Jobban átgondolva a dolgot igazad van, de akkor én sem tudom már, hogy miért lehet. Rálépek a pedálra és kb úgy lassítja a motort, mintha patkófék lenne rajta. Ha erősen lenyomom akkor sem változik számottevően a fékhatás.
Arra gondoltam, hogy eddig mivel máshogy állt a kerék ferdén kopott a pofa, de majd kiderül, hogy helyreáll-e. A fékkulcs és a fékpálca által bezárt szög is megfelelő és a fékpedál holtjátéka is az előírt tartományon belül van.
Nem olyan régen szóba került a hátsó kerék középre állítása. Az lenne a kérdésem, hogy ennél a típusnál a hátsó kerék pontosan a lengővilla közepén helyezkedik el? Tehát ha ahhoz képest nézem, akkor jó lesz a beállítás?
Mizu papucsos te még élsz?
Őőőő- javíts ki- kinek kellett az egész járókeretes csirkeszárnyát félig újjá építeni anno? És még mindig nem tökéletes pl. a műszerfalad?
De nem ám- és akkor nem is melítettem a gyári tárcsa árát ez 78- 89 ezer ft közt ugrál kereskedőtől függően. De az Er-5 tárcsára is annak idején 80 darab ezrest mondtak..
Na végre, beindul a topik, csak eddzétek a nyelveteket, élőben lehet folytatni Tiszakécskén!
2014.05.30.-06.01. TKB találkozó!
SteelHorseba meg 91500...
Eléggé sok, de minden gyári alkatrész rettentően drága..
Őőőő- javíts ki- kinek kellett az egész járókeretes csirkeszárnyát félig újjá építeni anno? És még mindig nem tökéletes pl. a műszerfalad?
Arra nem kell költeni!