Az előző tulaj is csak legyintett hogy áááh nem kell szelephézagot állítani, meg karbi szinkront, igaz nincs is egyikre tünet, 48.000 van a gépben. Ami tünet, de ezt nem tudom be bajnak, mert a hondámnál is jelentkezett, hogy amikor melegíted a gépet, én úgy szoktam, hogy 2-3 perc még felveszem kabát sisak kesztyü, aztán elindulok kis terheléssel, 6-8 km-t. De még az első 1-2 nagyobb gázadásra, még kicsit megtorpan, amikor már kihuzattam párszor magasabb fordulatig, utána már szépen harap minden tartományban.
Olajról már írt a kolléga. Szűrőt minden második olajcserénél kell cserélni.Azért én is cserélem a hatezer után.Viszont tíz év és bő 50E után sem volt semmi karbi vagy szelep izélés a gépen.
Neked ez a bemutatkozós dolog a tikked?Épeszű ember a mai világban annyi adatot ad meg magáról amennyit nagyon muszáj.Én pölö azt is töröltem amit régen még megadtam.
Hát figy, muszály... csak értitek tán mire vagyok kiváncsi, vezetés közben szar írni, a nap is a szemedbe süt, az egyik kezdbe a telefon, a másikba a cigi, a kormányt térddel támasztod, mindig fékezni kell valami traktoros miatt, és nem birod megelőzni, mert szembe mindíg jönnek, jah és még a rakomány is szarul van csomagolva, azt is nézni kell hogy a kátyukat kerülgessem, jah és még az utat is nézem... Ha így folytatom, lehet nem kell olajat cserélni a motorba
Remélem, idén jó pár emberrel találkozhatunk a TKB talikon, hogy eloben is megismerhessuk egymást, tapasztalatokat cseréljük!?
Szezon nyitó május 30 Júni 1- ha jól emlékszem. Tiszakecsken lesz Ziminel.
Fő buli Orfűn június 27-29 ...
Gyertek!
Bocsi, visszaolvastam, csak futólag, mert a fél életemet az autóban töltöm, és vezetés közbe necces alaposan olvasni A bemutatkozót is pótolom majd, kicsit részletesebben. z.barkoczi@gmail.com -ra jöhet.
Előre is köszönöm!
Ha vissza olvastal volna akkor láthattad hogy írtam adj mail címet, és oda elküldöm a leírást. Bemutatkozó sem ártana kicsit.
Amúgy üdv! És grat, bár mint mondtam egy oszver oszvered lett...
10W40 kell bele, 3 liter. Csereperiódusa 6000km vagy 1év, amelyiket hamarabb eléred. Olajszűrőt is cserélj, nem nagy összeg.
Nekem a Mol láncspray vált be, 2000Ft körül kapható normális helyeken. Előírás szerint 500-1000km megtétele után kell fújkálni.
Ha megkéred Fisit, akkor szerintem szívesen küld egy szerviz útmutatót, ahol minden le van írva. Üdv itt a fórumon, jól választottál.
Na sziasztok! ER5 tulajdonos lettem, nem GS.
Úgyhogy helyt álló ha itt kérdezek, milyen motorolajat használtok, mennyi időnként cserélitek, milyen lánc spray, hány km-enként? Hétfőn szerzek hozzá mindent amit írtok!
Ja, igen... 140-150-nel szundikáltál pálcika!
Pedig ott a rezgős zóna - jujj... Vagy éppen ezért!? Azt hitted valamiféle öröm szerző eszközön ülsz!?
Végül is minden Kawasaki az!
Nem voltam biztos benne hogy Er-a tényleg az az Er-a.
Nagyon köszi a "bukótuningot"!
Ja én is úgy érzem hogy bírnia kell a strapát, az elején finomkodtam, de már a szokott módon pakolom a fejemre a kupakot.
Örülök, hogy a bogárháló, huzat és zajcsökkentése bevált. Azért van még mit javítani rajta...
Hamarosan a felvétellel sem lesz gond, az anyag valamennyit engedni fog, nem marad ilyen feszes...
Sokkal jobb mint a gyári állapot. Ha esetleg ilyesmin gondolkodsz, szerintem nyugodtan kezdj neki.
Remélem, idén jó pár emberrel találkozhatunk a TKB talikon, hogy eloben is megismerhessuk egymást, tapasztalatokat cseréljük!?
Szezon nyitó május 30 Júni 1- ha jól emlékszem. Tiszakecsken lesz Ziminel.
Fő buli Orfűn június 27-29 ...
Gyertek!
Előre is köszönöm!
Amúgy üdv! És grat, bár mint mondtam egy oszver oszvered lett...
Nekem a Mol láncspray vált be, 2000Ft körül kapható normális helyeken. Előírás szerint 500-1000km megtétele után kell fújkálni.
Ha megkéred Fisit, akkor szerintem szívesen küld egy szerviz útmutatót, ahol minden le van írva. Üdv itt a fórumon, jól választottál.
Úgyhogy helyt álló ha itt kérdezek, milyen motorolajat használtok, mennyi időnként cserélitek, milyen lánc spray, hány km-enként? Hétfőn szerzek hozzá mindent amit írtok!
Pedig ott a rezgős zóna - jujj... Vagy éppen ezért!? Azt hitted valamiféle öröm szerző eszközön ülsz!?
Végül is minden Kawasaki az!
Nem voltam biztos benne hogy Er-a tényleg az az Er-a.
Nagyon köszi a "bukótuningot"!
Ja én is úgy érzem hogy bírnia kell a strapát, az elején finomkodtam, de már a szokott módon pakolom a fejemre a kupakot.
Örülök, hogy a bogárháló, huzat és zajcsökkentése bevált. Azért van még mit javítani rajta...
Hamarosan a felvétellel sem lesz gond, az anyag valamennyit engedni fog, nem marad ilyen feszes...