Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az meglehet.Ezért se használom már évek óta a tárcsazáramat. Kb kétszer rátoltam a km spirálra.Nem tört el de nyoma maradt.
EBC - ben 52-57 ezer per darab, Goldfren meg 42-46 ezer per darab meg ugye még a betétek. Szal most orazas stb mielőtt lépek valamerre vele.
Egyenlőre csak a hitvány csúszócsap vas ami elfér egy fél tenyerben került 36 ezerbe .
A röhej hogy ezt látni sem lehetett meg első körben érezni sem hogy gond van vele. Szerintem rá toltak a fektarcsa zárat és ezért is dőlt el anno.
És mennyi a két tárcsa ára, ha 30e a különbség? :)
Hát ha annyiert van EBC akkor azt inkább azt. Jól felment a Goldfren hogy ha már az is 40 körül van....
Nekem a zehez még mindig jobb lesz a Goldfren, a két tarcsaban már lenne 30 ezerfFt..
40e-ért már kapsz EBC szettet is.
Mondom az S3-at vedd betétben ne a sima AD-t!
Halk alig kopik, és a tarcsat sem koptatja!
MÉg szerencse hogy én nem versenyzek
KÖszi, akkor jó lesz a goldfren szerintem sima betétekkel. A tárcsa meg majd elválik ha drágább a hullámost akkor veszem a simát
Szinter vagy organikus: ez is olyan kérdés, hogy mire tervezték gyárilag a fékrendszert, tárcsát. Szerintem az ER-5-ben nem szinteres betétek vannak gyárilag, úgyhogy oda fölösleges a szinteres. A tárcsát viszont lehet tényleg jobban fogja koptatni.

A szinteres betéteket általában magasabb igénybevételre, magasabb hőmérsékletre tervezték, tehát jellemzően versenyfelhasználásra, sportmotorokhoz.
A hullámosnak nagyobb a felülete, ezért jobban hűl (kevésbé melegszik, ergo kisebb az alakváltozás), és a koszt is jobban kiszórja... Elvileg. Gyakorlatilag szerintem hétköznapi használatban tök mindegy, semmit nem fogsz észrevenni. De ha versenyzel a pályán az ER-5-tel, akkor nagyon fontos a fék hűtése. :)
KÖszi szépen
A féktárcsa "kinézete" kerek vagy hullámos, csak esztétika? gondolom igen
Most 40körül van a tárcsa+betét úgy írták nekem. (a godlfren)
Fém fékcső pedig tudom hogy jó, de egyenlőre kicserélem a dobot meg a tárcsát+betéteket, aztán majd jöhet a fékcső is.
Ha azt a Goldfrent veszed amit írtam az S3 betettel és még raksz később egy fém fekcsovet akkor minden rendben lesz
Az EBC alapból nagyobb név ez nem kérdés.
A szinter betét általában jobban eszi a tarcsat de nem mindig igaz ez sem.
Amit ajánlottam az nem zsákbamacska, Pesten Bitunal megnézheted a gépen. Nagyfalusi lett ugyanis
Köszi szépen.
Még anyni, hogy gyárit nem szeretnék venni, mert az 100ezer felett van a tárcsa+betét...
De az utángyártott közül melyik jobb? GoldFren, vagy EBC?
Valamint sima fékbetét kell vagy szinter?
Fék témához még annyit, hogy szerintem minden márka tárcsája a saját betétjét szereti, legalábbis azzal biztos nem lesz probléma. Ninjás körökben volt olyan sztori, hogy valaki megvette a Brembo betétet a gyári Nissin helyett, hogy milyen jó lesz, aztán nemsokára dobhatta is ki a gyári tárcsát, mert a Brembo megette...
Nekem anno a sima volt.
Amúgy nem vágom hogy hogy nem találtál tárcsát hozzá, csak be kell ütni a nagy neveket EBC, Lucas, Ferodo, és okádja a találatokat..
A féktárcsában is kétfelé osztja az évjáratot, de ettől függetlenül mindkettőhöz ugyanazt a tárcsa fajtákat írja 202- 503F, illetve 202- 503- F1
Íme:
Sok cég gyárt hozzá trácsát- Ferodo, EBC, NG stb.
Én anno a Goldfrenre esküdtem ez a legolcsóbb akkor 25 ezer ft volt a tárcsa. Ehhez megvetem a szintén Goldfren S3 puha betétet tettem a Goldfren inkább a saját betétet szereti.
Ennek az ára kb 7- 8 ezer ft volt.
Én nagyon meg voltam elégedve vele, annyi hogy alapból vékonyabb trcsa 4 mm- es de ez nem mérvadó. 11 e km alatt kopott kb. méréseim szerint 1 tizedet, azaz ennyi pénzért kb 40- 50 ezer km alatt fog cserésre kopni ha normál menetben használod.
A lényeg az évjárat!

Ugyanis az első szériás Er-5- ök féknyerge és betétei különbözőek..
Az újabbakba a 104- es számú betét kell!
A régiek 97- 200- ig a 013- ast használják!

Mint láthatod a régihez a Goldfrennél is csak a sima AD és S3 betétek használhatóak, az újbbaknál már az összes aza AD, S3, S33, GP5-6-7 anyagú is!
Féktárcsát és fékbetétet honnan érdemes venni?
Nézegettem pár oldalt, de nem volt er-5 a tipusok között.
Méret szerint pedig nem tudom milyen kell
köszi a segitséget
Szerintem sem kell.Nem zizegtem én semmit.Lecseréltem a dobot sk és jó napot.
Na jobb a békesség nem árt az!
Fisikém a karbit nem kell utána állítani,vagyis nekem nem kellett! Azóta is ugy van a motor,hibátlanul működik az uj gazdájánál. :D
Köszi! Fent a fékkarnál még nem néztem.
Nincs weboldala a Petinek!
Ár most is ennyi lehet kb... Nem profitorientált Ő!
De persze telón majd megmondja!
videót láttam, csak pl weboldalt nem találtam, gugliba beirva se, azt hittem van, de ezekszerint telefon van csak ugy olvasgattam hogy 30-50 körül van attól függ ki milyet szeretne, vajon ez az ár menynivel nőhetett azóta?
Igen ez az ő száma, de tuti nem jól kerestél mert a videókat képekt is linkeltük, osztottuk meg. Felrakja Handó Peti is ha lemész hozzá- vagy elküldi postán is, pár dologra érdemes figyelni.
A karbit igen, utána kell állítani, általában az alapjárati keverék csavart szokták kicsit dúsabbra venni, és nem árt rányomni egy karbi szinkront is!