Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16000 volt, de nagyon profin megcsinálta.
Erre a borzalomra gondoltam.Egy takálásnál ez is jól jöhet de csúf mint az ördög öreganyja.
Illetve smice is tudna, mert a másikat meg ő kapta meg ha jól emlékszem?
Ezek az ő képei a keretről...
Ez a bénábbik, de nem házi gyártású- már nem emlékszem melyik cég készítette anno.

Laca ha jól emlékszem 14 ezer körül készítette el szinterezve minden szerelékkel együtt..
De erről Ivzo tudna nyilatkozni inkább!
Nem, előtte még az előző gazdi olaja volt. A szadót én raktam bele március közepén.
Egy védőkeretre vevő lennék én is, mármint a másolatra.
dehogy veszem rossz néven ezek építő hozzá szólások ezért van az oldal :) találtam egy másik képet ez is valami házi gyártású a barátod mennyiért csinálja azokat a kereteket nem tudod?
Annak idején megnéztem után gyártottat is.Kevéssel olcsóbb volt de nagyon csúf.
A gyári tudtommal 28- 32 ezer ft közt mozgott de elég régóta nem kapható, de legközelebb megkérdem az Ivanicsot, vagy Kawazsoltit- a Zéhez még lehet pl. lengővilla tengely takaró díszkupakot kapni.
Egy időben azt mondták az Er-5 bukó keretre hogy már nem rendelhető...
Nem volt olyan drága a gyári sem.Bár lehet,hogy már nem beszerezhető.Sose legyen szükség rájuk!
Értem, meg nem szeretném ha rossz néven vennéd a megjegyzést. Néha fel fel bukkan a neten bontva ilyen keret, vagy van akinél van elfekvőben. Anno Laca barátom csinált az enyém alapján jó kis másolatokat, de sajna mostanában már nem foglalkozik vele, max. ha lennének rá tuti megrendelők 3-4- en..
a semmitől jobb dupla saválló cső van benne vége lezárva egy saválló anyával a bilincs 33 as elég erősen fogja a vázat statikailag lehetséges hogy elfordul hisz ezeknek nem ez a pozíció a legmegfelelőbb..de masszívnak néz ki és nem akartam meg nem is tudom megvenni a gyári bukó kereteket amik ugye elég húzós árral bírnak
Szia Tibi!
Hát sajnálom hogy igazam lett, de legalább időben észre vetted.
Xado ment bele megint!?
Igazad van tesóm!
Sajnos, még disznek sem a legszebb - bocsi terpák, de ezen nincs mit szepiteni...
Keress inkább egy gyári oldalsó bukokeretet!
Jobban jársz, sajnos tapasztalatból tudom...
Statikailag ez első talajérintésnél elfordul a vázon.Nincs az a bilincs ami kibír egy kétszáz kilós oldalterhelést.
Szia Fisi!

Igazad volt korábban a karbi dugulással kapcsolatban! A szervízben kiderült hogy bizony a benzin összekeveredett a motorolajjal, ezért aztán az olaj kuka. Enyhén vagyok ideges mert most cseréltem le és finom Xado ment bele, szerintem max 50 km-t mentem vele. Azt hiszem a téli leállást legközelebb máshogy intézem!
saválló polírozott bukó gombákat csináltam
Igen...
Nagyon köszönöm....
Sok hasznos infót tartalmaz.....
Megkaptad a mailt !?
molnarreka0719@freemail.hu

Előre is nagyon köszönöm....
Remélem sokat tanulok belőle....
Ha megvan mind a kettő akkor jöhet....Érdeklődő tipus vagyok... :)
Bár nem hiszem hogy egyedül nekiállnék szerelni....
Ha adsz mail címet akkor küldök. Leírás kellene vagy szerelési konyv!?
Sziasztok....

Januárban megvettem életem első nagy motorját.... :D
A választásom az 2004 er5-re esett...
Egyszerűen imádom....
Szeretném a műszaki részét is tanulmányozni, de egyszerűen nem találok leírást hozzá.... :(
Remélem tudtok benne segíteni....
Előre is köszönöm......
Isten éltessen sokáig Zimi.
Isten Éltessen Zimi!
csak egy rövid gurulás volt és éppen lekapott a fotós ezzel foglalkozik motorosokat fényképez rákeresel erre az oldalra ami a kép alatt látsz és van jó pár kép feltöltve