Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak vicceltem. Egyébként is azért lett nyugdíjazva, mert véletlen ráugrottam és széttört, szóval már nem jó semmire... jó eséllyel már ki is dobtuk.
Ööö, nem kérem. Még odébb is van meg lehet pdoiler lesz meg nem tudom
Ha gondolod van egy ugyanilyen Pierre Cardin tokom... Guberáljam elő? Azért írtam, mert én is ilyet hordtam hosszú évekig, halál ugyanez a külső-belső szín, forma, borítás, minden. Még a tengelynél és ugyanígy repedt el a belső. Most mintha megint a sajátomat láttam volna a képen. De jó volt, ajándékba kaptam kárpótlásként, mert egyszer az egyik optikusnál félrecsiszolták a lencsémet. Azóta se volt ilyen jó tokom.
Te inkább írd le a tapasztalataidat hurkatöttő, mielőtt valaki megint megkérdi érdemes e felrakni ilyet!
Hát szuper lett. Köszi a leírást, egyelőre nincs több kérdésem, igazából a fej érdekelt nagyon, de akkor ezek szerint kukázni kell valahol egy légkondit. :)

A cégednél meg most agyalhatnak, mitől állt meg a légkondi...
Hali!

Fisi Te többet nem fényképezhetsz sehol. Ha valamit lefényképezel nem azt jelenti, h mindenhova fel kell tölteni és közzé kell tenni........illetve szokás szortírozni a képeket. És az is lehet, h egy kép sem üti meg azt a szintet, h közzé lehessen tenni......ez esetbe is ez történt!
A tok az lehet hogy koppincs, akkor viszont jól átvertek! A célnak megfelel, és pont belefért az elektronika. Igen én csináltam az elektronikát, egy fórumon találtam a rajzot. 0-50 mp tudja szabályozni hogy mikor nyisson a szelep, és 0-6 mp-ig a nyitás hosszát. A fej az készen volt, a cégnél volt egy nagy légkondi, és abból lettek kivéve a rézcsövek. Három vékony cső jött ki a vastagabból, és kettőt használtam fel, a harmadikat ledugóztam. Egyik a lánckereket olajozza oldalról, a másik pedig a láncot, ahogy Te szeretnéd.Ha gondolod, akkor lemérem a csöveket. A rézcső végére pedig infúziós műanyagcsövet húztam. Pont passzentos a rézcsőre. A szelep benzin elzáró szelep gázos autókban, 4000 ft-ért találtam beszerelő műhelyben. Az olajtartály pedig VW bogár félolajtartály, de megteszi bármilyen is. Köszi az elismerést, ha esetleg van kérdésed kérdezzél, és ha tudok válaszolok szívesen.
És 6 ezerbol kijött neki kb. Felajánlotta hogy nekem is csinál majd a Zere. Lehet szavan fogom, de szemüveg tok nincs már több neki. Most mi lesz!?
Mi meg lementunk Lufifej Givi plekojat felrakni.
Lettek egy fejek az egyszer biztos!
Ááá, ez eszméletlen jó, nagyon komoly! Minden elismerésem!

Az elektronika saját? Amúgy az egy Pierre Cardin szemüvegtok?

Az olajzófej meg négy ponton olajoz (lánc+lánckerék)? Tényleg nagyon profi! Valami ilyesmi fejet képzeltem el én is, mondjuk nekem 2 pontos bőven elég lenne, csak nem találtam hozzá csövet, amikor legutóbb barkácsboltban jártam, a legkisebb rézcső amit tudtak adni az a standard fűtéscső volt, bazi vastag. Te honnan szerezted? A végére mit húztál?

Mégegyszer, le a kalappal! Nagyon tetszik.
Elkészültek a képek a láncolajzóról.
Hát mit ne mondjak, jól megkavarják az embert... Most már én sem tudom, mit higgyek.

De szerintem Fisinek van igaza, ugyanaz van minden EX120-ban. Mondjuk azt sem tudom, miért kerül 4x annyiba a fecskendő, mint a tasak, szerintem a végeredmény pontosan ugyanaz lesz, csak az EX-ből kevesebb kell...
Kitöltöttem pár dolgot, de a nevemen kívül én nem látok változást. Pedig több mindent beírtam most.
Egyébként úgy emlékszem, mikor először írtam ebbe a topikba egy rövid bemutatkozással kezdtem. De ez nem biztos, régen volt már

Natessék- hát illik bemutatkozót írni ha már egy fórumra becsekkolsz
Mit szeretnél tudni rólam?
Te kis huncut
Mondjuk ezt nem veszem be ha már csak a mennyiséget nézem- szerintem egy EX 120 van amit különféle csomagolásban árulnak- így több bőrt lehet lehúzni róla.
Csak el ne jussanak a kurva ruszkik a Xado művekhez mert utána baszhatjuk- nesze neked Ukrajna...
Nagyon profi lett a láncolajzó ivzo!
Sziasztok?

Én ma felhívtam a Forex Kft-t. Nekem azt mondták, hogy a Xado EX120 motorokhoz való revitalizálóból elég egy tubus a kezeléshez. Ugyanazt elvégzi, minta a Xado gél benzin motorokhoz 3 tubusos kezelés. Én rendeltem két fecskendővel az beleteszem, lemegyek vele 1000-1500 km-t, és utána Xado olajra cserélem az olajat. Hát ennyit sikerült ma intézni. A honlapukon keresztül én is írtam nekik, és nekem se jött válasz.
Én is írtam nekik, volt kérdésem, de nem voltak képesek válaszolni.
Safarklan!

Már régóta írsz ide, nem akarod az adatlapot kitölteni!?
120 Ex, na miket ki nem ad a T9
Igen de mororokba épp a miatt hogy kevesebb olaj kell csak a 4ml fecskendobol egyet ír.
Anno a sima 120 WC-vel et akartam /8ml/ belerakni 2x mint az Er5nel, és hivatalosan azt mondták hogy nem az kell bele hanem ez az új motorba való verzió ...
Beleraktam igaz most kétszeres mennyiségben. De ez csak a kuplung miatt dupláztam. Ezentúl mindig írtam azt fogom csinálni hogy minden motorolaj csere kor egy tubussal nyomok a Fuchs olaj mellé. Mivel ennyire bago az ára szerintem kivitelezhető. Főleg mivel nem jár le a szavatossága így akár meddig is be lehet belőle tárolni ...
Mindegy, jól van ez így, legalább lesz egy hivatalos álláspontunk. Ha egyáltalán válaszolnak.

Amúgy kicsit elidőzve a honlapon nekem is összeállt már a kép: régen volt a 9 ml-s tubus meg a 4 ml-s tasak, kisebb köbcentis motorokhoz (pl. kerti gép, motorkerékpár). AZ új EX120 ezt váltja le, mivel magasabba a koncentrációja, elég kevesebb is, és már fecskendőbe rakták, szóval a 9 ml-s tubust a 8 ml-s fecskendő váltja, a 4,5 ml-s tasakot meg a 4 ml-s fecskendő, utóbbira ráírták hogy Moto.

Mondjuk zavaró, hogy az újak mellett a régieket is forgalmazzák továbbra is. Gondolom az ára miatt, a 4,5-es tasak pl. csak 418 Ft.

A fenti termékek mindegyikéhez leírják a 3 lépéses módszert amúgy, csak az EX120 Moto-hoz nem. De nyilván ugyanúgy működik az is.