSM jeleket, figyel a guminyomásellenőrző meg ki tudja még mi... Meg a tulaj a garázsban azon hallgatja a rádiót. :)
Szóval ez a csepptöltés általános ajánlás, mert inkább töltsünk, mint ne, de alkalmazd a saját helyzetedre... :) Nem feltétlen muszáj.
Ezek a lökött útépítők se hallottak még arról, hogy két pont között a legrövidebb út az egyenes? Bezzeg Kecskemét és Solt között... a magyarok sokkal okosabbak
Meg ez a sok dimbesdombos környék meg a rengeteg unalmas, egyenletes aszfalt, meg semmi forgalom... áhh... hol élnek ezek?!
Én az Német pályát használnám.(Amíg még ingyen van)De A FURKÁT mindenikek ki kell próbálni.És a Maloya psass és az Andermett .Ha nincs Net(W)akkor jó sokáig eltűnök..Evvva Espana
Ez nem rozsdás? Kép?
Sikerült találnom. Elvileg holnap érkezik 1 pár. Hétvégén beszerelés, teszt. Jövőhét TKB tali:)
Kurva anyjukat!
+ 20 font a csomag díja
TKB bulit szervezünk az orfűi campingbe június 27-28-29-re motorozunk a Mecsekben megnézzük a siklósi várat , ebédezünk Villányban egy pincénél majd körülnézünk Pécsen is kicsit.
Aki szeretne jönni jelezze, mert az ebédre le kell adni a létszámot mert annyi gulyást főznek.
Írhatok ide is vagy az x-lite@freemail.hu címemre
Üdv: Sagem
Valaki, akinek újabb fajta (2000 feletti) motorja van, legyen kedves lemérni a lengéscsillapító két vége közti távolságot (alsó felső szem középpontja). Elvileg az újabb fajta teleszkóp 5 cm el hosszabb a réginél. Szerintetek belemegy? vagy mennyire zavaró?
A képen látható teló : régi vagy újabb fajta?
Köszi!
Ezért amikor sokáig nem használod, érdemes feltölteni néha. Lustábbak hagyhatják állandóan csepptöltőn.
Más kérdés, hogy nincs két egyforma akku, motor, meg motoros. Ha télen pár hetente mész egy kört, felesleges tölteni, annyit egy jó akkunak ki kell bírnia. Ha viszont olyan vagy, aki szeptemberben leteszi a motort és csak májusban nyúl újra hozzá, akkor csepptöltő.
Meg persze megint másképp merül egy akku egy ER-5-ben, ahol a gyújtást lekapcsolva semmi nem fogyaszt, meg egy felextrázott luxusmotorban, ahol a motort leállítva is megy az LCD képernyőn az óra, a riasztó folyamatosan küldi a GPS/GSM jeleket, figyel a guminyomásellenőrző meg ki tudja még mi... Meg a tulaj a garázsban azon hallgatja a rádiót. :)
Szóval ez a csepptöltés általános ajánlás, mert inkább töltsünk, mint ne, de alkalmazd a saját helyzetedre... :) Nem feltétlen muszáj.
Meg ez a sok dimbesdombos környék meg a rengeteg unalmas, egyenletes aszfalt, meg semmi forgalom... áhh... hol élnek ezek?!