Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd ha kapsz fotókat az albumodba nem vigyorogsz őszintén.Az elmondottakban már bőven van hároszázas közig.Persze te tudod.
Anno előző gazdája azt mondta hogy neki ha hajtotta, ha nem 6 litert evett.
Amikor hoztam akkor 80-180 közt de nagy átlag 120 -130- al jöttünk vele, ekkor kerek 5 litert evett.
Nemrég mentem egy rövid 272 km-es karikát Peti barátommal ,neki 636- ja van, a régebbi szeriabol. Ahol lehetett 140-150 , jó úton 180-220, így jöttem ki majdnem kerek 6.05- azaz uszkve 6 literre vele.
Sajnos mindíg megfogadom hogy normál tempóban 150 utazó fölé nem menve kiderítem mennyit eszik, de evvel a ribanc motorral nem lehet lassan menni, a fene egye meg...
Ez egy egyéni sztori, és jó baratnak adtam el.
7 kilóért ment el.
Tavaly még milyen áron tudtad eladni az ER-5-öt ha publikus?
A fogyasztást mérted már pontosan a z-nél? Ha igen akkor mondasz nekem konkrét értékeket. Mondjuk normál tempónál vegyes (város, országút) Meg nagyobb tempósabb sebességnélis.
Már egyszer majdnem elhagytam és akkor 2 csavar volt
így bebiztosítottam hárommal így mind szorítja egymást tuti nem esik le :)
Így már értem. De minek oda 3 csavar!? :)
Hát igen, hamar összejön a sok kicsibol a nagy pénz...
Rá van húzva, ott 3 anya van szorosan egymásra tekerve. Ja csak mondom hogy 25 volt a kipuff, a bukócső kb 25 megint, a doboz+tartókonzol 50, plexi 12, kormánymagasító 5, index 5. Érezni a különbséget a plexivel de én inkább azt untam meg hogy nem győztem a bogarakat letakarítani a króm km óra meg fordulátszámmérőről, így meg a plexiről sokkal könyebb csak letörölni.
A bal oldalon levő láncfeszítő kontra anyáját húzd rá az állítócsavarra, mert így el fogod hagyni!
Én el se mondoöm mennyi ment rá eddig a zére extrába meg nem, de lassan ennek az összegnek a 3x-osa lesz a vége..
Én elhiszem, de nem nekem kell elhinni, nekem már van motorom

Ami nagyon érdekelne!
Látom a kis formás PUIG plekot- csak dísz, vagy éreztél is valamit? Mennyire fogta a szelet? Bár méretéből adódóan tuti nem túlzottan sokat..
120-at nagyon könnyel el lehet költeni extrákra.Még nem is kell nagyon gondolkodni rajta. Bukócső+kipuff és a nagyja már meg is van.
Pár kép még a motorról. Fisi hidd el ez nagyon egyben van. 120 ezer a rajta lévő extrák ára.
Egyenlőre nem veszek motort. Meglátom meddig bírom majd nélküle. Ha nagyon fog hiányozni akkor majd veszek, de nem tudom még milyet.
Üdv Bence!

Mi lesz a következő motor!? Melyik stílus felé fogsz elmozdulni!?
Ja ,és adatlap kitöltésével sokkal szívélyesebb lesz veled mindenki.
Figyelni az általános dolgokra kell, de annyit elarulok hogy jó kevés igazán szép állapotban lévő Er 5 forog most hirdetesben. Számuk szinte nulla...
Szia!

48 ezer km nem sok az Er5- nek, és talán úgy hallom a Gs - nek sem.
A linkelt motor érdekes, nekem úgy tűnik mintha a régi, és az új szeriak tipusjegyei otvozodnenek benne, ergo necces hogy estek bele, és ezt azt cseréltek rajta..
De eloben kellene látni.
Most linkeltek egy keket is lejjebb .Csak 34 lovas jöhet szóba!? Nem akarod bővíteni a kategóriát ?
Kawasaki vs. szuzuki.
Ahogy látom a másik fórumon te ezt a kérdést már félig eldöntötted .
Ergo, ha mint írtad,, szerinted tudod mindkettejük előnyös, és hátrányos tulajdonságait, akkor marad az eloben való kipróbálás.

Ha rám hallgatsz a Gs-t elefelejted és a Kawasakit választod.
Ha rájuk nyilván a másik verzió játszik.
Van ott egy két kamu ember rájuk ne hallgass.
Ganjaninja, tattoedangel ők talán elég széles latokoru emberek. Velük érdemes konzultalnod.

Üdv
Sziasztok!

AK-s jogsimmal vacilálok ER5 (25kw papíros) és GS500as motor között, ugye mind a kettőnek van előnye hátránya, mit tudnátok mondani, mire érdemes odafigyelni?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-7655317

Ez
t megyek megnézni, 48 ezer km önmagában soknak számít?
Ha irnátok pár infót, és véleményt hálás lennék. Köszi

Itt lenne kép is róla.
Sziasztok! Ha valakit érdekel, vagy tud olyan embert aki ER-5-öt szeretne venni annak ajánlanám az enyémet. Megkímélt állapotban eladó lett a motorom. Extrák: Kormánymagasító, szélterelő plexi, sport kipufogó, mini index elől, hátsó doboz, felnicsík, szivargyújtó ajzat, bukócső, színre fújt láncvédő. A motor törésmentes állapotban van. Szép gyári kék színben ami elég ritka látvány. Ha egy jó 500-as motort szeretnél akkor megtaláltad. Minden extrával együtt ennyi az ára. Minden gyári alkatrész jár hozzá. Az extrákkal együtt szeretném eladni a motort, mert szerintem így a legpraktikusabb ha nem szedjük le a motorról ezeket a hasznos kiegészítőket.
Először nézd meg, utána esetleg alkudj.
Szia, most szólok: TKB szezonnyitó Tiszakécskén, május 30-június 1.
Dehogy tértem meg, épp ezt mondom hogy marad még jó ideig. Disznek jó lesz mint az olajhomero!
Fém fékcsőőőő? Megtértél?Ha ezt a barátod olvassa .....
Nagyon tetszik az Ivzo féle rendszer- a PDoiler talán csak a kompaktságában tetszik jobban- bár ahogy Zoli is mondta nem biztos hogy megéri azt a 22 ezer ft többletet. NA majd meglátom, jelenleg féktárcsa csere előtt állok, köszönhetően az előző faszkalap tulajnak...
Utána progresszív rugó és telo olaj csere a lépés- majd a csomagtartó rendszer.
Fém fékcső- láncolajzó- horzsolt kapaszkodó cseréje még a távolban van valahol..