Mai nap gurultam egyet, ki kellett használni a napos időt, de mire haza értem észrevettem hogy furcsán áll a kipufogóm, nem elhagytam a rögzítését (csak a csavart) a gumi szilentek megmaradtak
Az én Kadettem 29 éves és hát erősen rohad. Három éve volt kasztnizva, de már megint ráférne. Januárban lesz műszakis és erősen gondolkodom, hogy költsem rá az értékének kb. dupláját, mert egyébként jól szolgál. Ha meg ebből az összegből veszek egy másik használtat akkor az is 20 év közeli lesz és ki tudja milyen
Én is megcsináltatom, mert egyébként motorikusan és szerkezetileg semmi baja, a kuplungot 2 éve újítottam fel, most ha kell, kicseréltetem a klíma hűtőt, aztán jónapot.
A családban lévő 2000-es G Astra nálunk is elég erősen küzd már a rozsdával. Mi inkább megcsináltatjuk, mert nincs vele semmi gond, másik használt jármű meg mindig lutri ugye.
Küszöbcsere nem megoldás?Vagy az már a mai autókon nem megy?Csak olcsóbb lenne mint cserélni.Ma néztem,hogy egy új kocsi mire névre van véve több mint egy százas.
Xsara Picasso, 2000-es évjárat. 3 éve, mikor vettem, még nem látszott rajta semmi.
Most viszont a küszöb, mindkét oldalon. Nézegetem ezeket, ha meglátok H-s rendszámot, rögtön nézem a küszöböket. Mindegyik ugyanott rohadt.
A kurva anyját az ipari robotnak (emlékszel a reklámra?), aki Picasso absztrakt firkákat fújt a karosszériára, ahelyett, hogy az üregvédelemmel foglalkozott volna.
Ja meg a hűtőközeg tűnt el 2 hónap alatt. Most festék van benne, hogy kiderüljön, hol szivárog.
Részvétem.Az nem lesz óccó gondolom.Azért nem rossz,hogy csak 14 évesen kezd rohadni.Volt nekem olyan amelyik 7 éves korára szarrá rohadt.Nem nálam.Én úgy vettem meg.Az volt az első kocsi alattam.Többet volt rossz mint jó.(W353)De azért végigjártuk vele Bulgáriát úgy is.Szét is esett jövet-menet.
Hát...ha majd lesz 3-4 millióm motorra, akkor ilyen módon ki fogom próbálni a kiszemelt gépet.
Ennek valószínűsége közelít a nullához, hacsak nem nyerek a lottón.
Na ja, közben én is rájöttem, hogy ez nem egy vidám hétvégére szolgál, hanem arra, hogy vásárlás előtt alaposan kipróbáld a motort. Mondjuk arra szerintem jó, ha már kiadsz 3-4 milliót, akkor legalább tudd, hogy mit veszel, és ne csak az újságírói tesztekből legyen sejtésed.
Ha meg tényleg egy hétvégi túrára akar vinni az ember egy Kawát, akkor nem muszáj a legújabb csúcsmodellekkel menni, a régebbieket meg lehet máshol sokkal barátibb áron bérelni.
Az biztos,hogy drága a móka.Megértem persze a bérbeadót is.Meg aztán tényleg ne akarjon drága és új motorral jaszkarizni az akinek még fél misije sincs letétre egy-két napra.Biztos,hogy nem élek ezzel a lehetőséggel.Bár engem a kölcsönkérős dolog tart vissza inkább.Még az autóimat sem próbálom ki vásárlás előtt.Pedig azt tényleg elviszem.
Nálad a pont Zimi! Nekem se kéne annyi pénzért az élmény, három négy ilyen rövid gyönyör árából vehet az ember egy olyat amivel kedvére motorozhat. Emlékezz milyet túráztál Erdélyben az öreg Hondával. Ráadásul a kölcsönző cég sincs védve, mert a gazdagoknak is vannak "hülyegyerekei" akik anyagi felelősség és lelkiismeret furdalás nélkül kúrják szét azt a motort amiről a magamfajta csak álmodik. Ez csak üzlet, minél hamarabb jöjjön vissza az ára, meg még maradjon is bőséggel...
Persze, értem én, valahol jogos az aggodalom.
De mennyi is a Z1000SX? Nem találom az árát. 3,5 millió?
Mondjuk ha ennyi: le kell perkálnom biztosítékként kb. 500 ezret, aztán még hétfőn reggel, amikor visszaviszem, 73 ezret. Meg közben tankoltam, viszont nem léphetem át a 400 km-t, mert akkor 30 Ft km-ként, ha jól emlékszem.
Szóval ha ennyi pénzem lenne zsebben, akkor inkább vennék egy motort.
Ha nincs pénzed, a bérlés is luxus.
Sajnos...
Azért ennyi az ára a bérlésnek, hogy ne minden hülye gyerek bérelje ki és vágja tönkre fél nap alatt. Egyszer olvastam egy cikket amiben elmesélte a kölcsönző tulajdonosa, hogy milyen pusztítást tudtak végrehajtani a motorokon. Pl hátsó lengéscsillapító görbülés. Ott azért már adtak neki. Vagy kibérelte a gyerek mert neki volt jogsija majd odadta a havernak akinek nem volt, mert tulajdonképpen ő volt a fizető,stb.
Most viszont a küszöb, mindkét oldalon. Nézegetem ezeket, ha meglátok H-s rendszámot, rögtön nézem a küszöböket. Mindegyik ugyanott rohadt.
A kurva anyját az ipari robotnak (emlékszel a reklámra?), aki Picasso absztrakt firkákat fújt a karosszériára, ahelyett, hogy az üregvédelemmel foglalkozott volna.
Ja meg a hűtőközeg tűnt el 2 hónap alatt. Most festék van benne, hogy kiderüljön, hol szivárog.
De az autó csere lesz előbb. 14 éves a családi batár és elkezdett rohadni.
Azt már jó páran letesztelték előtted, és szinte senki sem csalódott benne!
Ennek valószínűsége közelít a nullához, hacsak nem nyerek a lottón.
Ha meg tényleg egy hétvégi túrára akar vinni az ember egy Kawát, akkor nem muszáj a legújabb csúcsmodellekkel menni, a régebbieket meg lehet máshol sokkal barátibb áron bérelni.
Mentek a fileok!
De mennyi is a Z1000SX? Nem találom az árát. 3,5 millió?
Mondjuk ha ennyi: le kell perkálnom biztosítékként kb. 500 ezret, aztán még hétfőn reggel, amikor visszaviszem, 73 ezret. Meg közben tankoltam, viszont nem léphetem át a 400 km-t, mert akkor 30 Ft km-ként, ha jól emlékszem.
Szóval ha ennyi pénzem lenne zsebben, akkor inkább vennék egy motort.
Ha nincs pénzed, a bérlés is luxus.
Sajnos...
Én inkább ezért aggódnék!
Z1000SX ABS 59 900 + áfa = 76.073 Ft
Ja és a kaució a motor listaárának 15%-a.
Apjuk fa..át, bérből és fizetésből? Ez a havi rezsink+a havi tankolásom összege.
Akkor inkább nem kérek farokhosszabbítót.
Nem tudom, ezek azt hiszik, ez itt Ny-EU?