Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az miaz?A pilot nem a screw?Már a katonás időkből kiindulva.
Egy litert nem hinném h dob rajta h nincs még olyan meleg.
De akkor mi lehet a gond mire nem gondoltam?
Konkrétan a pilot screw beállítására gondoltam!
Van egy szerelő aki látta már Rosinantét fékolajcsere meg az ominózus gyújtáskapcsoló ügy miatt.Kértem a szinkron-szelepbizbasz kombót is.Járatta a motort és azt mondta ami jó azt ne szexuáljuk.A saját pénze ellen csak nem beszél. Bizonyiték:ez még így is él.De hétszázért eladnám még a haverodnak is. (Vicc volt.Minek adnám el?Ezt is alig használom. )Ezért pihen még a G projekt.Az is csak faroknövelő arra meg nincs még szükségem.
Rá nem jöttem volna.
Igen, ismered de nem mondok nevet mert megsértődik. Természetesen nem Era volt a hatalmas 40 kilójával...
Hiába klegjobb a KAwa, igenis kell neki a karbi szinkron!
Emlékezz mikor múltkor felhívtál a csap miatt, azt se basztattad- és mégis- jé mennyivel könnyebben indultál a szezon elején, mert kipróbáltad!
Majd akkor veszed észre mennyivel jobb lesz a gép ha elviszed karbi szinkronra, és utána meg majd szidod megad, miért nem hamarabb. Sokat számít hidd el ha rendben van!
Annyira meg nem drága..
Amúgy még az injektorokat is szokták szinkronizálni...

Xado is sok embernek bejött- mióta cblaci meg én népszerűsítő kampányt indítottunk mellette..
Szal tessék néha megfenni a kardodat lovag!
A nehéz utast ismerem?Era?
Mindegyik GPZ blokknak más a belseje..
Más a VN 500 -é 45 ló- A KLE- é is 48 ló- Er- 5 50 lú- GPZ 500 S 60 ló..
Jól csinálta a Kawa, sok mindenhol jól teljesít a jó kis 500- as blokkjuk!
Nincs mit- cserébe meséld el hogy ment a dolog! Volt innen már pár ember aki oda vitte teljes megelégedettséggel!
Nem a GPZ-re gondolsz?A KLE is más vezérlésű?
Aranyszabályként:ami működik nem basztatjuk.Soha karbiszinkron soha szelep állítás,soha gyári szervíz.Új kora óta az enyém és teszi a dolgát.A többi gondoskodást persze megkapja.De Xadóval se szarozok.Kap rendes olajat az előírt időben itthon a műhelyemben+szűrőt és legyen boldog,hogy szolgálhat.
Azért veszek KAWASAKIT meg főleg OPELT mert megbízható.
Volt Pannóniám meg Rigám is is.Meg Wartburgom és 100-as Skodáim is.Kezdem azt hinni láttam már valamit.
Ez sok mindentől függ ám! Nekem is pl. míg hidegebbek voltak az Er evett 4,7- ha hajtottam 4,9- et is. Bejöttek a melegebb idők, egyből volt 4- 4,5 max. fogyi.
Zé fórumon olvasom pl, hogy tavasszal nem ment némelyeknek a vízhőfokmérője feljebb 60 foknál.. Az akkor hol van az ideálístól? Ott az injektor egyből rászabályoz...
Persze Er- nél ez nem játszik.
Köszi!
De te először levegő csavart írtál ha jól emlékszem , az meg nem ugyanaz!
Igen az az alapjárati keverék csavar, avval tudod pl. azt is állítani, hogy sportdobbal ne durrogjon motorfékkor a masina. A fogyiba nem túlzottan szól bele.
Arra a csavarra gondolok ami a karba alján van az az alapjárati keverék állító csavar nem? Mert nekem az nincs ledugózva!
A a legnagyobb gondom az h tavaly még 5,3-at evett és év végére ment fel egy literrel de ennek nem tudom az okát benzin folyást nem tapasztaltam.
Amíg nálam volt mindig egyes fokozaton volt, egyszer nehezebb utassal kettesen- full terheléssel 3- on. 8,5 év alatt mindössze ekkor, kétszer állítottam el a legpuhábbról, és így is tökéletes volt.
Bár a régebbi szériák rugója hátul jóval rövidebb rugóútú, és gyengébb csillapítású volt..
Jó -de te már tapasztalt szélmalomharcos vagy Don Quijote- ő meg még fiatal versenyző- aki kihasználja az összes lehetőséget a gépben, azért etet vele többet, illetve ott a beállítási procedúra is még...
Hogy lenne már ugyanaz a fogyi? A két blokk ugyanaz ige. de belül nem! Más a vezérműtengely, az áttételek stb. Még jó hogy nem ugyanannyit fogyaszt, de szerintem két Er-5 közt is van különbség , még ha ugyanaz az ember is hajtja őket. Sok mindentől függhet..
Levegő csavar beállítása természetesen sokat számít hisz avval állítod be a keverék arányát optimálisra. HA dúsabb többet kap kicsit jobban megy de többet is eszik, ha kevesebb akkor rángathat, gyengének érzed, és a motor egyes alkatrészeit is nagyobb terhelésnek teszed ki a gyengébb "levegősebb" keverékkel.
Gyertyakép!
Mindent elmond- ezek után mehet bele az üveggyertya ha van valakinél, vagy szerelőnek, azzal is szépen be lehet lőni.
Amúgy ezeket a keverék csavarokat nem dugózzák le gyárilag?
Neked is volt gondod a a hátsóval?Mi még az utolsó fokozatot nem is próbáltuk.
Hat liter sok.Bár én nem pörgetem 7-8-ig.Minek is?Bár azért már autópályán el-el küldtem tiltásig is.(nem vagyok büszke rá)Nálam az öt az elfogadott fogyasztás teljes terhelés és túra út kombóban.Egyébről nem tudok semmit mondani.Tíz év alatt ennyi a véleményem.Meg az,hogy jó a motorja.
Nem kell csere- vidd el a Kárászyhoz és újíttasd fel- azt hiszem 15 ezer per teló...
Helló!

Segítsetek már ki mert nem igazán értem ezt a dolgot: adott két motor ER5, KLE a blokk ua. a karburátor ua. a karburátor beállításai az üzemanyag levegő csavar kivételével ua. Akkor hogy van az h az ER5 120-150 körül 5 litert eszik a KLE 6-ot? Beállítottam a karbikat a motoromon mindent a manuálba írt értékekre és a hétvégén 250km-et mentem többnyire 7-8 ezerig pörgetve 120-150 néha kicsit több és a tankoláskor 5.9-re jött ki az átlag. Az üzemanyag levegő csavar beállítása mennyire játszik közbe a fogyasztásba?

Köszönöm!
Mi a pokoltól fárad el?Az enyémnek semmi baja.Pedig van dolgoztatva.
Sziasztok!
Korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy az elgyengült hátsó lengéscsillapítókat Yamaha XJ750-ről származó alkatrészekre cseréltétek. Esetleg tudtok beszerzési forrást, vagy más típus is jó lehet? Keresgéltem, de nem találtam még.
Köszi!
Nem aggódok.Csak megemlítettem mert még olyan fiatal vagy és bohó.
Pölö én nem tudom hogyan éltem túl az első pár autós-motoros évemet.A mázli sokat segített.De egy csúf est láttán azért nagyon visszavettem.
Ne aggódj, tudom. Erosen vissza is kell venni....