Anno előző gazdája azt mondta hogy neki ha hajtotta, ha nem 6 litert evett.
Amikor hoztam akkor 80-180 közt de nagy átlag 120 -130- al jöttünk vele, ekkor kerek 5 litert evett.
Nemrég mentem egy rövid 272 km-es karikát Peti barátommal ,neki 636- ja van, a régebbi szeriabol. Ahol lehetett 140-150 , jó úton 180-220, így jöttem ki majdnem kerek 6.05- azaz uszkve 6 literre vele.
Sajnos mindíg megfogadom hogy normál tempóban 150 utazó fölé nem menve kiderítem mennyit eszik, de evvel a ribanc motorral nem lehet lassan menni, a fene egye meg...
A fogyasztást mérted már pontosan a z-nél? Ha igen akkor mondasz nekem konkrét értékeket. Mondjuk normál tempónál vegyes (város, országút) Meg nagyobb tempósabb sebességnélis.
Rá van húzva, ott 3 anya van szorosan egymásra tekerve. Ja csak mondom hogy 25 volt a kipuff, a bukócső kb 25 megint, a doboz+tartókonzol 50, plexi 12, kormánymagasító 5, index 5. Érezni a különbséget a plexivel de én inkább azt untam meg hogy nem győztem a bogarakat letakarítani a króm km óra meg fordulátszámmérőről, így meg a plexiről sokkal könyebb csak letörölni.
Én elhiszem, de nem nekem kell elhinni, nekem már van motorom
Ami nagyon érdekelne!
Látom a kis formás PUIG plekot- csak dísz, vagy éreztél is valamit? Mennyire fogta a szelet? Bár méretéből adódóan tuti nem túlzottan sokat..
Ja ,és adatlap kitöltésével sokkal szívélyesebb lesz veled mindenki.
Figyelni az általános dolgokra kell, de annyit elarulok hogy jó kevés igazán szép állapotban lévő Er 5 forog most hirdetesben. Számuk szinte nulla...
48 ezer km nem sok az Er5- nek, és talán úgy hallom a Gs - nek sem.
A linkelt motor érdekes, nekem úgy tűnik mintha a régi, és az új szeriak tipusjegyei otvozodnenek benne, ergo necces hogy estek bele, és ezt azt cseréltek rajta..
De eloben kellene látni.
Most linkeltek egy keket is lejjebb .Csak 34 lovas jöhet szóba!? Nem akarod bővíteni a kategóriát ?
Kawasaki vs. szuzuki.
Ahogy látom a másik fórumon te ezt a kérdést már félig eldöntötted .
Ergo, ha mint írtad,, szerinted tudod mindkettejük előnyös, és hátrányos tulajdonságait, akkor marad az eloben való kipróbálás.
Ha rám hallgatsz a Gs-t elefelejted és a Kawasakit választod.
Ha rájuk nyilván a másik verzió játszik.
Van ott egy két kamu ember rájuk ne hallgass.
Ganjaninja, tattoedangel ők talán elég széles latokoru emberek. Velük érdemes konzultalnod.
AK-s jogsimmal vacilálok ER5 (25kw papíros) és GS500as motor között, ugye mind a kettőnek van előnye hátránya, mit tudnátok mondani, mire érdemes odafigyelni?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-7655317
Ez
t megyek megnézni, 48 ezer km önmagában soknak számít?
Ha irnátok pár infót, és véleményt hálás lennék. Köszi
Sziasztok! Ha valakit érdekel, vagy tud olyan embert aki ER-5-öt szeretne venni annak ajánlanám az enyémet. Megkímélt állapotban eladó lett a motorom. Extrák: Kormánymagasító, szélterelő plexi, sport kipufogó, mini index elől, hátsó doboz, felnicsík, szivargyújtó ajzat, bukócső, színre fújt láncvédő. A motor törésmentes állapotban van. Szép gyári kék színben ami elég ritka látvány. Ha egy jó 500-as motort szeretnél akkor megtaláltad. Minden extrával együtt ennyi az ára. Minden gyári alkatrész jár hozzá. Az extrákkal együtt szeretném eladni a motort, mert szerintem így a legpraktikusabb ha nem szedjük le a motorról ezeket a hasznos kiegészítőket.
Először nézd meg, utána esetleg alkudj.
Nagyon tetszik az Ivzo féle rendszer- a PDoiler talán csak a kompaktságában tetszik jobban- bár ahogy Zoli is mondta nem biztos hogy megéri azt a 22 ezer ft többletet. NA majd meglátom, jelenleg féktárcsa csere előtt állok, köszönhetően az előző faszkalap tulajnak...
Utána progresszív rugó és telo olaj csere a lépés- majd a csomagtartó rendszer.
Fém fékcső- láncolajzó- horzsolt kapaszkodó cseréje még a távolban van valahol..
Amikor hoztam akkor 80-180 közt de nagy átlag 120 -130- al jöttünk vele, ekkor kerek 5 litert evett.
Nemrég mentem egy rövid 272 km-es karikát Peti barátommal ,neki 636- ja van, a régebbi szeriabol. Ahol lehetett 140-150 , jó úton 180-220, így jöttem ki majdnem kerek 6.05- azaz uszkve 6 literre vele.
Sajnos mindíg megfogadom hogy normál tempóban 150 utazó fölé nem menve kiderítem mennyit eszik, de evvel a ribanc motorral nem lehet lassan menni, a fene egye meg...
7 kilóért ment el.
így bebiztosítottam hárommal így mind szorítja egymást tuti nem esik le :)
Hát igen, hamar összejön a sok kicsibol a nagy pénz...
Ami nagyon érdekelne!
Látom a kis formás PUIG plekot- csak dísz, vagy éreztél is valamit? Mennyire fogta a szelet? Bár méretéből adódóan tuti nem túlzottan sokat..
Mi lesz a következő motor!? Melyik stílus felé fogsz elmozdulni!?
Figyelni az általános dolgokra kell, de annyit elarulok hogy jó kevés igazán szép állapotban lévő Er 5 forog most hirdetesben. Számuk szinte nulla...
48 ezer km nem sok az Er5- nek, és talán úgy hallom a Gs - nek sem.
A linkelt motor érdekes, nekem úgy tűnik mintha a régi, és az új szeriak tipusjegyei otvozodnenek benne, ergo necces hogy estek bele, és ezt azt cseréltek rajta..
De eloben kellene látni.
Most linkeltek egy keket is lejjebb .Csak 34 lovas jöhet szóba!? Nem akarod bővíteni a kategóriát ?
Kawasaki vs. szuzuki.
Ahogy látom a másik fórumon te ezt a kérdést már félig eldöntötted .
Ergo, ha mint írtad,, szerinted tudod mindkettejük előnyös, és hátrányos tulajdonságait, akkor marad az eloben való kipróbálás.
Ha rám hallgatsz a Gs-t elefelejted és a Kawasakit választod.
Ha rájuk nyilván a másik verzió játszik.
Van ott egy két kamu ember rájuk ne hallgass.
Ganjaninja, tattoedangel ők talán elég széles latokoru emberek. Velük érdemes konzultalnod.
Üdv
AK-s jogsimmal vacilálok ER5 (25kw papíros) és GS500as motor között, ugye mind a kettőnek van előnye hátránya, mit tudnátok mondani, mire érdemes odafigyelni?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-7655317
Ez
t megyek megnézni, 48 ezer km önmagában soknak számít?
Ha irnátok pár infót, és véleményt hálás lennék. Köszi
Először nézd meg, utána esetleg alkudj.
Utána progresszív rugó és telo olaj csere a lépés- majd a csomagtartó rendszer.
Fém fékcső- láncolajzó- horzsolt kapaszkodó cseréje még a távolban van valahol..