EBC - ben 52-57 ezer per darab, Goldfren meg 42-46 ezer per darab meg ugye még a betétek. Szal most orazas stb mielőtt lépek valamerre vele.
Egyenlőre csak a hitvány csúszócsap vas ami elfér egy fél tenyerben került 36 ezerbe .
A röhej hogy ezt látni sem lehetett meg első körben érezni sem hogy gond van vele. Szerintem rá toltak a fektarcsa zárat és ezért is dőlt el anno.
Hát ha annyiert van EBC akkor azt inkább azt. Jól felment a Goldfren hogy ha már az is 40 körül van....
Nekem a zehez még mindig jobb lesz a Goldfren, a két tarcsaban már lenne 30 ezerfFt..
MÉg szerencse hogy én nem versenyzek
KÖszi, akkor jó lesz a goldfren szerintem sima betétekkel. A tárcsa meg majd elválik ha drágább a hullámost akkor veszem a simát
Szinter vagy organikus: ez is olyan kérdés, hogy mire tervezték gyárilag a fékrendszert, tárcsát. Szerintem az ER-5-ben nem szinteres betétek vannak gyárilag, úgyhogy oda fölösleges a szinteres. A tárcsát viszont lehet tényleg jobban fogja koptatni.
A szinteres betéteket általában magasabb igénybevételre, magasabb hőmérsékletre tervezték, tehát jellemzően versenyfelhasználásra, sportmotorokhoz.
A hullámosnak nagyobb a felülete, ezért jobban hűl (kevésbé melegszik, ergo kisebb az alakváltozás), és a koszt is jobban kiszórja... Elvileg. Gyakorlatilag szerintem hétköznapi használatban tök mindegy, semmit nem fogsz észrevenni. De ha versenyzel a pályán az ER-5-tel, akkor nagyon fontos a fék hűtése. :)
KÖszi szépen
A féktárcsa "kinézete" kerek vagy hullámos, csak esztétika? gondolom igen
Most 40körül van a tárcsa+betét úgy írták nekem. (a godlfren)
Fém fékcső pedig tudom hogy jó, de egyenlőre kicserélem a dobot meg a tárcsát+betéteket, aztán majd jöhet a fékcső is.
Az EBC alapból nagyobb név ez nem kérdés.
A szinter betét általában jobban eszi a tarcsat de nem mindig igaz ez sem.
Amit ajánlottam az nem zsákbamacska, Pesten Bitunal megnézheted a gépen. Nagyfalusi lett ugyanis
Köszi szépen.
Még anyni, hogy gyárit nem szeretnék venni, mert az 100ezer felett van a tárcsa+betét...
De az utángyártott közül melyik jobb? GoldFren, vagy EBC?
Valamint sima fékbetét kell vagy szinter?
Fék témához még annyit, hogy szerintem minden márka tárcsája a saját betétjét szereti, legalábbis azzal biztos nem lesz probléma. Ninjás körökben volt olyan sztori, hogy valaki megvette a Brembo betétet a gyári Nissin helyett, hogy milyen jó lesz, aztán nemsokára dobhatta is ki a gyári tárcsát, mert a Brembo megette...
Nekem anno a sima volt.
Amúgy nem vágom hogy hogy nem találtál tárcsát hozzá, csak be kell ütni a nagy neveket EBC, Lucas, Ferodo, és okádja a találatokat..
Sok cég gyárt hozzá trácsát- Ferodo, EBC, NG stb.
Én anno a Goldfrenre esküdtem ez a legolcsóbb akkor 25 ezer ft volt a tárcsa. Ehhez megvetem a szintén Goldfren S3 puha betétet tettem a Goldfren inkább a saját betétet szereti.
Ennek az ára kb 7- 8 ezer ft volt.
Én nagyon meg voltam elégedve vele, annyi hogy alapból vékonyabb trcsa 4 mm- es de ez nem mérvadó. 11 e km alatt kopott kb. méréseim szerint 1 tizedet, azaz ennyi pénzért kb 40- 50 ezer km alatt fog cserésre kopni ha normál menetben használod.
A lényeg az évjárat!
Ugyanis az első szériás Er-5- ök féknyerge és betétei különbözőek..
Az újabbakba a 104- es számú betét kell!
A régiek 97- 200- ig a 013- ast használják!
Mint láthatod a régihez a Goldfrennél is csak a sima AD és S3 betétek használhatóak, az újbbaknál már az összes aza AD, S3, S33, GP5-6-7 anyagú is!
Féktárcsát és fékbetétet honnan érdemes venni?
Nézegettem pár oldalt, de nem volt er-5 a tipusok között.
Méret szerint pedig nem tudom milyen kell
köszi a segitséget
videót láttam, csak pl weboldalt nem találtam, gugliba beirva se, azt hittem van, de ezekszerint telefon van csak ugy olvasgattam hogy 30-50 körül van attól függ ki milyet szeretne, vajon ez az ár menynivel nőhetett azóta?
Igen ez az ő száma, de tuti nem jól kerestél mert a videókat képekt is linkeltük, osztottuk meg. Felrakja Handó Peti is ha lemész hozzá- vagy elküldi postán is, pár dologra érdemes figyelni.
A karbit igen, utána kell állítani, általában az alapjárati keverék csavart szokták kicsit dúsabbra venni, és nem árt rányomni egy karbi szinkront is!
Egyenlőre csak a hitvány csúszócsap vas ami elfér egy fél tenyerben került 36 ezerbe .
A röhej hogy ezt látni sem lehetett meg első körben érezni sem hogy gond van vele. Szerintem rá toltak a fektarcsa zárat és ezért is dőlt el anno.
Nekem a zehez még mindig jobb lesz a Goldfren, a két tarcsaban már lenne 30 ezerfFt..
Halk alig kopik, és a tarcsat sem koptatja!
KÖszi, akkor jó lesz a goldfren szerintem sima betétekkel. A tárcsa meg majd elválik ha drágább a hullámost akkor veszem a simát
A szinteres betéteket általában magasabb igénybevételre, magasabb hőmérsékletre tervezték, tehát jellemzően versenyfelhasználásra, sportmotorokhoz.
A féktárcsa "kinézete" kerek vagy hullámos, csak esztétika? gondolom igen
Most 40körül van a tárcsa+betét úgy írták nekem. (a godlfren)
Fém fékcső pedig tudom hogy jó, de egyenlőre kicserélem a dobot meg a tárcsát+betéteket, aztán majd jöhet a fékcső is.
A szinter betét általában jobban eszi a tarcsat de nem mindig igaz ez sem.
Amit ajánlottam az nem zsákbamacska, Pesten Bitunal megnézheted a gépen. Nagyfalusi lett ugyanis
Még anyni, hogy gyárit nem szeretnék venni, mert az 100ezer felett van a tárcsa+betét...
De az utángyártott közül melyik jobb? GoldFren, vagy EBC?
Valamint sima fékbetét kell vagy szinter?
Amúgy nem vágom hogy hogy nem találtál tárcsát hozzá, csak be kell ütni a nagy neveket EBC, Lucas, Ferodo, és okádja a találatokat..
Íme:
Én anno a Goldfrenre esküdtem ez a legolcsóbb akkor 25 ezer ft volt a tárcsa. Ehhez megvetem a szintén Goldfren S3 puha betétet tettem a Goldfren inkább a saját betétet szereti.
Ennek az ára kb 7- 8 ezer ft volt.
Én nagyon meg voltam elégedve vele, annyi hogy alapból vékonyabb trcsa 4 mm- es de ez nem mérvadó. 11 e km alatt kopott kb. méréseim szerint 1 tizedet, azaz ennyi pénzért kb 40- 50 ezer km alatt fog cserésre kopni ha normál menetben használod.
A lényeg az évjárat!
Ugyanis az első szériás Er-5- ök féknyerge és betétei különbözőek..
Az újabbakba a 104- es számú betét kell!
A régiek 97- 200- ig a 013- ast használják!
Mint láthatod a régihez a Goldfrennél is csak a sima AD és S3 betétek használhatóak, az újbbaknál már az összes aza AD, S3, S33, GP5-6-7 anyagú is!
Nézegettem pár oldalt, de nem volt er-5 a tipusok között.
Méret szerint pedig nem tudom milyen kell
köszi a segitséget
Ár most is ennyi lehet kb... Nem profitorientált Ő!
De persze telón majd megmondja!
A karbit igen, utána kell állítani, általában az alapjárati keverék csavart szokták kicsit dúsabbra venni, és nem árt rányomni egy karbi szinkront is!