Ezt teljesen feleslegesen írtad .
Le van írva hogy 1000 cm3- ig egy tubus kell.
Azt meg már kb .milliószor leírtuk hogy az Er 5- be tökéletes a Xado 10w-40 full szint..
Írtam nekik egy levelet pontosítás végett, remélem válaszolnak is majd rá.
"Tisztelt Forex Kft.!
Van egy 2003-as gyártmányú Kawasaki ER-5 típusú 500 cm3-es motorkerékpárom. Ennek motorját szeretném kezelni a motorkerékpárokhoz való EX120 termékükkel. Kérdésem az lenne, hogy a kezelést 3 tubussal kell elvégeznem, mint a személyautóknál lévő leírásban szerepel, vagy csak egyszer, mint az a motorokhoz való EX120 leírásából következne? Esetleg elegendő az Önök Xado olaját használnom a következő olajcsere alkalmával?
Válaszukat előre is köszönöm!"
Szinten tartani elméletileg az olaj van.
De mivel a Zebe már úgy érzem kissé kevés a sima Xado olaj, így a Fuchs olaj marad benne, kiegészítve a Xado gellel..
Ja OK, most néztem a magyar honlapot, ott már leírják normálisan az EX120-hoz is, hogy ugyanúgy 3 lépésben működik, mint a gél. Igaz ezt az autós változathoz írták, a motoros fecskendőhöz már b..tak egy normális leírást csinálni.
Szóval azt mondod, hogy ez akkor ugyanúgy működik mint a tubus, és ezzel is 3 lépésben kell revitalizálni?
Csak mert az angol honlapon pl. az volt, hogy egyetlen fecskendő 100.000 km-ig védelmet nyújt a motornak. Nekem ebből az jött le, hogy akkor itt egy lépés van, benyomod a fecskendőt és kész, mehetsz 100.000 km-t. Aztán írtátok ezt a fenntartás dolgot, hogy ezzel nem revitalizáltok, csak szinten tartjátok a már kezelt motort.
Nem nem!
Anno nem volt még motorba való cucc, azért használtuk a hagyományos tubusost!
Ez most jött ki, de mivel alig van ára, 1650- Ft vagy mennyi, ezért minden olajcserenel használható szerintem..
Hah! Ugyanezt kérdeztem a [21083]-as hozzászólásomban, mert szerintem sem egyértelmű. Akkor ha jól emlékszem azt a választ kaptam, hogy a régi fajta tubusos géllel kell előkezelni, aztán ezt a fecskendős cuccot meg már csak szinten tartásra használni. Magyarán arra jó, hogy ha nem akarsz Xado olajat használni, akkor a bevált hagyományos olajodhoz néha hozzányomsz egy fecskendőt.
De a revitalizálást vagy mit nem ezzel kell csinálni.
Én tavaly csináltam meg az 5-ösnél a Xado kezelést, és amikor letelt az 1500km, akkor Xado olajra cseréltem. Csere után, augusztusban legurultam vele kb 2500 km-t, ebből 1700 km Erdély két személy a párommal. Nekem nagyon bejött, mert most a Versysen is megcsinálom, sőt már meg is van minden hozzá.
Nagyon király!
Helyileg merre vagy? Két egyszerű dolog érdekelne róla, a jobb hátsó lábtartó, meg a jobb hűtő díszítő elem. Bár a képen az annyira nem látszik, de csak nem nagyon karcos:)
Jó lenne a komplett hátsó idom is, de úgy nézem ennek másfajta mint az enyémnek.
Azért Fisitől nagy tempót ne várj....tudod Ő már benne van a korba rendesen. Ilyenkor az ember ízületei már nem a régiek és nem olyan fitt a mozgása. De ezért nem szabad ám rá haragudni......mindenki megöregszik egyszer.....reméljük!
Le van írva hogy 1000 cm3- ig egy tubus kell.
Azt meg már kb .milliószor leírtuk hogy az Er 5- be tökéletes a Xado 10w-40 full szint..