Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondtam, hogy ahány ember, annyiféle tapasztalat az olajokkal (meg a láncspray-kkel). :) Biztos sokat számít, hogy milyen motor, hogy használod, stb....

Amúgy szerintem is túl van árazva a Motul, régebben is mondtam, nekem azért a kedvencem a Fuchs, mert nem rosszabb, mint a Motul, szerintem nem tud kevesebbet, viszont jelentősen olcsóbb.

Castrol-ról nekem azt is mondták később, hogy a legjobban hamisított márka Magyarországon, állítólag több hamis Castrol-t forgalmaznak, mint valódit. Szóval lehet hogy valami hamisított sz@r került bele, mindenesetre én többet nem próbálkozom vele, nálam eljátszotta az esélyét, és van más bevált márka.
Tavaly kapott két után gyártott tűszelepet meg benzincsap felújító készletet. Azért még nem kiabálom el a dolgot mert ez még csak egy tankolás volt.
Amúgy valószínű nem lett volna ekkora a különbség, ha nem ez a sz@r Putoline van előtte benne. Utánaolvastam, eredetileg robogókba fejlesztettek olajat, de én még kerti gépbe sem tenném... Soha többet Putoline! Már azt hittem elromlott a váltóm. De most egy normális olajjal kiderült, hogy nem a váltó rossz, csak az olaj.

Ha valaki kíváncsi a tünetekre, ugyanaz, mint amit Hiei-nek írtam a Castrol-ról, csak meg kell szorozni 1000-rel legalább. És nem csak álló helyzetben kellett bűvészkedni, menet közben is nem vette/dobálta ki a fokozatokat, félreváltott, jön a kanyar, én meg taposom, de nem vált vissza...

Életemben nem örültem még így olajcserének.
A gyári szuron Denso felirat van. Csak nem tudtam kinyomozni hogy Densoban mi a száma. Sanda gyanúm hogy akkor a Hiflohoz közeli áron vehetnenk gyári minőségű szűrőt...
Igen ,a legszurot írtam bocs...
Na de Te levegőszűrőről beszélsz, nem? Én meg olajról.

Amúgy nekem is jobban tetszene a gyári, majd legközelebb felkészültebb leszek és olyat veszek. De mondom, most nem spórolásból vettem HiFlo-t, egyszerűen ezt tudtam venni, meg sem néztem előtte az árakat. Volt még Champion, de akkor már inkább a HiFlo, a Champion-ról meg én olvastam rosszat egy Ninjás fórumon.

Olajból szintén kényszerhelyzet volt, ha tudok szerezni, Fuchs-ot veszek, de nem tudtam...
Szia!
Budapesten belül merre vagytok?
Sziasztok!
Egy barátom Kawasaki Er-5 ösén szeretnénk gyertyát cserélni, de elakadtunk, mert nincs gyári szerszámkészlete, és eddig az összes próbált gyertyakulcs közül egyikkel sem tudtam hozzáférni rendesen Nem tudna valaki kisegíteni egy a célra alkalmas gyertyakulccsal egy pár órára? Budapesti lakhely előny.
Ha tű szelep akkor csak gyári! Anno az utángyártottal Norberto sokat szívott!
Lehet engem is a benzincsap tűszelep kombó szopat a nagy fogyasztással. Tettem a benzincsőbe egy kézzel nyitható zárható csapot és a tegnapi gurulás után 5.3 lett a fogyasztás két személlyel kulturált motorozással. Vagy lehet h tegnap előtt raktam rá a sportdobot és az is közbe szólna?
jól emlékszel, hála istennek az uram megcsinálta
Hát lehet nekem volt csak rossz tapasztalatom a motul 5100- al de Fuchs és Xado én azt mondom...
Szia Miki!

Én csak azt tudom, hogy pl Gs 500- ba rakva orrhangja lesz a motornak, ugyan mitől!?
Szerintem attól hogy több levegőt enged át, ezáltal nem is szűr úgy .
Anno mikor K&N szurot akartam venni szerelőm avval beszéld le a cseréről hogy vegyek inkább Hiflot az úgyis kicsit ritkább és evvel ki tudom próbálni azt hogy milyen lenne káendennel.. Hát nem hallgattam rá de akkor ez mit jelent neked!?
Soha nem értettem ha a gyári max 1000 -1500 Ft-al drágább minek spórolni. Egy hétvégén haveroknak csak több zsetonért fizet az ember sört pl ..
Még ilyet nem tapasztaltam még anno a ZZR-be raktam Motult nem vettem észre semmi változást csak drágább volt mint a Castrol.
Más is mondja (pl. Parabellum), hogy jó a Castrol. Én egyszer próbáltam, nem tetszett. A motor sem úgy melegedett, mint máskor, a váltó meg annyira akadt, hogy borzasztó, ha megálltam hatodikban a pirosra váltó lámpánál, volt hogy még nem tudtam kibűvészkedni üresbe, mire megint zöldre váltott.

Utána Motul-ra lett cserélve (akkor volt benne az 5100 félszint.), azzal megint gyári állapotú lett a váltóm, szóval biztos, hogy az olajjal volt a gond, nem mással.

Motullal az említett piros lámpás visszaváltás kb. 2 másodperc: katt-katt-katt-katt-üres.
Nálam ez amolyan önmegtartóztató dolog is. Azért adok meg adatokat magamról, mert ezzel emlékeztetem magamat is arra, hogy nem csak a szövegszerkesztőnek írok, hanem valódi emberekkel beszélgetek, és ezért csak olyat írok, amit egy személyes beszélgetés során is vállalnék.

Tapasztalat szerint a neten név nélkül írogatva hamar elszabadulnak az indulatok, sokszor tök értelmetlenül, csak mert az ember nincs rákényszerítve, hogy normális hangnemet üssön meg a másikkal. A messziről jött mesegyárakról meg ne is beszéljünk.

De amúgy megértem azt is aki védi a magánéletét, úgyhogy én nem is várom el senkitől a bemutatkozást, ez csak az én választásom.
Mi baj a Castrollal? Nekem mindig az van benne apám Hondájába is kocsiba is soha nem volt még gondom vele!
Gratula az új motorhoz, sok boldog km-t vele!

Olaj-/láncspray terén szinte mindenkinek más jön be, ez majdhogynem egyéni dolog... Már nem tudom, mi van "A Dokumentum"-ban, amit Fisi küldött, de röviden az én tapasztalatom:
Olaj: Fuchs és Motul szuper, Castrol nem, Putoline nagyon-nagyon nem.
Láncspray: Fuchs Gel szuper, MOL is jó és olcsó, de minden spray-nél jobb a láncolajzó.
Nem tudom, de nekem is azt mondta egyszer egy jó szerelő, hogy azért kell olyan tisztító/stabilizáló adalékot használni mint a Spuri téli elrakás előtt, mert különben kiválhatnak a benzinből egyes adalékok hosszú állás során, aztán emiatt a trutymó/kosz miatt a csap membránja nem zárhat rendesen, és akkor telefolyhat a motor benzinnel. Még mutatott is egy motort, ahol tisztán látszott, hogy az olajszint jóval magasabb a kelleténél, azért, mert a felakadt membrán miatt télen belefolyt a benzin.

Tűszelepről nem volt szó, én akkor nem gondolkodtam el rajta, de amúgy logikus, hogy ha a karbiban minden rendben, akkor elvileg nem folyik be a hengerbe semmi álló helyzetben...
Tényleg Fisi, miért nem jó a HiFlo?

Én pont most hétvégén cseréltem olajat, és HiFlo-t raktam a Ninjába, kb. mert ezt tudtam legkönnyebben beszerezni az ismert és dícsért márkák közül.

Most valami webshop-ban utánanéztem a Mann-nak, az 2400 Ft lett volna (posta nélkül persze), a HiFlo pont a fele volt. Ennyivel rosszabb lenne? Vagy csak ennyire drága a webshop?

Amúgy én nem éreztem, hogy rossz lenne, gyártási minőség is jó volt, minden tömítés tökéletesen illeszkedett... Egyébként azt sem tudom, mit kéne érezni, ha rossz a szűrő... Ezért is lennék kíváncsi, hogy Neked mi volt a rossz tapasztalatod a HiFlo-val.

(Mellékesen az olaj viszont ég és föld. Vagy inkább Androméda köd és Föld. Hosszú sztori, a lényeg hogy Fuchs nélkül maradtam, úgyhogy a végén Motult vettem, 7100 full szintetikus. És eszméletlen jó, olyan szinten öröm lett a váltás, hogy legszívesebben egész nap a váltót nyomkodnám. A motor is simábban jár. Előtte Putoline volt benne, félszint., és teljesen tönkretette a váltót.

Szóval soha-soha, de tényleg soha(!) ne vegyen senki Putoline-t, ellenben a Motul nagyon jó, már a félszint. 5100-as is bejött amúgy. Csak drága, ez itt kb. 2x annyi volt mint a fullszint. Fuchs otthon.)
A motorozz.hu-n a Kawasaki GPZ500 fórumon érdekes hozzászólások vannak a karburátor és a motor visszafojtásról,ami az ER-nél is hasonlót alkalmazhatnak,már akinek ilyen van.
Igen, nekem is a Spuri gondtalan kezelést "okoz"!
Összel voltam úgy hogy tartalékra váltottam,egyszer csak megtorpant majd újra gyorsult,pár km-re meg állt a motor.Gondoltam hogy valami dugulás van.A csapot megforgattam többször, utána beindult.Teletankolás után spurival kezeltem néhányszor,azóta semmi ilyen.Télen én is megyek rövidebb kört ha száraz út van.
Túl gyakori nem lehet.Cirka tíz év alatt egyszer tapasztaltam,hogy beragadt a membrán,Akkor sem okozott bajt mert a tűszelepek itt is tették amit kell.Csupán a gyertyacser miatti tank leszerelésnén derült ki a bibi.Kitisztítottam és kész.
Nem mondanám annak. Nekem 8,5 év, és 55 ezer km alatt soha nem volt bajom a csappal. Benzincső eresztett egyszer ,azt kicseréltem de a csap az makulátlan volt végig. Szerintem ezeknek az állás, a hosszú benzin nélküli tétlenség ad be. Kiszárad párszor, megrepedezik, aztán hamarosan megadja magát.
Ezért mondom mindíg hogy télen is jobb 5 hetente járni vele kicsit, mint hónapokra félre tenni. Nemere lettek ezek kitalálva..
Igen, nekem nem zárt a csap álló helyzetben. A vákuum nem működött benne igazán, el volt öregedve a gumi. Új csapot nem akartam, felújító készletet nem lehetett kapni, ezért olyan benzincsapot kerestem az apróhirdetésekben, ami hasonló volt.
Így lett TZR Yamaha csap a Kawasaki ER-5-ön.