Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na Üdv Mindenkinek.

Most, h Fisi ilyen szépen megemlített engem hát elegedet teszek a felszólításnak. :D

A háló tökéletesen ellátja feladatát........annyi levegő jön be a nyakamnál amennyit a háló anyaga átenged, ami majdnem nulla. De még szerencse, h az anyaga egy ici picit átengedi a levegőt mert ha nem tenné talán már meg is fulladtam volna.
Szóval kurva jó a háló.

Üdv Szabolcs
Az tény, hogy a korábbi évjáratoknak egész más volt a féknyerge, mint a későbbieké. Amúgy ha jól tudom az X- bike- nál csinálnak hozzá örök élet garanciás Goodridge fékcsövet.
HA cserés tutira, akkor már ilyet rakj fel, kissé jobban adagolható lesz a féked tőle, meg egy hangyafasznyit erősebb. De túl nagy csodát ne várj- inkább a finomabban adagolhatóság az előnye, mint írtam is..
Sajnos csereérett lett a fékcsövem. A kérdésem az lenne, hogy változtattak-e a fékcsövön a korábbi évjáratokhoz képest? A leírás kicsit félreérthető hozzá.
Oké!
Ne süllyedjünk már le ....500 szintre!
Következő alkalommal ez lesz az első
Amúgy, mi az a rozsdás króm csavar belső!?
Kis pálcika, króm tisztítós rongy, és már el is tűnt!
Ha jól emlékszem, akkor a hengerfejben lévő O gyűrű halt meg. Költsége minimális, a munka kezdőnek nagy.
Vidd el szerelőhöz. De nemrég valakinek ugyanez volt a probléma, keress vissza.
Amit mindig ajánlottam, az az, hogy minden szelephézag ellenőrzéskor cseréljétek, cseréltessétek ezt az igazán nem nagy költségű alkatrészt, és soha nem lesz ilyen gondotok!

Bogárháló...
Lufifej már érzi az áldásos hatását, csak a lusta kis csira bassza ide írni a tapasztalatait, ezért jól szét is rugom a seggét, ha beszélek vele, hisz ezért van ez a fórum, hogy ilyen dolgokat megosszunk egymással...
Nincs mit, de igazából kell neki az az 1500 km, mire igazán átjárja az adalék a blokk minden részét.
Valszeg már elég használt lehetett az olajod, ha rögtön ennyi változást éreztél...
Üdv Fisi!

A Caberg bukó bogárhálósítását nem felejtettem el, csak nem tudtam hogy mikor járok felétek. Ha minden igaz jövő hétvégén arra gurulunk kis családommal és felkeresnélek, de majd hívlak péntek körül.
Előre is köszi.

Még valami: Ha innen folyik a lötyi az mit jelent?
Sziasztok!
Igaz hogy szimpla olajcserét csináltam Xadoval, de ez a lé nagyon ígéretesnek tűnik. Csere után a motor sokkal csendesebben járt, sajnos gurulni most nem futotta az időből, talán majd jövő héten.
Szóval köszönöm az ajánlásotok, főleg Fisinek.
Köszi a tippet.
Bejelentkezek egy szervizbe. A karbi buherára nem vállalkozok.
Nekem már az olajcserénél is gombóc van a torkomban.
Szia! Mikori gyártású? Lehet érdekelne a 2 hátsó lengéscsillapító!
Sziasztok! Ugy néz ki bontásnak indul ez a vas. Tank horpadt, amugy jol motorozható, szép állapotú, holland okmányos. Érdeklődni a 70/6321-829 telo számon.
Pontosabban az olajbetöltő nyíláson keresztül.
Ja és természetesen a 4utemu motoroknal a valtoba kell rakni
Van már a Xadonak is olyan adaleka a 1st stage -sek ami egy műveletes. A régi, hagyományos tubusos, és a sima Ex 120 tubusok 2- 3 lépésesek.
Fel hivhattal volna e miatt :)
Simán rakd bele, jarasd 5 percig és go! :)
1000 cm3 alatt egy tubus elég, de én a kuplung miatt raktam bele kettőt. Meglátjuk mit okoz, eddig mindenkinek akinek ajánlottam, bejött a Xado.
Sziasztok!

Szerintetek ezt hogy kell használni? XADO EX120 Moto Revitalizant.
Ezt a leírást találtam a XADO oldalán:

XADO EX120 Moto Revitalizant.
Minden típusú 2 vagy 4 ütemű motorkerékpárhoz.
4ml
Használati utasítás:
Keverék olajozású motor esetén:
1. A fecskendő tartalmát juttassa a tankba.
2. Tankoljon tele üzemanyaggal.
3. Indítsa be a motort, és hagyja 2-3 percig alapjáraton járni. 20C° alatti hőmérsékleten ajánlatos a fecskendő tartalmát 20-30 ml üzemanyagban feloldani és így adagolni a tankba.
Külső kenésű motor esetén:
1. Melegítse be a motort üzemi hőmérsékletre, majd állítsa le.
2. Juttassa a fecskendő tartalmát az olajbeöntő nyíláson át a motorolajba.
3. Indítsa be a motort és járassa 2-3 percig alapjáraton.
A XADO kerámia-gél nem olajadalék, bármilyen olajjal kompatibilis, nem befolyásolja annak viszkozitását vagy bármilyen tulajdonságát.

Számomra ebből nem derül ki túl sok. Ebből csak egy tubus kellene a kezeléshez? A másikfajta revitalizálóból 3 tubus kell 100-200 km-ként betölteni. Szerintetek?
Én karbi gondra tippelnék első körben. Lehet dugulás, vagy nem megfelelő benzinszint. Anno a Simsonom akkor csinált ilyet, ha sok kaját kapott.
Üdv Mindenkinek!

A héten gurultam én is párat. Kissé még csípős a reggeli levegő.
Ami a lényeg, hogy ma sajnos a blokkon néhány csepp "piszkos" vízcseppet láttam , pár pillanattal előtte kisseb "prüszkölést" is hallottam a motorból . Ja és alacsony fordulaton erőtlen, majdnem fulladozik a gépezet , aztán kicsit nagyobb fordulaton úgy megindul hogy majdnem lemaradok a gépről .
Van valami tippetek?
Ez két külön dolog vagy összefügghetnek?
ma szabin voltunk és végre motoroztunk egy jót
Guszti is és Zongora is kitűnően teljesítettek
Nekem is.Úgy,hogy csak áll a garázsban. Kb.három elindulásból jön össze.Főterezni nem járok vele.Unalomból se ülök rá.
A Zének is 12 ezres az intervalluma de maradok nála a 6 ezernél, annyi jön össze átlag egy évben...