Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ez a csap balhé egy gyakori hiba?
Tankmosásra valami praktika? Vagy majd a szerelő megoldja?
Pont ezért vettem tartalékba csapot hogy ha hirtelen kellene membrán,vagy gumi akkor legyen.Nekem sem zárt egyszer gyertya cserénél,szétszedtük ,de semmit nem találtunk benne,talán csak megakadt a membrán szelep.Annyi mintha folyamatos pri-be lett volna nyitva,persze a motor nem folyt tele mert tették a dolgukat a karbi tűszelepek.
Meg Ziminek is volt valami csap ügye...
Akkor én voltam a béna, de nem jól emlékszem hogy pl zarándoknak a csap miatt folyt tele a karter!?
Mielőtt csapot cserélnél előtte szedd szét, nem nagy ügy.Elég ha a benzin le eresztés után leveszed a fordító csapot (két 4-es csavar) ha ott folyt a benya a pri-nél.Vagy a 4 lyukú körgumi kell bele ami a fordítócsap alatt van,a membrán a pri állást nem befolyásolja.Ha a membrán szakadt vagy lyukas akkor a benzin csöpöghet a vakum csőhöz közeli oldalt levő apró furaton és nem biztos hogy akkor nyit az on-res állásokba.A motor csak akkor folyhat tele ha nemzárnak a karbi tűszelepek,amik ucye üzemközbenn is zárnak-nyitnak hisz úgy szabályozzák a benzin szintet.Én vettem tartalékba egy benzincsapot 2005-őshöz,bontva 3000-ér,aminek semmi baja.Szétszedtem hogy kivesézzem milyen bellülről.
Bocs most biztos hogy tudatlanságból vizsgázom *5-re de hogyan kerül benya az olajba? Ami nem ég el tökéletesen, az ki megy a kipuffon nem?
A csaphoz a kawanal van alkatrész... Vagy új csap ,ha jól emlékszem akkor kb25 körül..
Valószínűleg a membrán kampeca. De arra figyelj, mert a végén tele nyomod a motor olajat benzinnel! De lehet akár egyszerű benzin cső faradasod is. Nézd meg jobban, honnan folyik!
De akkora, hogy nem tehető fel egyik a másik helyett, tök más....milyen van rajta?...típus, szám...
Csaptam egy kis kört Demjén Rózsi koncert előtt .
Viszont újabb hibát véltem felfedezni a mocin. A benzin csap pri állásban folyik , csak úgy v.honnan. Csapcsere? . Ja és az már nem is izgat hogy tank mosás lesz, mivel kis festék lemezkéket eresztettem le a szűrőből. Nem volt full tele a tank és télen gondolom a benzin dolgozott. A kis krúzolás közben 4-5 ezres fordulat környékén meg is torpan mindig a gépezet és baromira nem volt dinamika, gondolom a kevés benya miatt. Egy teherautót is kínosan hosszú másodpercekig előztem.
Szerelő maszter meg tele van melóval és csak 1 hét múlva foglalkozik velem.
Szóval a jövő hét pihi lesz.
Nem ingyen, de innen van olyan kapcsolatom, hogy az oldalon feltüntetett ár 60%-áért hozok mindent.. Láncspray, olaj, szűrő, aztán ha egyben rendelek meg mindent innen, nem megyek el a boltba, akkor azt a pénzt amit mespórolok, inkább eltankolom, vagy elsörözöm.
Amúgy ingyen adják ezt hogy megéri ennyit vaccillalni vele!?
Tudom hogy elég nagy a külömbség, ezért kérdezlek titeket
Bocs, hogy belekérdezek...nézted a paramétereit a két szűrőnek?...elég nagy a különbség.......
Nem kell ezt a szűrő dolgot túlspirázni. Bármelyik jó ami a típushoz is való.Ne má hogy bármi különbséget észrevesz egy halandó két márka között.
Sokan használják a Hiflot, én nem preferálom, inkább a Mann és a gyári..
Ja a lényeg hogy ott vettem olajat is + közel a munkahelyem is.
Én csak a praktikusság (lustaság) miatt a xadosoknál hiflofiltrot vettem olajszűrőt is és levegőt is. Hiba volt?
Ez igaz, de a Bárdiból azt be tudja szerezni.
Igen, az a másik ami jól bevált. De a gyári talán 500 Ft vel drágább, akkor minek másik?
Mann MW64, ha nem gyárit veszel.
Egyiket se!
A gyárit vagy Kawazsoltitól, vagy az Ivanicstol. Ára talán valami 3000 körül van..
a bárdiautó honlapján van 2 külömböző szűrő, melyiket rendeljem? Mert kollégám már hétfő reggel meghozná ha ma megmondom neki melyik kell... Tudtok segíteni?

http://www.bardiauto.hu/websho...
Romet-et!