Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt teljesen feleslegesen írtad .
Le van írva hogy 1000 cm3- ig egy tubus kell.
Azt meg már kb .milliószor leírtuk hogy az Er 5- be tökéletes a Xado 10w-40 full szint..
Írtam nekik egy levelet pontosítás végett, remélem válaszolnak is majd rá.
"Tisztelt Forex Kft.!
Van egy 2003-as gyártmányú Kawasaki ER-5 típusú 500 cm3-es motorkerékpárom. Ennek motorját szeretném kezelni a motorkerékpárokhoz való EX120 termékükkel. Kérdésem az lenne, hogy a kezelést 3 tubussal kell elvégeznem, mint a személyautóknál lévő leírásban szerepel, vagy csak egyszer, mint az a motorokhoz való EX120 leírásából következne? Esetleg elegendő az Önök Xado olaját használnom a következő olajcsere alkalmával?
Válaszukat előre is köszönöm!"
Szinten tartani elméletileg az olaj van.
De mivel a Zebe már úgy érzem kissé kevés a sima Xado olaj, így a Fuchs olaj marad benne, kiegészítve a Xado gellel..
Hát igen, kb így van ahogy írtad, az már csak az én hülyeségem, hogy úgy döntöttem, ennyi pénzért minden olajcserekor, nyomok majd bele egy adagot..
Ja OK, most néztem a magyar honlapot, ott már leírják normálisan az EX120-hoz is, hogy ugyanúgy 3 lépésben működik, mint a gél. Igaz ezt az autós változathoz írták, a motoros fecskendőhöz már b..tak egy normális leírást csinálni.
Akkor félreértettem?

Szóval azt mondod, hogy ez akkor ugyanúgy működik mint a tubus, és ezzel is 3 lépésben kell revitalizálni?

Csak mert az angol honlapon pl. az volt, hogy egyetlen fecskendő 100.000 km-ig védelmet nyújt a motornak. Nekem ebből az jött le, hogy akkor itt egy lépés van, benyomod a fecskendőt és kész, mehetsz 100.000 km-t. Aztán írtátok ezt a fenntartás dolgot, hogy ezzel nem revitalizáltok, csak szinten tartjátok a már kezelt motort.
Nem nem!
Anno nem volt még motorba való cucc, azért használtuk a hagyományos tubusost!
Ez most jött ki, de mivel alig van ára, 1650- Ft vagy mennyi, ezért minden olajcserenel használható szerintem..
Hah! Ugyanezt kérdeztem a [21083]-as hozzászólásomban, mert szerintem sem egyértelmű. Akkor ha jól emlékszem azt a választ kaptam, hogy a régi fajta tubusos géllel kell előkezelni, aztán ezt a fecskendős cuccot meg már csak szinten tartásra használni. Magyarán arra jó, hogy ha nem akarsz Xado olajat használni, akkor a bevált hagyományos olajodhoz néha hozzányomsz egy fecskendőt.
De a revitalizálást vagy mit nem ezzel kell csinálni.
Talán hogy hová az még csak csak ment volna, hanem hogy mennyit és hányszor!?
Csak az nem volt meg,,, hogy hová!
Én tavaly csináltam meg az 5-ösnél a Xado kezelést, és amikor letelt az 1500km, akkor Xado olajra cseréltem. Csere után, augusztusban legurultam vele kb 2500 km-t, ebből 1700 km Erdély két személy a párommal. Nekem nagyon bejött, mert most a Versysen is megcsinálom, sőt már meg is van minden hozzá.
Oki

kawafischKUKACgmailPONTcom
Ide írj! :)
Ok akkor maradjunk a postánál.
Szombaton, jövő héten ejszakas vagyok, csak délután 3 után vagyok elérhető!
Ez a régebbi típusú Er Jani !

Nem lesz jó a faridom! Ha csak nem akarsz kokanyolni!
Na ne dumalj Lufifej!

Megyek én ha kell. Legközelebb meg leszel fojtva!
Nagyon király!
Helyileg merre vagy? Két egyszerű dolog érdekelne róla, a jobb hátsó lábtartó, meg a jobb hűtő díszítő elem. Bár a képen az annyira nem látszik, de csak nem nagyon karcos:)

Jó lenne a komplett hátsó idom is, de úgy nézem ennek másfajta mint az enyémnek.
Ok akkor szombaton találka, megbeszéljük aztán ha kész akkor vissza posta. Így ok?
Azért Fisitől nagy tempót ne várj....tudod Ő már benne van a korba rendesen. Ilyenkor az ember ízületei már nem a régiek és nem olyan fitt a mozgása. De ezért nem szabad ám rá haragudni......mindenki megöregszik egyszer.....reméljük!
Tuti nem!
Sajnos ettől több idő kell...
Hát én úgy képzeltem el hogy szombaton délelőtt oda adom és vasárnap délután átvenném. Ez működhet?
Postazd el mint Lufi, és bele teszed a vissza postat mint o és nem kell várni! :)
RózsaT halojaval kegyesebbek leszünk, neki több levegot hagyunk!
Majd én megfojtalak legközelebb!
Köszi, közben sikerült rájönnöm, hogy egyezik a fékcső ezeken.