Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

T 9 ?
*1200 R-re, így jár aki séta közben irkal telefonon...
Igazából kényszer megoldás volt, eredetileg a ZRX 1200 E-mail re hajtottam, de a sors közbeszólt..
Nem baj, most már úgy bele másztam a dolgokba vele ,hogy marad is lehet végleg, bbár az ötösnél is ezt mondtam..
* Er 5 öt..
Ez az RT-HP hogy jött össze a t9nek nem tudom.
Amen!

Jó kis gép, bár kaptam innen onnan hideget - meleget, mikor megvettem. Érdekes, nekem ez a többlet súly dolog sosem jön le, szerintem ugyanolyan könnyű terelgetni mint az RT-HP t, persze a magam alföldi módján.
Kanyarvadász nem lesz belőlem sose!
Látom te az Ernyőt már lecserélted egy Z750-re.Nekem nagy favoritom az a típus,egy ilyen volt a tanulómocim,azon is vizsgáztam és nagyon megszerettem.Igazi kezesbárány mint egy Yamaha Ybr,csak százzal több lóval,na meg egy kis többletsúllyal. Ha majd egyszer "nagy"leszek tuti veszek egyet! Remélem megadatik!
Minden esetre akárhogy is de a KLE is tetszik nekem, bár jó magas gép. Leginkább a legutolsó szériások jöttek be nekem , színre meg kialakításra
Akkor valóban van némi különbség,de szerintem még ez sem olyan mértékű,hogy a fogyasztásban különösebben megmutatkozna,bár,ha még hozzáadjuk a nagyobb légellenállást főleg azzal a "vitorlás" üléspozícióval akkor az már biztos rátesz kicsit. -nálam sz.hézag állítás,karbi szinkron+egy alapos légszűrő puccantás után mindjárt egy fél lityivel lejjebb ment.
Bocs- most látom hogy elrontottam- szal 5- 5200-nál az Er-5 110- el megy- tehát kicsivel hosszabbak a fokozatai
Akkor kb. ugyanaz kell legyen az áttételezésük.-lehet,hogy nálam is 5200 volt az az 5000 de ennek gondolom sok jelentősége nincs...
Az Er meg ott kb 5- 5200- at forog...
Amennyire emlékszem az enyém 6.-ban 100 km/h-nál kerek 5ezret forgott. Ugyanez ER 5-nél?
Nálam viszonylag baráti volt a fogyasztás.Helyben,melóba járásra használva napi 2x-i hidegindítással gyakran kigyorsítgatva 4.8-5.2l/100km.Túrán állandó 80-90km/h-val haladva beérte akár 3.5-el is,de ekkor tényleg nem volt semmi pörgetés.
Gondolom a KLE fokozatai is némileg rövidebbek, és többet foroghat ugyanannál a sebességeknél..
HA gondolod adj mail címet- elküldöm az Er5 leírást, és abból még csomó infot megkaphatsz!
A többiek által elmondottakhoz még annyit tennék hozzá, hogy a KLE-nek eleve pl. nagyobb a légellenállása, ha mindkét motor 120-szal megy, a KLE blokkjának nagyobb ellenállást kell legyűrnie, ergo az lenne csoda, ha kevesebbet enne, mint az ER-5.

Mondjuk az 1 literes növekedés már más téma, én is gyertyaképet néznék először, nem túl dús-e a keverék, aztán elindulni hogy hol kaphat túl sok benzint/túl kevés levegőt. Egy eltömődött légszűrő is meg tudja lepni az embert.
Hali Tibi!

Remélem beválik, mint mondtam, a felhúzást eleinte szokni kell majd, de hamar bele fogsz jönni. HA néha kicsit ki akarna csusszanni, tessékeld vissza finoman a helyére. Vissszarakását meg majd megtanulod :)
Remélem beválik, majd teszteld!

És ne nekem köszönd hanem annak aki a legtöbbet dolgozott vele- Er-a- nak!
Hali Fisi!

Köszi! Szuper!
Kicsi fej? Ezt még nem mondta senki.
Tény a bukót enyhén feszegetni kell mikor felhúzom, viszont ha kawának oda csapok, akkor 100 felett a menetszellő le akarja szippantani rólam.
Na de a lényeg hogy nem lesz több sírás!
Hála naked!
RozsaT !

Kész a bukósisak!
Sajnos nem tudtam kipróbálni, mert nagyon kicsi fejed van, nekem meg nem nagy!
Volt nemrégiben a totalbikeon egy teszt róla, érdemes elolvasni, de a kormány szitalast ne vedd készpénznek, az épp egy egyedi probléma volt. Vagy nagyon kagylós volt az első gumi rajta!
Sok sikert hozzá!
Jah és adatlap kitöltést pótoltam :)
Köszi a válaszokat, ezt az ER5-öst amit linkeltem, megyek a héten megnézni, azt mondta a tulaj hogy jó állapotban van, Honda márkaszervízben szervizelte.
A manuálban így van írva és az értéke 1 3/4!
Amit írsz az Rosinantéra is igaz.Ráadásul az világlátott lovacska viszont sokkal de sokkal kevesebb pátyolgatással.Ha simogatni akarnám hárlit vennék.Az csak arra jó.
Kiléptem.Kezdődik az El Classico.
Ne írígykedj, jól járt a srác ennyiért a géppel, tényleg egy fullos, igaz történetű- kilométerteljesítményű. ÉS egy gazdás gépet kapott, nem egy ilyen turhadékot mint én, most meg faraghatom ki belőle a motort..