Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mostanában csak dobozzal jártam, lehet hogy kipróbálom üresben. De szerintem tutkó, hogy a bibi az elejében lesz. A 7-dik érzékem azt sugalja .
És próbáltad már levett dobozzal? Nekem is V46 van rajta egyébként.
Minden motor ülése kényelmetlen 300-400 km után, főleg ha téli álomból ülsz vissza a motorra.
A Z-750 ülése nekem nagyon kényelmes, a második tesztkörúton majdnem elaludtam rajta. - és nem a sebesség hiánya miatt.... A lábtartó picit feljebb van az Er-5-éhez képest, viszont gyorsan meg lehet szokni.
Van rajta egy Givi V46, de minimál súlyt szoktam vele cipelni.
Doboz vagy doboztartó konzol van rajta?
Ha rárakom a majd 50L-es dobozomat, akkor nekem is táncol az eleje, főleg erős szélben.
Igen azok a helyükön vannak, bár a jobb oldali kapott rendesen valahol az előző gazdinál.
Minden évbe cserélek gyertyát akkor megnézem a gyertyaképet is. Benzincsövet is mindig cserélek mert nem drága. Kompressziót nem mértem de az olajat nem eszi indul pöcre és jól megy.
Erre utaltam én is.
Kormány végén a súlyok megvannak? Attól is tud rázni szerintem!
Igen, sima úton is mocorog. De lehet hogy tényleg én vagyok kicsit puhány...
De tervbe vettem hogy meglátogatok valami felni doktort.
Ja, jut eszembe, mi is külföldi gépet vettünk, és akkor kellett eredet vizsga, mondjuk ennek már van pár éve, hogy azóta hogy változtak a jogszabályok, nem tudom... Utánanézni meg lusta vagyok.
Ja, eredetvizsgát meg nem tudom, kell-e, de én megcsináltatnám, ne utólag derüljön ki véletlenül, hogy lopott a motor, aztán elkobozza a rendőrség...
Hát gondolom nem... De ha minden rendben (gyertyaképet néztél?) akkor nincs több ötletem... Lehet régi a benzincsöved és egy hajszálrepedésen elcsöpög. Esetleg kopott a henger/dugattyú/gyűrű, nem jó a kompresszió... De ezekhez már nem értek.
De ha deformált a kerék és görgőzni kell, akkor azt nem csak úthibáknál éreznéd, hanem sima úton is, nem...?
Nem tudom, hol néztél utána, mert az általad berakott link nem jó. De egy ideje téma volt a jogász topikban, ott is azt mondták hogy kell illetéket fizetni idéntől, csak régen nem kellett. Meg itt egy pl. idei cikk, ez is ezt mondja:

http://www.autonavigator.hu/ha...

Egy másik, totalcar-os, eszerint is kell illeték:
http://totalcar.hu/magazin/koz...

Persze nem tudom pontosan mikor vetted a motort, ha még 2014. jan. 1. előtt, akkor még a régi rendszer szerint mentesülsz az illeték alól.
köszönöm a válaszod :)vizsga után az lesz az első szelephézag karbiszinkron
Hengerfejben az O gyűrűk elszálltak. Azt csereltesd ki. Javasolt szelephézag allitaskor mindíg kicserélni.
a hengereknél középen van két kis furat észre vettem hogy szokott szivárogni a fagyálló mind a két hengernél ez valami túlfolyó lenne srácok? mikor vissza töltöttem a fagyállót a termosztát javitása után akkor feltöltöttem a kiegyenlitő tartályt is a jelzésig ez a szivárgás természetes dolog vagy jobb lenne megnézetni szerintetek? töltöttem fel pár képet a régi meg a jelenlegi vasakról is!
A gumi nem új volt, bár nem kopott, csak kissé túl tárolt, rideg már az anyaga. Le is akarom cserélni, de az oldalborda már kezd mérgesen nézni ha szóba hozom a Kawát.
Ja amúgy igen, halkabb a bukó.
Na ilyet még nem hallottam.. Azt hittem a szokásos, kopott gumis szitálásról lesz szó, de ez akkor nem az ha jól veszem ki..
Kisebb út dudoroknál pl felfagyások kisebb tempónál is 40-50 úgy érzem hogy levegőbe kerül az első kerék. És simább helyeken is kissé mocorog a kormány.
Múltkor a gumis meg is jegyezte hogy el kellene vinni görgőzni az első kereket.
A telókra is gyanakszom...
www.ihg.hu%2Fmikor-k%25C3%25B6..." title="https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CFkQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.ihg.hu%2Fmikor-k%25C3%25B6..." target="_blank">https://www.google.hu/url?sa=t... szerencsére nem kell most néztem utána :)
Sajnos azt hiszem már kell.Itt a fórumon írta valaki.(A tévedés jogát fenntartom.)