Mire utalhat, ha egy bizonyos fordulatszámtartományban a motor megtorpan, dadog? Sőt, le is állt, és csak úgy tudtam hazaküzdeni, hogy félig ki volt húzva a szivató... Dugulás gondolom. Első körben karbitisztítás?
Ok! Köszi! Még nem jutottam el a csapágyboltig, ergo semmi sincs veszve :-) Pár forintos tétel ez, nincs abból semmi gond, ha több méretben is megvásárolom!
Remélem még nem szerezted be, mert ismét sikerült rossz méretet írnom. Enyém is szét van most szedve, így ez a biztos:
14x2.5mm-es kell, ahol 14mm a belső átmérő. A gyári számra rákeresve 18mm-est adott ki, de akkor azt valószínűleg a külsőre értette, mivel a gyári gyűrűk általában nem egész méretek. Mostanában több "O" gyűrűt is cseréltem azt itthoni motorokban, ezért egy kicsit összekevertem a méreteket, elnézést érte.
Sziasztok! Pár hónapja vagyok boldog és elégedett tulajdonosa egy 2004-es évjáratú Kawasaki ER 5 -nek. Pár hete tapasztaltam , hogy a hengerek felső kétharmadánál megjelenik a fagyálló folyadék. (jellegzetes zöld színnel ) . A kiegyenlítő tartályomon végzett napi szintű ellenőrzések során komolyabb hűtővíz fogyást nem tapasztalok, tehát csak "könnyezik" valahol. Olvastam erről itt, ezen a fórumon, hogy többeknek előjött már ez a probléma. Az itt leírtak alapján gyanítható, hogy a hengerfej környékén található O gyűrűk valamelyike a ludas.. Kedves Fisitől kapott Service Manualban sajnos az O gyűrűk pontos méretét tekintve információt ezidáig nem sikerült kibogarásznom. Tud valaki segíteni abban, h milyen méretű O gyűrűt vásároljak? ( úgy gondoltam, a szervizelés előtt már beszerezném, hogy ne kelljen ezért még külön jönni-menni ) Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Attila
Én is hozzá járok :) Korrekt, rendes, alapos. Az első szerelőm akiben megbízom 100%osan, több barátom is hozzá viszi a gépet, nem csak Kawákat.
Sőt.
Épp ott van a vasam. Már nagyon várom, h kész legyen
Én a Kawaszatihoz vittem hasonló helyzetben. Korrekt cég. Nem a legolcsóbb megoldás, de ahhoz képest, hogy márkaszervíz nem is drága. Viszont cserébe rengeteg munkájuk van, szóval előre be kell jelentkezni és lehet, hogy nem azonnal lesz kész a jármű. http://kawaszati.hu/
Szerintem nem néz ki rosszul evvel a plekóval a gép Lufikám!
A fejed tényleg hatalmas, ha azt akartad szélárnyékba rakni, akkor egy trabi szélvédőt kellett volna rábarkácsolni az Er-5- re!
No félre téve a tréfát- igazán nincs mit a segítségért.
Annyi talán, hogy szerintem most már nagyon meredekre állítottad, így már kissé bután néz ki a cucc...
Én visszább tenném pár fokkal, de ha Neked így jó- akkor enjoy!
Egy kicsit megkésve de talán nem elkésve írok pár sort a GIVI A210-es pleximről! :)
A plexit kb 2-3 hete vásároltam Pécsen......... 25.500Ft-os áron már könnyen beszerezhető.
Egy szép nagy dobozba kapja a vásárló a plexit, amibe gondosan be van csomagolva. A dobozba megtalálható hozzá minden földi jó......csavarok....tartó konzol......mindem ami kell, és persze egy szép rajz ami segítségével könnyen felszerelhetjük.....elvileg! Én azért ürülök, h Fisiék segítettek nekem a felszerelésbe mert így azért sokkal hamarabb felkerült mintha egyedül próbálkoztam volna. Ezúton is köszönöm Nekik.
Eddig olyan 400km mentem úgy a motorral, h rajta volt a plexi, és eddig jó tapasztalataim vannak róla. Aki esetleg ilyen plexi vásárlásán töri a fejét az azért "csodát" ne várjon tőle. Én inkább úgy fogalmaznék, h a semmitől jobb! Nekem talán kicsit nagy elvárásaim voltak vele kapcsolatba, és ez annak tudható be, h nem tudtam, h mit várjak.....soha nem mentem olyan motorral amin plexi van.
Sok állítgatás után az ember rájön, h szinte függőleges helyzetbe kell állítani ahhoz a plekót, h elérjünk egy elfogadható hatásfokot. Én 182cm magasságommal ha egyenesen ülök a motoron akkor kb szem magasságig úgy ahogy védve vagyok, ami persze semmiképp nem nevezhető rossznak.........
Ami nekem sokat számított volna az az, h a fejemről ami állítólag hatalmas, szóval a nagy fejemről is levegyen némi huzatot. Persze mondták nekem még vásárlás előtt, h ezt ne várjam de hát én már csak ilyen vagyok. :)
Mindent össze vetve örülök, h van egy ilyen plexim, és annak ellenére, h én kicsit többet vártam, már nem szedném le a motoromról. :)
Kinézetre Mindenki döntse el maga, h mi a véleménye róla. Én személy szerint nagyon a plexi ellen voltam, mindig azt mondtam, h egy Naked motorra aki plexit vesz az nem normális. Na hát akkor ezek szerint én sem vagyok az, de jó döntés volt!
Végezetül feltöltök pár képet a motorról, ahol talán a plexi is látszik! :)
Én ezt a fajtát használom,pár hozzászólással lejjebb írtam a tapasztalatokról vele kapcsolatban.Egyébként ez ilyen fehér színű zsír,mindegy mennyit fújsz rá,ilyen lesz.
Mire gondolsz? Anno készítettem egy kis tanulmányt csak úgy a magam kedvére, amiben összeírtam pár fontosabb dolgot mások tapasztalatából, netes leírásokból stb. Azt elküldhetem e-mail-ben.
Ha olyanokra vagy kíváncsi, hogyan működik, hogy kell felszerelni stb. akkor javaslom kutakodj az egyes gyártók oldalán, egy csomó féle van. Meg van pár angol, német összehasonlító cikk. Esetleg ha van valami elképzelésed milyet szeretnél akkor segíthetek választani, tényleg minden van a 0 Ft-os házi barkácstól a 100.000 Ft-os profi készülékig.
Mire utalhat, ha egy bizonyos fordulatszámtartományban a motor megtorpan, dadog? Sőt, le is állt, és csak úgy tudtam hazaküzdeni, hogy félig ki volt húzva a szivató... Dugulás gondolom. Első körben karbitisztítás?