Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bár ez is olaszból lett behozva oktató moci volt
igen a motorba azért 14 évesen 8000km szerintem kevés azért átnézettetem csütörtökön többet tudok majd
Végleg eladó lett a motorom. Külföldön élek és nincs értelme rendszámoztatni mert qva drága. 2004es jó állapotú, 36000 km körül, fekete gyári festés, képek az adatlapomon. Érvényes magyar okmányokkal, megtekinthető komárom és környéke vagy bécs és környéke. Fix ár 420.000 ft. Csak komoly érdeklődőnek!
Magyar számom nem él, csak osztrákon lehet elérni, de aki a telefonhíváshoz csóró, az inkább ne is hívjon.
+436889407220 vagy vargacsabi88@gmail.com
Mibe van nyolcezer?Mert ha a motorba akkor nem kéne még baszkurálni rajta semmit.Az előírt olajcserén kívül persze.
köszönöm szépen a választ végül ajánlottak 1 szerelőt ma vittem el és már akkor megcsináltatom vele a szelephézag állítást és a karbi szinkront is :) bár én furcsálom hogy csak 8ezer km van benne :S
Hali!

Mindenben egyet értek Veled!
Csak annyit tennék hozzá, h aki 25 Kw-os ER-t szeretne vásárolni akkor kb a másodperc tört része alatt kell reagálnia egy-egy hirdetésére mert az oktatók viszik mint a cukrot. Mióta bevezették az A2-őt azóta szinte az összes oktató azzal oktat, illetve oktatna ha lenne neki. Szóval gyorsnak kell lenni mint a villám, vagy persze ha havertól veszi az Ember az más. Na szóval az, h könnyen lehet venni 25-öst ez szerintem nem igaz. ÉÉÉSSS ha van is árba sokkal drágább. Ez az én véleményem és meglátásom, és könnyen lehet, h tévedek! :)

Üdv Szabolcs
Az enyém néemtből behozott, 35kw-os motor.
A német forgalmiba benne volt, hogy 35kw-ra folytva. (a karbiba van valami azthiszem)
Bár az lehet hogy Magyarországon tényleg csak 25kw-os van.
Ez az olajzók közül az a kategória, amelyikért nem adnék pénzt. Eleve a kenőfej nem tetszik, az ilyen "magasról ráejtem a láncra" megoldások nem nyerők. Másik meg, ezt lábbal kell pumpálni? Vagy kézzel? (Nem tudtam kihámozni, a képen lábbal nyomkod a tartályon egy kart az ipse, a leírásban meg az van, hogy "csak pár kattintás a markolatra erősített kapcsolón"... Vagy lábbal pumpálod, kézzel meg szűkíted a csövet? Ez lehet...) Mindenképp béna megoldásnak tűnik, ha olcsó olajzót szeretnél, ennél jobbat össze tudsz állítani otthon szinte 0 költséggel; csak egy tartály, egy csap meg némi cső kell hozzá. Meg olaj.
Én még olyat hallottam féknyikorgásra, hogy be kell kenni a fékbetét hátulját, ahol érintkezik a dugattyúkkal, rézpasztával. Csak nagyon kell vigyázni, nehogy a betét másik oldalára/tárcsára menjen egy csepp is, mert eltávolítani szinte lehetetlen, és hát a fékhatásnak nem tesz jót. Bár lehet hogy a nyikorgást úgy is megszünteti.

De első körben tényleg meg kell győződni róla, hogy elkopott-e a betét vagy nem.
SZállj le a fékpedálról! Komolyra fordítva a szót, a féklámpakapcsoló egyszer engem is megviccelt, de WD-40 orvosolta, nem szedtem szét semmit. Nem hiszem, hogy komoly gond lenne.
Én úgy tudom, nem volt gyárilag 35 kW-os ER-5, csak 25-re lefojtott. A 35-öt csak néhány eladó hirdeti, hogy vegyék meg a motorját az A2-esek; persze ha valamelyiknek a papírokban is az szerepel, akkor elvileg nem lehet gond belőle, a rendőrnek el kell fogadnia.

Szerintem érdemesebb lenne 25 kW-os ER-5-öt keresni, az tényleg nem lehetetlen, itthon is felbukkannak, németben is sok van... Kisebb macera (pénz és utánajárás) egy 25-ösből a fojtást később kivenni, ha már meglesz a korlátlan A, mint egy 37-est visszafojtani, aztán majd később megint visszaállítani.
Alu mororba valót vegyél. Ha adsz mailt akkor elküldöm a szerelési könyvet. Nem bonyolult annyira azért...
még nem tudom igazság szerint jó lenne 1 szerelőt találni itt nyíregyen
Ez mindhárom említett helyen opció.
Nem volt netem igy a sajat utamat jartam!
Magad fogod cserélni?Nem teljesen egyszerű művelet.Úgy rémlik alu motorblokkhoz való kell bele de mérget nem vennék rá.Ezt inkább szakemberrel végeztettem.Meg a fékfolyadék cserét is.
Sziasztok! Viszonylag friss Er5 tulaj vagyok, azt szeretném megtudni hogy a hűtőfolyadékom kevesebb mint a min szint és szeretném lecserélni de nem tudom milyet vegyek hozzá. Válaszokat előre is köszönöm.
Köszi!

Ehhez mit szóltok?

http://www.aliexpress.com/item...
Nem küldtem el a szerelési könyvet!?
Ha jól emlékszem 1-2 mm..
Köszi.
A betétnek mekkora a minimum vastagsága (vékonysága) ?
Vannak lehetőségek:kolostor,börtön,lakatlan sziget.....
Feltételezés helyett, szedd le a féknyerget- ekkor már látod mekkora a betéten a kopó réteg, ha kicsi szedd le a pofákat, és tisztítsd ki a nyerget, és ha kell a csúszó csapot kend be kitakarítás után vékonyan szilikon zsírral. Ezután, ha még jó a tárcsád és gyári, rendelj a Kawától egy új szettet- bár gondolom 10 körül illetve felette lesz.
De jó az EBC, stb. nagy márkák is! Ami tetszik.
Amit ajánlok is meg nem is..
Ferodo Szinter betétje, kurvára fog, megkékül a tárcsa tőle úgy, cserébe elég hamar meg is eszi a discet!
Robogó? Az a te zsámolykád..
Erre is csak azért kellett költeni, mert hasonló nagytudású gazdája volt mint aki most fikázza!

Különben meg hülyeségek írkálása helyett- hol a picsában voltál eddig másfél éven keresztül Papucsos koma? Tudod, mi a bandából szoktuk egymást keresni, meg beszélgetni nem csak fikázni a másik motorját!
Szia.Sajnos nem tudok semmit erről.Nekem nem volt még gondom vele.Pedig már megvan egy ideje.Ha elkopott a betét az megbontás nélkül is látható.