Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja igen, és egy új dob felszerelés után mit illik beállitani a motoron?
karbiszinkron gondolom? meg még?
Annyi, hogy ezeket vmi maszek szerelőnél érdemesebb, vagy kawa szakszervizbe? Miskolcon nem tudom működik e még?
esetleg a közelbe tud valaki egy szerelőt, szervizt?
Meghuztam a spirált mostmár, de eddig nem tudtam hogy laza
Visszakerestem a Hando dobokra, és csak egy telefonszámot találtam elérhetőségnek, ezen el lehet érni?
06302430034?
Km óra spirált fent az óránál illik kombinált fogóval, de nem agyon tépve meghúzni! Előtte tekerj a pofájára a fogónak egy kis rongyot, úgy nem cseszi annyira össze!
Kipufogó témában olvass vissza, sokszor linkeltük be akár az én volt gépem dobját, akár ivzoét- Lufiét stb. Itt sokan a fórumon a Handót használják!
Sziasztok
Mai gurulás alkalmával kiesett a kmóra spirálom.. de szerencsére csak vissza kellett csavarni, gondolom kirázódott vagy vmi
na mindegy, másik dologban szeretnék segitséget kérni
a kipufogódobot le akarom cserélni, mert a régi idegesitően ciripel Milyet érdemes felrakni, kivel lehetne csináltatni? teljesitménynövekedés és a nagyon nagy hang nem érdekel, csak költözzenek ki a tücskök a kipuból.
Itt egy kép, még nem raktam fel róla. Fantasztikus szigszalagos megoldással jöttem haza (km spirál az indexen). És olvasgattam, hogy volt szó a bukócsőről, mi iylet csináltunk faterral, ami a képen látható.
Kis unicum..

Tegnap- Kunmadarason, mit látok?
Mit öntöttek az egyik dragsterbe?
Kék spurit.. elég szar anyag lehet akkor, ha már ők is használják...
Melyik munkahengert tisztítottad? Az alsó dugattyúkat? Mert ha az jó akkor lehet felnt a fékkarnál levő munkahengerben van valami gebasz..
Másképp nem vágom, hogy foghat be csak "úgy"...
Sziasztok! Er5 fék problémához kérek tippet. Az első fék indulás után néhány km-en belül "befog" anélkül, hogy fékeznék. Volt tisztítva, karbantartva a munkahenger. Amikor befékez teljesen kemény a fékkar, a fékpofák szorosan fognak és csak motor erővel gumin csúszva tudok félreállni. Aztán néhány próbálkozás (kuplung, fékkar) után kienged. Kösz! Gábor
Egy kis tekergés a hegyekbe.

Sportdob plusz átfúvókázott karbi = 4.4-es fogyasztás.
Köszönöm! Megrendeltem a gyárit! Úgy fogom beállìtani fisi
Meguin: Na szóval a csavar hossza a feje nélkül 50 mm, a menetes rész 25 mm,és M8-as menet van rajta!
* szalagot ..
A legjobb módszer a lengő villa tengely dísz kupak elejébe akasztani a mérő szalagotyou, és megjelölni a hátsó kerék tengely közepét, pl. egy filccel. Mivel ez a két csavar nem egyforma...
Utána ezt megmerni, beállítani egyformára.
A jobb oldali kicsivel bonyolultabb, a kipufogó miatt de ügyesen meg lehet oldani.
Ez a legpontosabb módszer.
Nekem bevált, most a Zénél is.
Ezt még megfejelem egy egyenes léc kerekek mellé rakásával, bár az már csak amolyan lélektani megnyugtatás.
A tolómérős módszer se tuti.A két kerék egy nyomon futását pl két hosszú(és egyenes) valami segítségével lehet tökéletesíteni.
Ha jól emlékszem, oda lehet tenni az olaj nyomás mérő műszert!?!
Igen, le kell engedni.
Gondolom le kell engedni az olajat hozzá hogy kivegyem a csavart?
A fekete csavarral vigyázni kell, mert könnyen törik. Nekem is már eltörték korábban és összeragasztva rakták vissza. Egy "O" gyűrű van rajta, valószínűleg az keményedett ki.
Most egy 10x60-as csavar van benne önzárós anyával ez jónak tűnik hosszra de nem gyári sajna :( Ha valakinek lenne akár használt vevő lennék rá!
Állítgattam ma a lánc feszességet és szerintem a hátsó lengővillán a rovátkázott feszítő nemigazán mérvadó, tolómérővel sikerült beállítanom a feszítőn lévő 8-as menetes szárhoz képest.
Illetve megjelent ma egy olajcsöpp az olaj kémlelővel egy szintben lévő nagy fekete csavar alján, sikerült egy hangyafütyit ráhúzni remélem abbahagyja. Minek oda az a csavar?
Meguin: Holnap megtudom neked,és leírom. Nem rég vitte el egy jó barátom az ER-5 ömet,és azon ott volt a gyári dobon átfűzve! Addig türelem torna terem.....:D
Illetve anno lehet Mhmax elküldte a csavart is de elég rozsdás volt.. Hogy aztán kukáztam vagy mit csinálam vele már nem tudom. Holnap ha nem felejtem el megnézem a csavaros dobozban...
Ha nem sajnálod azt az ezer pár száz forintot, amibe a gyári kerül, és Pestről el tudod hozni postaköltség nélkül akkor rendeld meg az Ivanicstól, vagy ha Pécs környéki vagy Kawazsoltitól!
Igaz, nekem amit utólag küldtek az már nem krómos volt hanem csak ilyen matt szürke bevonatos, de jó persze az is!
Meg tudná nekem valaki mérni a hátsó kipufogó dob tartó csavar hosszát? Ha nem az sem baj csinálok majd bele.Esetleg gyári valakinek eladó?
fisi egyszer elkapom azt a baglyot
Egyszer én is jártam így, pont mikor Laca a csomagtartó keretet csinálta. Ki lett lazitva, szedve, nem lett úgy meghúzva. El is vitte a rézfaszú bagoly...