Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint akik 20 éve házasok
De elkészült!
" Két óra alatt körbe foliazzuk az egész motort.. "
Es lőn belőle vagy 5 óra, három méter fólia a kukában, és alig raktunk fel 2-3 kis darabot!
Nem vagyok gyík, hogy visszanőjenek a testrészeim! Ha ilyen kedves maradsz, fóliázhatod egyedül.

Jól van a lábad kinő mondtam, de motort fényezni elég macerás!
Szerencsére a motor megúszta!
Igen elevenen él még bennem az az aggodalom, amit megcsillantottál, miközben a lábam törte az a 15 kg-s emelő!
" Nem lett karcos, nem lett karcos?!? A lábad nem számít, csak a motor ne legyen karcos! De ugye te sem látsz rajta karcot? ..... "
Nehezen felejthető élmény! Veled ezután már csak teljes védőfelszerelésben vagyok hajlandó szerelni....
Köszi! Reméljük szerszámot ragad majd Laca.
Köszönjük szépen
Írtam már smst neki de nem nagyon akar vissza írni, tudom elég macerás lett neki az egyik szaki miatt az előállítás, azért ódzkodik. Én meg már eladtam a felemet is ami alapján hajtották, szal túl sok reményt már nem kell a dologhoz fűzni, de ha esetleg elvállalja jelzek!
10-15 kilós..


De de ivzo!

Nem működik mert a Zé annyira orrnehéz a lengővilla szerint hogy spanival ember nincs aki a hátlujára húzza...
De nem baj eljött az Er- a nevezetű segédemelő- én lenyomtam, ő megspanizta, úgy már jó lett! Elég fura érzés mikor a spani maitt ki akar törni oldalra az emelő fogságából, volt csoki rendesen először!
De így volt ez anno a hátsó emelővel is, szal nem gáz. No meg hosszú emeléskor alá fogom azért a blokk felől bakolni!

Szétszereléskor meg jól rádőlt Era lábára az egész 10- 15 betlehem, persze egyből oda ugrottam nem e lett karc a motoron- de szerencsére megúszta!
Tudnád aktiválni Lacát? Komoly kereslet lett hirtelen a blokk védőre.
Fisi!
Ezt az emelőt nem láthattam én már valahol?
Megnéztem én is, megoldható, csak nekem le kell szednem a takaró elemeket, hogy fel tudjam emelni. Működik a spaniferes emelő is? Nagyon jó lett.
Gratula Lacának
Az a billentyűzet tényleg jó érzés lehet...

Amúgy nem ugyanolyan szűrő kell nekünk, nekem igazából csak betét kell, az enyém nem ilyen kívülről rátekerős fajta...

Viszont olyat találtam valahol, hogy az EX500 (GPZ500S) gyári szűrőjét a Toyo Roki gyártotta, nem tudom ez ugyanaz-e, mint az ER-5-nek... Viszont ezek a Roki szűrők valami nagyon minőségi japán cuccok, amiket persze nem nagyon lehet Európában kapni.

Illetve egy céget találtam, az Inabata-t, ami Európában foglalkozik Roki meg más japán szűrők eladásával, a székhelyük Brüsszelben van. Úgyhogy előbb-utóbb kinyomozom, hogy lehet-e tőlük gyári Kawa szűrőket szerezni esetleg.

Király az emelő! Lacának valami motoros céget kéne alapítania.
* eddig csak nekem - újra raktam a TouchPal billentyűzetet, remélem látszik!?
Denso felirat alatt van egy számsor, csak nem tudom az jó érzés!?

Laca legújabb munkája, eddig csak beindul..

Így már fel bírom emelni a Ze nagy orrát!
Én is csatlakoznék, így már 4en lennénk
Engem is érdekel 16-ért.
Én is próbáltam kideríteni, hogy hol készül a gyári szűrő, de az enyémen semmilyen feliratot nem találtam, még egy sorszámot se, semmit... Abszolút mentes mindenféle jelzéstől. Már kicsit kezdtem is aggódni, hogy lehet hogy nem is gyárit raktak bele legutóbb a márkaszervízben... Valami kód csak kéne legyen beleütve.

Na mindegy, a lényeg, hogy gyárit továbbra is csak márkaker-ből lehet szerezni.
Na akkor, hogy beleszóljak... :)

Ennek a gombának az is a hátránya, hogy egy ponton rögzül a vázhoz. Ne adj' isten egy nagy sebességű esésnél beleakad valamibe, akkor elgörbíti a vázat, megpördíti a motort - több kárt csinál, mint hasznot.

A gyári bukókeret szerintem rendkívül jó konstrukció, arra szépen felfekszik a motor és tud rajta csúszni, nem akad bele semmibe, miközben megvédi az alatta lévő dolgokat - szerintem a legjobb, én is azért ragaszkodtam hozzá.

Viszont amikor vagy 2 (3?) éve elkezdtünk körbeérdeklődni, kiderült, hogy már nem gyártják, nem forgalmazzák sehol (ezt Kawazsolti is mondta ha jól emlékszem, meg Fisi felhívta a magyar Kawa központot), úgyhogy max. bontottra van esély, de az iszonyú ritka, és akkor is többnyire sérült. Szinte kizárt, hogy valaki a motorjáról leszedje az ép bukókeretet és eladja külön.

A másik képen az valóban nem házi gyártmány, az egy Fehling bukókeret, de az sokkal kisebb, kevesebbet véd, és nekem sem tetszik. :) Amúgy jó minőségűnek tűnik, német, de az ára a gyárival megegyező kb. (posta és egyebek nélkül 27e Ft, mire házhoz jön már rég 30 felett lesz http://www.fehling.de/index.ph...), én nem venném meg. bár ez a legelterjedtebb utángyártott. Van még egy másik, de az sokkal ritkább, és sokkal macerásabb beszerezni, talán már azt sem gyártják, és az sem olyan jó, mint a gyári.

Na és itt jön az említett Laca, röviden kiszabott jó munkát végez, pofátlanul olcsó áron. Kb. egy gyári bukókeretet kapsz, csak féláron. Masszív, gyönyörű fényezés, tökéletes illeszkedés, minden szükséges csavarral, anyával, bilinccsel együtt adja - tényleg csak jót tudok mondani róla. Én összesen annyit tettem hozzá, hogy egy kis gumi lapot tettem a bilincsek alá, hogy ne bántsa a váz fényezését (de a gyárihoz is raktam volna).

Szóval melegen ajánlom Laca munkáját.

Ja és köszi Fisinek, hogy felrakta a képeket, így már nem kell nekem megkeresnem.
Akkor már ketten vagyunk ;) 16-ért én is igényelnék egyet. Még egy-két embert beszervezünk és máris nagytételben rendelünk
Tegnap megvolt az első idei köröm.Tiszta szégyen.Több mint hat hónapig egy méter se.Most is rizikósan mert a gecc biztosító még 27.-e óta nem bírta végigcsinálni a dolgát. Így is lehet csinálni de ez egy ügyfél és több biztosítás mínusz a cégnek.Évekig jók voltak de nekem se tolerálja az üzlet a tökölést.Nem teszem én sem.Soha nem volt káreseményem a pár év során levezetett néhány kilométer alatt.Csak fizettem mint a katonatiszt.Nem lehet elvárni ezek után a tisztességes szolgáltatást?
(Bocsánat mindenkitől de morcos vagyok)
Nincs mit!
Amúgy köszi a benzincsapos tippet.(PRI állásban feltölt)Hosszú állás után is szinte első fordulásra beugrott a ketyere.Pedig a megszokott állásban ilyenkor négy-öt vagy még több indítózásra volt szükség.Még akkor leállt először.Mikor PRI pózba tettem lehetett hallani mikor a karbi szelepek záródtak az úszóház megtelésekor.Ezt miért tíz év után kellet kipróbálnom?Amúgy Yuasa még mindig fickós minden töltögetés nélkül is.