Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem lehet azt is Tesókám.Bár nem is a Sopronit a kedvencem.Inkább a San Miguel.Ha nincs akkor a Xibeka.
Esetleg a Borsodi.( Ne kóstolgass!)
Erre sajnos nem tudok választ- de hátha valaki majd ide írja..
Legutóbb ép a dobozos Sopronikba merültél a TKB bulin!
Amivel még elég jól ki tudod zárni ideig - óráig a párát az a Rain-x Anti fogja, nem örökéletű, de ha nem szuszogod tele minden reggel a sitykát egy ideig bírja, utána megint le kel kezelni. Mentségére legyen írva nagyon minimális mennyiség kell egy rongyra és avval kell áttörölni belülről a plekót.
Jav: van pára. Schuldigung.
Hááát?Bár én még merültem pár érdekes holmival.A kedvencem a harckocsizók önmentő készüléke.Biztos vagyok,hogy még senki nem menekült meg azzal a szarral.( Ja és az amire céloztál)
Szia Tibi!

Örülök, hogy jó lett!

Amit írtam is neked , hogy mindegyik sityka párásodik álló helyzetben, gondolom csak a pinlockosok nem?!

De legalább most még jó ideig használhatod.. Gondolom, halkabb is lett nem?

Kerék pattogáson mit értesz?
Csaknem valami nyálkás dolog?
Ez üzlet:Ki akartad zárni a szelet.Ergo nincs huzat,van pár.Búvár koromból vannak tippjeim a párásodásra.
köszi igen a gép olaszból van egy öreg volt a tulaja megvan az összes papirja a forgalomba helyezéshez tavaly lett behozva én leszek az első tulajdonosa minimális csúszásnyom van a jobb oldalán de ettől eltekintve nagyon egyben van a gép amiket én tudtam itthon leszervizeltem olaj,olajszűrő,levegőszűrő,fagyálló,gyertya kábelek és gyertya pipák,gyertyák NGK mindenből..benzincsövet is kellet mert amikor levetem a tankot sajnos eltörött az egyik cső ,termosztát gumi o gyűrűket is kellet cserélni mert nagyobb fordulatszámnál nyomta ki a fagyállót egyenlőre ennyi .szerdán viszem Kpm vizsgára utána jöhet a reg adó, biztositás és a végén az okmányiroda...azt kérdezném még tőletek hogy valahol olvastam ha én vagyok az első tulaj akkor nem kell eredet vizsgát meg vagyonosodási illetéket fizetni ez tényleg így van?
Üdv Fisi!

Ma kipróbáltam a bogárhálósított bukót. Így már nagyon jó, végre nincs tornádó a sityakban. Tény hogy a felvétele kissé macerásabb, szerintem egy idő után valami engedni fog a finom feszegetés miatt, bár elég rugalmasnak tűnik az anyag. A másik kis negatívum a párásodás. Amikor megállok pillanatok alatt be tud párásodni a plexi. De ahogy mondtad ilyenkor ablakot nyitok és szellőztetek.
De összességében nézve sokkal komfortosabb így a sityak, már az elpasszolásán gondolkodtam egyébként, de így még maradhat.
Tehát ERa nagyon jól megkreálta ezt a lég(y)fogót, na és az installálás is jól sikerült ragasztás nélkül.
Köszönöm! .
Egy probléma megoldva, már csak 999999 van hátra pl Kaszawaki karbipuccen, melltartó reperáció, elsőkerék pattogás megszüntetés (görgőzés?) ...
A lényeg hogy vége a télnek
Az enyémet utolsó vizsgán körbefényképezték,megfékezték a padon és ennyi.Be se indítottam(Sport dob) Se lámpa se index se semmi.Fizess!Ha ránézésre nem gáz átmegy.Ez sajnálatos szerintem.
Rá tippeltem volna.Így könnyű.De Era is másként fészkelődne egy kényelmes ülésen.(Ez kb.7-800 km- környékén fog kiderülni.)
Minden esetre a Zén -minden keményebb mint az Er- en- a rugózás az ülés stb, de mégsem kényelmetlenebb...
Halló!

Grtula a vashoz és a bemutatkozáshoz!

KPM- en ha jól olvastam a múltkor a Cb 500 fórumon a nem engedélyezett extrákért harapnak. Kipufogó, bukókeret meg ilyenek.
De ahogy kutyafuttában a gépedre néztem, ezen ilyesmi nincs..
Hát nem tudom, ez szerintem egyén függő. De amúgy Era volt az egyedüli eddig, ha neki jó- másnak is jó lesz, amúgy meg nem érdekel..
Azt mondta kényelmes csak a lábtartó van fent kissé.
helló jövő héten viszem a vasamat kawasaki er5 Kpm vizsgára szerintetek mit fognak nézni ilyenkor? minden jó a gépen villamosság fékbetétek is cserélve lettek
Csipáztad?Rosinante ülése SZAR az elejétől.De nem láttam értelmét variálni.Ha a Z is ilyen kényelmes akkor ...Ki az elégedett utas?Vinném egy rövid túrán.
Nem tudom mennyit számítanak ezek.(Tippem azért van)Rosinante nem volt szelephézagolva,karbiizélve,akkutöltögetve.Ennek ellenére köszöni jól van.Most kezdi a tizenegyedik szolgálatban töltött évét.
Az élete során nem volt szervizben.A garanciális kötelezőkön sem.Az olajszervízt megcsinálom a többit meg le...
Azért veszek tartós vasat,hogy ne kelljen javíttatni.
Én nagyon fostam az ülés teszttől, főleg az utasétól, mert az egyik fórumon az egyik nagytudású elég jól szidta az üléshelyzetet stb. Azóta eltelt 1400 km- kb (sose tudom mennyi mert az órára állítom a szegmenst), és mind nekem, mind az utasnak egész jó a gép.
Leszögezem, Nem egy túrahajó, de nem rosszabb az üléshelyzete mint az Er- nek, én meg azt csipáztam, 150 km- ként meg úgyis le kell szállni azt mondják..

Anno az általam kényelmesnek hitt MZ- n se tudtam többet egy seggel kiülni, de van aki pl. az Er-5 el is kiült álítólag egy seggel 4- 600 km-t , hát gratulálok hozzá. Elég fakír csávó lehetett..
Szelephézagot is a tavasszal néztem ahogy a légszűrőt is akkor takarítottam ki egyedül a karbi szinkront nem csináltam de az csak nem számít 1 litert?
Persze a többletsúlyt nem mint kezelhetőséget befolyásoló tényezőt írtam,hanem simán csak mert nehezebb. -mondjuk annyi szerepe azért van(főleg az én esetemben),hogy nem mindegy milyen súlyú gépet kell bekinlódjak a szűk kis paneltárolóba.
A Z750-nél menet közben egyáltalán nem érezni,hogy nehéz volna,ellenben a KLE-nél igen,mondjuk ez valószínű a magas építéséből is ered.Én egyetlen egy dolgot nem csíptem csak a Z-be,piszkosul hamar elzsibbadt a seggem rajta.Egy óra motorozás után úgy szálltam le róla mindig mint aki beszart.
Megnéztem mennyi üzit küldtem erről a mostaniról.Két év:nulla üzenet.
Már a telefon vásárlásakor kigyomlálom az ilyeneket.(hangosta meg mifasz)
Az!